ModernMusic.de

hersenen naar je spieren

#1 von Banning , 11.12.2019 08:59

Ik moet een bekentenis afleggen. Als voorbereiding op de grootste verliezer van gisteravond at ik alleen appels en noten. Ze waren echter allebei bedekt met chocolade, omdat het Valentijnsdag was, dus Richard heeft gezegd dat ik mijn blogger-functie voor de Black and Blue-teams kan voortzetten.

Laten we er dan op ingaan. Dus liep Richard alleen de keuken in. Onmiddellijk vroeg iedereen: "Wat is er met Angie gebeurd?" Het is wat we de hele week hebben gevraagd. Zoals we weten, had Angie het zwarte team gevraagd om alleen noten en appels te eten voor de weging. "We zullen het doen als Angie ons dat zegt," zei Nike Air Max 720 Mujer Paddy. Paddy heeft duidelijk mijn moeder nooit ontmoet en is niet bekend met haar die zegt: "Zou je je hoofd in de gasoven steken als Angie je dat zou vertellen?" Het was nooit logisch over wie ze het tot nu toe had.

Dus "Angie doet een stapje terug" van de show. Wie dacht dat Zandella Angie zou overleven? Zeker niet Angie. Rob was niet blij. Hij zei: "Iemand die zo'n grote impact op mijn leven heeft gehad, is in een oogwenk verdwenen. Er is geen sluiting ”. Het is duidelijk dat iemand Rob heeft verteld dat Angie is overleden - het is OK dat is ze niet, ze is gewoon weer gaan werken in Fitness First.

Angie was weg en er waren vier shouty-RAF-mannen voor nodig om de leegte op te vullen die ze had achtergelaten. Voor de taak van deze week zagen we een deel van de training die onze strijdkrachten tot de beste ter wereld maakt - als Nike Air Max Tavas Mujer het gaat om het trekken van stammen en wateruiteinden op stukjes gebroken klimrek zijn we onverslaanbaar.

Wil (lieve Wil) 'moest er gewoon voor gaan' in de verleidingstaak om immuniteit tegen eliminatie te winnen. Een kipcurry en een appeltaart later en hij was veilig voor uitzetting.

Dus gingen ze zenuwachtig in op de weging. "Iedereen kan gaan". Nou, afgezien van Wil. Blijkbaar heeft Richard geen favorieten. Gelukkig hoef ik niet onbevooroordeeld te zijn - ik hou van Wil! Zoals gewoonlijk trokken de jongens zonder duidelijke reden hun t-shirts uit en de vrouwen stapelden zich op met make-up alsof we ze de afgelopen 55 minuten van het programma niet met rood gezicht en zweten hadden gezien.

Het zwarte team verloor en Wil gebruikte zijn veilige kaart om zijn oude maat Paddy te redden - weet je nog dat ze samenkwamen toen ze het Nike Cortez Damen groene team waren? Dus Paddy moest kiezen wie van het Black-team zou gaan. En hij koos ervoor om Rob naar huis te sturen. Ik zou hetzelfde hebben gedaan. Hij en Angie hangen binnenkort in een lokaal Holland & Barrett en eten binnenkort noten en appels.

Dus dat is het tot volgende week ... wanneer ze aan triatlontraining beginnen met hun beroemde trainers. Kelly Holmes, Dean Macey en enkele andere Olympische atleten die we misschien wel herkennen van de televisie, zullen hen trainen. Kan niet wachten!

Excuses als het Taylor Swift-nummer in je hoofd zit ... en je bent welkom voor het Taylor Swift-nummer in je hoofd. Het kan allebei zijn.

Vandaag hebben we het over het belang van een shakeout-run de dag voor een race - meestal een comfortabel tempo van 2-3 mijl. Houd er rekening mee dat er een shake-outrun is die op de racedag voordelen www.southernbrick.co.uk biedt, maar we bewaren die voor een andere post. Je vraagt ??je misschien af: "hoe nuttig kan een run de dag voor een race ECHT zijn na maanden training?" Dat is een geweldige vraag, laten we eens kijken:

Ja, je benen werken nog steeds.
Als je klaar bent om de startlijn de volgende dag aan te pakken, heb je hopelijk het afbouwproces overleefd. Ik weet dat het pijnlijk kan zijn, maar je hebt het gedaan en je bent hier. Een korte loop van 20 minuten de dag ervoor kan helpen de bloedtoevoer naar de spieren te verbeteren en de benen los te maken voor de racedag. Deze korte, comfortabele run kan ook je neuromusculaire systeem een ??kickstart geven - de combinatie van het zenuwstelsel en spieren die samenwerken om beweging mogelijk te maken. En we willen de communicatie van je hersenen naar je spieren klaar voor gebruik, en ja, je zult het bewijs hebben dat je benen nog steeds werken.

Banning  
Banning
Beiträge: 599
Registriert am: 16.09.2019


   

lequel je me sentais vraiment
police et les pompiers

Erdbebenkatastrophe Haiti
Das neue Forum zum Thema modene Musik - Herzlich Willkommen
Xobor Erstelle ein eigenes Forum mit Xobor
Datenschutz