ModernMusic.de

completamente irregolare

#1 von Banning , 27.03.2020 08:43

De trail running + ultra running scene groeit exponentieel. Er zijn elk jaar honderden trail Nike Air Pegasus 89 Donna+ / of ultra-races om uit te kiezen, wat betekent dat je meer keuzes hebt dan ooit tevoren. We hebben al gepraat over wat je in je eigen persoonlijke leven moet overwegen voordat je een race kiest ... maar wat als je het hebt teruggebracht tot twee of drie races. Hoe kies je welke je dit jaar * nodig hebt *!

Maar voordat u op de knop ‘registreren’ + de markeerstift die op uw kalender racet, klikt, willen we u eerst een paar andere racespecifieke zaken aanbieden voordat u een keuze maakt.

Persoonlijk verhaal: ik heb me onlangs aangemeld voor mijn eerste race in twee jaar. Na bijna 10 jaar meerdere races per jaar te hebben gelopen, nam ik een pauze van twee jaar. Ik denk dat ik klaar ben om terug te zijn ... dus ik moest een race kiezen. Omdat ik mijn wedstrijdschema veel heb verlicht, wilde ik een race kiezen die echt iets voor Nike Air Max Sequent 2 Mens mij betekende. Dit zijn de dingen waar ik rekening mee hield toen ik besloot dat ik weer wilde racen. Ik heb me uiteindelijk aangemeld voor de Silverton Ultra Marathons 100K in augustus, opgevoerd door Megan Finnesy die ook de Dirty 30 Ultras RDs [mijn eerste DNF!].

Om te beginnen, hoe wil je dat je race-ervaring is? Ben je op zoek naar een spannende, spannende race? Of misschien een zachtere, rustige race? Er zijn trail + ultra-races die beide bieden. Over het algemeen kun je van de wedstrijdleiders + wedstrijdorganisatoren verwachten dat ze een basisstandaard bieden voor de veiligheid van hardlopers, baanmarkeringen + wedstrijdcommunicatie ... maar check dat ook altijd in, want dit heeft direct invloed op de algehele sfeer van de race.

Als je enthousiast wordt over de algehele hoge energie van een race, wil je misschien naar een meer populaire race kijken. Bij races zoals de Leadville Series of Angeles Crest heb je tijdens de race veel opwinding in de aanloop naar de race +. Deze races zijn ook snel uitverkocht, dus plan vooruit!

Integendeel, er zijn veel races die een veel meer ontspannen ervaring bieden. Je krijgt bij elke hulppost + dezelfde grote zorg gedurende de race, je hoeft gewoon niemand te worstelen voor die laatste sinaasappel [of een deelname aan de race!]. Als je iemand bent die je fijne plek vindt terwijl je alleen op afgelegen paden rent ... kijk dan naar kleinere, lokaal gebaseerde races. Hier vind je de evenementen waar je je meteen thuis voelt, zonder ‘ahhh, parkeren’ of ‘ugh, alles is uitverkocht’ angst tijdens het planningsproces.

Ik hou van Beth's idee om het gericht te houden op slechts een paar haalbare, dus hier gaat het.Nike Air Max 97 Donna

1. Houd me zo goed mogelijk aan mijn trainingsschema voor marathons. Loop een geweldige halve marathon in Portland - of dat nu betekent racen of het op lange termijn doen, daar ben ik nog niet zeker van. Ik kan wachten tot na de marathon om me te concentreren op snelheid en mijn sub-2: 00-doel te verslaan.

2. Wees niet verslapt aan kracht. Doe het twee keer per week en yoga één keer per week. Of dit nu betekent dat ik een les moet volgen of dat ik mijn angsten in de gewichtsruimte moet onder ogen zien, DOE HET, THEODORA.

3. Begin opnieuw voedsel te volgen. Ik heb een FitBit aangevraagd voor beoordeling, dus als het eenmaal komt, ben ik van plan om de rest van de maand eten te volgen (en ook weer te bloggen), zodat ik echt een goed idee kan krijgen van calorie?n in en uit tijdens marathontraining. Ik denk dat dit zal leiden Adidas Zx 700 Femme tot meer

4. Volg een regelmatiger eetschema. Het volledig onregelmatige schema dat ik nu volg (elke dag is een beetje anders geweest) en mijn gevoelige maag hebben ertoe geleid dat ik moet wachten totdat ik veel te hongerig wordt om te eten omdat ik niet wil eten voor een interview en dan niet voel goed in het midden van een interview. Ik moet echt een hoop kleine maaltijden blijven doen - mijn maag is op deze manier echt zoveel gelukkiger.

5. YOGA. (Zie hierboven.)

6. Meer water. Ik was eigenlijk veel beter in het drinken van water toen ik aan het werk was - het was een welkome afwisseling om elke paar uur op te staan ??en mijn waterfles te vullen.

Wat zijn uw gezondheidsdoelen voor augustus en hoe heeft u uw zomerdoelen bereikt?

Banning  
Banning
Beiträge: 599
Registriert am: 16.09.2019


   

destination avec de bonnes
nnen dazu beitragen

Erdbebenkatastrophe Haiti
Das neue Forum zum Thema modene Musik - Herzlich Willkommen
Xobor Erstelle ein eigenes Forum mit Xobor
Datenschutz