ModernMusic.de

destination avec de bonnes

#1 von Banning , 27.03.2020 09:23

'Langzaam Nike Air Max Tavas Dames is soepel, soepel is snel', herhaalde Adidas Zx 750 Hombre ik bij mezelf terwijl ik mijn eerste klim begon over de gevreesde en steile 'power-lines' sectie. Mijn hart begon hard te pompen en er vormde zich zweet op mijn voorhoofd. Ik zei tegen mezelf dat ik het moest vertragen, gemakkelijke stappen moest nemen, EAT moest eten en door moest gaan. Mijn lichaam reageerde zoals tijdens de training. Ik was eindelijk gezond en wist wat ik moest doen! De klim voelde gemakkelijker aan dan ik me had herinnerd.

Ik viel in een ritme en liet mijn gedachten afdwalen in dankbare gedachten. Wat was ik anders dan deze zomer! Op de top van Mount Constitution, met nog iets meer dan vijf mijl te gaan, glimlachte ik bij mezelf. Ik voelde me fantastisch en niets zou me in de weg zitten! Ik vloog naar Camp Moran naar mijl vijfentwintig, veranderde me en was snel op weg Nike Air Max Command Hombre naar buiten voor nog een lus.

Maudie klimt bergop op haar tweede lus. PC Joel Ballezza
Ik kwam net zo goed uit mijn tweede lus, behalve dat mijn longen een beetje ge?rriteerd raakten door mijn astma. In de namiddag begonnen de temperaturen te dalen en er waaide een koude wind. Deze factoren hadden me op de tweede klim piepend gemaakt en ik hoestte op de heuvel af naar Camp Moran. In het kamp liet ik een blisterverpakking leeglopen en schoof voedsel in mijn gezicht. Alles zou volgens plan verlopen, maar verdorie, mijn borst begon zo erg pijn te doen!

Toen ik in het warme voertuig veranderde, raakte het me. Mijn borst werd strak en opeens hoestte ik! Ik kon niet ademen, ik hurkte neer in het busje dat mijn borst vasthield, kwijlde in mijn schoot, kwijlde ogen naar buiten en ratelend op de borst. Het kostte verschillende trekjes Adidas Zx Flux Hombrevan een albuterol-inhalator en twee uur in de warme auto om te herstellen. Mijn stem was schor en mijn borst ratelde voortdurend bij elke ademhaling. Ik kreeg tranen in mijn ogen terwijl ik naar mijn vriend keek. Gedachten dwarrelden door mijn hoofd ...

Ik ben opgeleid! Ik ben sterk! Ik ben hier klaar voor! Wat is er zojuist gebeurd?

Afgelopen weekend heb ik deelgenomen aan de Orcas Island 100, opgezet door Rainshadow Running. Het bestaat uit een vijfentwintig mijl lange lus rond Orcas Island die de racer vier keer herhaalt. De race heeft in totaal ongeveer 26.000 ft hoogteverschil, pacers zijn niet toegestaan ??en het weer kan variabel zijn. Het is een prachtige bestemmingsrace met geweldige vibes en nog betere wedstrijdleiders.

We vertrokken en liepen een spraakzame, bezwete ronde met Ali voordat we uit elkaar gingen.Nike Air Force 1 Damen Zoals je misschien al weet als je haar blog leest, is Ali een snelheidsduivel. Ik weet zeker dat ze wat langzamer ging lopen om met ons mee te rennen, maar ik had nog steeds het gevoel dat ik met haar aan het rennen was.

Elke keer dat ik het reservoir eerder heb gereden, ben ik altijd dichter bij Columbus Circle geweest, maar verliet ik aan de noordwestkant en bleef ik noordwaarts rennen op het ruiterpad. Na nog ongeveer anderhalve kilometer te hebben gerend (mijn Garmin stierf, dus ik weet het niet zeker), vertelde ik Tina dat ik er vrij zeker van was dat we 6-7 waren en in de buurt van Columbus Circle waren en dat we konden gaan lopen. We liepen ongeveer twee blokken voordat ik Central Park West en 100th Street zag, beseften dat ik volledig was omgedraaid en we stapten in de metro.

Banning  
Banning
Beiträge: 599
Registriert am: 16.09.2019


   

ennuyeux et un peu paresseux
completamente irregolare

Erdbebenkatastrophe Haiti
Das neue Forum zum Thema modene Musik - Herzlich Willkommen
Xobor Erstelle ein eigenes Forum mit Xobor
Datenschutz