ModernMusic.de

mich jemals wirklich

#1 von Banning , 19.11.2019 09:14

De Badwater Ultramarathon 2009 bleek veel anders te zijn dan ik had verwacht. Hoe gaat het gezegde?Nike Air Max 270 Hombre “Wil je God aan het lachen maken? Vertel hem over je plannen. '

Dit was het jaar waarin ik het echt verpletterde. Mijn plannen waren om een ??week voorafgaand aan het evenement naar Death Valley te gaan om te acclimatiseren, iets dat ik nog nooit eerder had gedaan. Nou, een dag voor mijn geplande vertrek, gaat mijn vader een routineprocedure in en ontdekt dat hij dringende hartoperaties nodig heeft.

Het spreekt dus vanzelf dat er Badwater is. Maar nee, hij staat erop dat ik ren. Hij vertelt me ??dat het veel voor hem betekent. Zie je, hij bemanning voor mij tijdens mijn eerste Badwater en is daar sindsdien, zeven finishes later. Wetende dat mijn uiteindelijke doel is om 10 Badwater-finishes te compileren, zegt hij dat ik het Nike Cortez Womens moet doen.

Uiteindelijk, na veel mentaal debat, besloot ik me niet terug te trekken uit het evenement zoals Adidas Superstar Femme ik oorspronkelijk had gepland. Ik wil echter nog steeds bij hem zijn tijdens de operatie.

Na zijn operatie ga ik naar de woestijn, slechts een dag voor de race, en een totaal wrak. Mijn vader, mijn beste vriend, zien met enorme wonden in zijn borst en buizen en naalden die uit zijn lichaam kwamen, was emotioneler verwoestend dan ik ooit had kunnen bedenken.

Complicerende zaken, de avond voor de race, terwijl ik midden in de woestijn zit, krijg ik een telefoontje van mijn moeder. Papa had post-operatieve complicaties opgelopen. Nu probeer ik te beslissen of ik terug moet rijden naar Zuid-Californi? om bij mijn vader te zijn, of morgenochtend nog steeds Badwater te runnen. Onnodig te zeggen dat mijn hoofd dit jaar echt niet Nike Cortez Mujer in de game zat.

Maar mijn bemanning in Badwater is geweldig. Ik verheug me nog meer en zie veel vrienden (waaronder een paar vaste bijdragers aan deze blog: Mike, Vicky en Hung-Kwong), en maak een paar nieuwe vrienden tijdens de cursus. Toch kan ik het niet helpen, maar bezig te zijn met gedachten over mijn vader. Tijdens de race wilde ik op verschillende punten stoppen. Maar mijn ongelooflijk ondersteunende bemanning hielp me door deze dieptepunten en herinnerde me eraan dat het be?indigen van het evenement was wat mijn vader wilde. Het was niet mijn snelste Badwater - in feite was het mijn langzaamste - maar ik deed het voor mijn Pops.

Na het evenement stond ik de volgende ochtend vroeg op en ging terug om hem te zien. Met finishers in de hand, herenigen we ons. De man ziet er geweldig uit. Rehab gaat wat tijd kosten, hoewel hij Nike Air Max 270 Hereneen overlevende is. Na 135 mijl door de woestijn te hebben gesjokt, denk ik dat ik nu weet waar ik wat van vandaan haal.

Vandaag sta ik onderaan. In een poging mijn 12e Western Mile Endurance Run te voltooien, faalde ik spectaculair. Omringd door familie en vrienden, blies ik volledig op en viel uit bij mijl 62. Ik had zoveel opgeofferd, net als mijn familie, en hier zit ik nu in een verslagen ru?ne, gesloopt en vernietigd.

Wat is een leven waard om te leven? Is het een hoge prestatie? Ik ben gaan geloven dat het boven alles de moed heeft om het te proberen. Misschien heeft niemand dit welsprekender gezegd dan Theodore Roosevelt toen hij schreef:

“Het is niet de criticus die telt; niet de man die aangeeft hoe de sterke man struikelt, of waar de dader van daden hen beter had kunnen doen. De eer behoort aan de man die feitelijk Nike Air Max Command Uomo in de arena is, wiens gezicht wordt ontsierd door stof en zweet en bloed, die moedig streeft; die zich vergist en steeds opnieuw tekortschiet; omdat er geen moeite is zonder fouten en tekortkomingen; maar wie er daadwerkelijk naar streeft om de daad te doen; wie kent het grote enthousiasme, de grote toewijding, die zich besteedt aan een waardig doel, die in het beste geval de triomf van hoge prestaties kent en die in het ergste geval, als hij faalt, ten minste faalt terwijl hij veel durft. Zodat zijn plaats nooit zal zijn bij die koude en timide zielen die noch overwinning noch nederlaag kennen. "

Moge je streven naar grootheid, moge je je zinnen op de sterren richten, maar bovenal, moge je altijd de moed hebben om het te proberen.

Banning  
Banning
Beiträge: 599
Registriert am: 16.09.2019


   

unsere moderne
orm of cosmetic or plastic surgery is som

Erdbebenkatastrophe Haiti
Das neue Forum zum Thema modene Musik - Herzlich Willkommen
Xobor Erstelle ein eigenes Forum mit Xobor
Datenschutz