ModernMusic.de

etwas für meinen

#1 von Banning , 04.11.2019 09:52

Voor hardloopkleding kan ik Movin Shoes (ze hebben locaties in Pacific Beach en Encinitas) of Milestone Running in North Park niet genoeg aanbevelen! De mensen die Adidas Superstar Mujer in beide winkels werken, kennen hun spullen absoluut en sturen je niet verkeerd als het gaat om schoenen of uitrusting.

In beide winkels worden wekelijks gratis groepsruns Nike Air Max Command Donna georganiseerd, maar ze zijn meestal op wegen (Movin Shoes organiseert af en toe "Hoppy Trails" -runs waar ze een 5K-achtige run hebben gevolgd door een ontmoeting bij een lokale brouwerij). Milestone heeft op zondag wekelijks op donatie gebaseerde yoga in de winkel als je je spieren wat meer aandacht wilt geven.

Ik heb ook goede dingen gehoord over Fleet Feet Sports in Carmel Valley en Just Run in La Jolla, maar heb zelf niet op die plaatsen gewinkeld.

Voor buitenuitrusting zijn er een paar REI-winkels in de provincie. Lokaal is er ook Adventure 16 in San Diego en Solana Beach en Nomad Ventures in Escondido.

?Het heeft me maanden gekost om dit te schrijven en het kostte me net zo lang om erachter te komen waarom. Het is niet omdat ik lui ben - het is omdat ik bang ben. Ik ben heel open geweest over mijn strijd tegen problemen Nike Air Max Command Mens met het lichaamsbeeld en hoe hardlopen heeft geholpen - maar "problemen met het lichaamsbeeld" zijn behoorlijk vaag. Niet veel weten hoe ver het eigenlijk ging.

De meeste van mijn vrienden en familie weten niet dat ik 14 was de eerste keer dat ik probeerde mezelf over te geven en me te herinneren dat ik dacht "dat is niet zo erg." Ze weten niet dat ik door periodes van boulimia ging op de middelbare school en universiteit . Of dat ik een counselor zag toen ik 19 was, maar de beslissing nam dat ik liever mager was dan dit probleem uit te zoeken waarvan ik wist dat ik het had, dus stopte ik ermee.

Ik overtuigde mezelf dat ik niet bulimisch was omdat ik mezelf niet overgaf na elke maaltijd. Het was pas toen ik het gevoel had dat ik overdreef. En soms ging ik maanden zonder het te doen, maar soms deed ik het elke dag. Zelfs vandaag de dag is het nog steeds moeilijk om het woord Nike Air Max 97 Femme "bulimisch" te gebruiken om mezelf te beschrijven en heb me door dit te schrijven gerealiseerd dat ik nog wat werk te doen heb om dat deel van mijn leven te begrijpen.

Toen ik 23 was, was ik te zwaar en ongelukkig met mezelf. Net als mijn hele leven, dacht ik dat mager zijn alles zou verbeteren. Mager zijn was altijd het doel. Nooit mijn gezondheid, nooit mijn geluk.

Ik begon met Couch to 5k, een run / walk-programma met als doel in 5 weken een 5k te kunnen lopen. Ik haatte destijds het rennen en haatte evengoed buiten rennen omdat ik dacht dat iedereen me veroordeelde. Dus deed ik het grootste deel van mijn training op een binnenbaan van .9 mijl.

Negen weken later voltooide ik het programma en rende kort daarna mijn eerste 5k-race. Ik voelde iets voor mijn lichaam dat ik nog nooit eerder had gevoeld - trots. Ik was trots op mijn lichaam voor wat het bereikte. Niet vanwege Adidas Yeezy Boost 350 Damen een nummer op de schaal of de manier waarop mijn armen eruit zagen, maar om wat het WEL was. Ik wist het toen nog niet, maar dit was een keerpunt.

Ik bleef rennen. Ik herinner me dat ik voor de eerste keer vier mijl liep en ik in de wolken was. Kort daarna schreef ik me in voor Nike Internationalist Damen een halve marathon. De training was moeilijker maar was zo verdomd trots op mezelf elke keer dat ik een afstand aflegde die ik nooit eerder had gelopen. Aanmelden voor een marathon was een natuurlijke (en enge) volgende stap.

Gedurende deze tijd evolueerde de manier waarop ik aan mezelf dacht langzaam. Minder zelftwijfel, positiever zelfbeeld. Begrijp me niet verkeerd - het negatieve zelf-praten was er nog steeds (en is het vandaag de dag nog steeds) maar nam steeds minder gedachten in me op.

Banning  
Banning
Beiträge: 599
Registriert am: 16.09.2019


   

Eine der schnellsten Möglichkeiten
ma ci sono diverse opzioni

Erdbebenkatastrophe Haiti
Das neue Forum zum Thema modene Musik - Herzlich Willkommen
Xobor Erstelle ein eigenes Forum mit Xobor
Datenschutz