ModernMusic.de

ma ci sono diverse opzioni

#1 von Banning , 04.11.2019 09:38

Ik weet zeker dat bijna wij allemaal vrouwen tot op zekere hoogte met deze scène kunnen omgaan. Je bent net klaar met je gekoesterde dagelijkse run en gaat naar je werk, of een Nike Air Vapormax Herren sociale bijeenkomst, of rechtstreeks naar de bank. Je trekt de met zweet doordrenkte technische kledingstukken af ??en glijdt in je favoriete gezellige postkledij. Het is zacht, het is warm, het heeft een capuchon en de diepste zakken met zachte pluizigheid. Maak kennis met de BFT-jurk met capuchon van Toad & Co!

Ik ben een grote fan van een postrun-jurk die moeiteloos aan gaat na een run, een race of wanneer je de deur uitloopt en geen tijd hebt om een ??"outfit" aan te trekken. Deze jurk omvat alle mijn behoeften, en nog wat. Hier zijn mijn favoriete functies die dit stuk biedt:

Eenvoudig en simpel, het is LEUK! Ik Adidas Zx 750 Homme hou van de aardachtige mahonie kleur, en het feit dat het ook in een diepe groenblauw en houtskoolheide komt. Dit zou een stuk zijn dat ik zeker in meerdere kleuren zou bezitten.
De maatvoering is waar. Ik draag een maat klein op de foto, ter referentie.

Ik woon nu iets meer dan zes jaar in San Diego. Het gaat door Nike Air Max 180 Damen "America's Finest City" en ik moet het eens zijn met het onderscheid - ik heb het moeilijk om me overal voor te stellen met zo'n geweldig klimaat, fantastische restaurants, een moordende ambachtelijke bierscene, en natuurlijk - paden in overvloed!

San Diego County is enorm en omvat zowat elk soort landschap mogelijk - stranden (natuurlijk), glooiende heuvels van chaparral, bossen, bergen en woestijn. De nieuwste wandelgids 'Afoot and Afield' biedt meer dan 250 wandelingen, en hoewel ze niet allemaal ideaal zijn voor Nike Air Max 97 Womens hardlopen, geeft dat je een idee van het enorme aantal opties dat je hier hebt.

Plus, mede omdat ons weer zo ongelooflijk is, is de hardloop- / buiten- / fitnesscultuur hier sterk. Er zijn tientallen hardloopclubs en -groepen, bijna elk weekend races en heel veel te doen als je klaar bent met je run. En hoewel we af en toe gekke hittegolven krijgen, betekent de mariene laag dat als je bereid bent om vroeg op te staan, je nog steeds een aantal stevige kilometers kunt maken voordat het ondraaglijk heet wordt.

Het is een 7,220 hectare grote speeltuin! Mission Trails, slechts een korte rit ten noordoosten van het centrum, heeft een aantal van de beste paden en landschappen in de stad (en de hoogste toppen binnen de stadsgrenzen). Hoewel het een populaire plek is voor wandelaars, hardlopers en mountainbikers, is het gemakkelijk om rustige Nike Air Max 90 Femme paden te vinden. Of je nu een paar eenvoudige flats of een geweldige workout op de heuvel wilt, je vindt het hier. Er is zelfs een camping in de buurt van de Old Mission Dam die alleen vrijdag- en zaterdagavond geopend is.

Mijn favoriete routes hier zijn een combinatie van de Grasslands Loop en Oak Canyon (het is bijna vier mijl - de AllTrails-kilometerstand is als je twee keer het lusgedeelte doet, perfect voor snelle runs met mijn hond), de Rim Trail en de Fortuna Loop Trail die je zowel over de Noord- als de Zuid-Fortuna Peaks omhoog voert. Een waarschuwing: de kaarten en de bewegwijzering van het park zijn ... niet geweldig. Ik gebruik de AllTrails-app om idee?n op te doen voor routes en op het goede spoor te blijven als ik in het park ben.

Ook onderdeel van Mission Trails is Cowles Mountain - de hoogste piek in San Diego (stadsgrenzen, dat wil zeggen op 1,592 voet) ... Nike Air Max 97 Mujer en de drukste. Mijn beste tip is om op een doordeweekse dag vroeg te gaan om de drukte te vermijden voor een korte maar uitdagende klim (ongeveer drie mijl heen en terug). Ik ben ook doordeweeks 's middags gegaan en het viel mee ... maar dat zou ik niet aanbevelen in augustus (of tijdens onze sporadische hittegolven in september en oktober). Ook is de enige manier om naar Pyles Peak te komen, de op een na hoogste top (1.379 voet), over Cowles (het Pyles Peak-pad begint naast de Cowles-top). Dat pad krijgt veel minder verkeer en maakt je heen en terug ongeveer zes mijl.

En als je eenmaal Cowles en Pyles hebt gedaan, kun je net zo goed Kway Paay en de Fortunas beklimmen om de 5-Peak Challenge te voltooien.

Banning  
Banning
Beiträge: 599
Registriert am: 16.09.2019


   

etwas für meinen
Nike Middle of the 07 LV8

Erdbebenkatastrophe Haiti
Das neue Forum zum Thema modene Musik - Herzlich Willkommen
Xobor Erstelle ein eigenes Forum mit Xobor
Datenschutz