ModernMusic.de

perdre quelques minutes

#1 von Banning , 12.12.2019 08:31

Daar heb je het! Naar mijn bescheiden mening zijn dat de enige vier dingen die je nodig hebt voor een solide avontuur op de paden. Of je nu rent, racet, wandelt, klimt of wat dan ook ... dat is alles wat je nodig hebt om te genieten terwijl je de wereld verkent.

[sidenote: ik raad ook * sterk * ??aan dat je een pakket voor jezelf vindt om enkele echte overlevingsbenodigdheden mee te Nike Free 5.0 Womens nemen. Essentials zoals water, weerbestendige lagen, EHBO-basics, onderdak + andere aspecten van de "10 Essentials". Ik blijf echter bij het feit dat de bovengenoemde "benodigdheden" je trail-venture leuker maken, zelfs als het weer een bocht neemt, je verdwaalt of je lichaam begint je te haten

Het zou vroeg of laat gebeuren, het was gewoon een kwestie van waar ze in kaart zouden worden gebracht in de Top 10 Running Kit-lijst. De criteria voor de lijst zijn een kwestie van hoe onmisbaar voor lopende items zijn. Ik heb er lang over nagedacht en er zijn maar twee items waar ik niet zonder zou kunnen lopen: schoenen zijn er één, maar ze zijn niet de meest onmisbare in mijn boek.

Barefoot-hardloopliefhebbers zouden beweren dat schoenen helemaal niet nodig zijn, waardoor ik maar één item op mijn kerstlijst zou hebben. Ik begrijp het Nike Air Max Sequent 2 Femme argument op blote voeten, ik heb ‘Born to Run’ gelezen en ik heb zelfs een paar Vibrams gekocht. Maar deze zijn nog steeds ongedragen in een la, wachtend op hun eerste reis. Voor nu kan ik nog steeds niet hardlopen zonder mijn Brooks, Nike Air Vapormax Womens dus ik moet hardloopschoenen op nummer 2 plaatsen.

Op zaterdag ging ik hardlopen met een hoodie, zo koud was ik. Op zondag trok ik nog meer lagen aan en ging op mijn fiets - alleen om te worden beschaamd door een op blote voeten loper (hij droeg Vibrams) in korte broek. Nu denk ik graag dat ik geen watje ben, maar als het over mijn voeten gaat, drink ik liever de kalkhoudende inhoud op mijn warmwaterkruik dan een stap te zetten op een bevroren pad dat op blote voeten loopt. Deze hardloper gaf me flashbacks naar de oudejaarsavond dat ik geen taxi kon krijgen, dus liep ik een kilometer terug naar mijn flat in strappy schoenen en ontdekte dat mijn voeten blauw waren geworden toen ik thuiskwam. Zelfs als ik op blote voeten ga, denk ik dat ik een barefooter bij mooi weer kan zijn.

Veel mensen gebruiken de woorden angst en paniekaanval Nike Air Max 97 Womens terloops. “Ik ging naar de markt en ze hadden geen biologische, knapperige, GGO-vrije pindakaas. Ik had bijna een paniekaanval! ”Echt waar? Had je het gevoel dat je stikte? Zijn je knie?n begonnen te trillen? Nadat je je pindakaas had gevonden, was je zo uitgeput dat je een dutje moest doen? Nee? Toen had je geen paniekaanval. Een paniekaanval vindt plotseling plaats, zonder waarschuwing. Je hartslag gaat van 0 naar 100 in seconden. Zweten, beven, gevoelens van niet-realiteit en duizeligheid vertroebelen uw visie en denken.

Als je nog nooit een paniekaanval hebt gehad, stel je dan voor dat je een pad afdaalt en plotseling springt een bergleeuw direct uit de borstel op je af. Je zou op dat moment alle symptomen van een paniekaanval hebben - en terecht! Een paniekaanval is in wezen de vecht- of vluchtreactie van het lichaam. Nike Air Presto Womens Wanneer ik rij en voor het eerst in de rij sta op een kruispunt rood licht, beginnen mijn knie?n te trillen en mijn handen zweten omdat ik zo bang ben dat ik de controle zal verliezen, mijn voet van de pauze zal nemen en het gas kan raken, waardoor ik mezelf en anderen kan kwetsen . Omdat de symptomen zo fysiek zijn, voelen aanvallen je uitgeput. Ik moet stoppen als ik door het licht kom, de stoel terug in mijn auto plaatsen en rusten om te herstellen.

Banning  
Banning
Beiträge: 599
Registriert am: 16.09.2019


   

jemanden vor mir zu haben
les gels droits qui donnent

Erdbebenkatastrophe Haiti
Das neue Forum zum Thema modene Musik - Herzlich Willkommen
Xobor Erstelle ein eigenes Forum mit Xobor
Datenschutz