ModernMusic.de

terreni innevati con sicurezza

#1 von Banning , 01.11.2019 10:10

Ik denk dat waar we de magie op onze lippen verliezen, onze schoenen te veel kilometers dragen. Heb je onlangs de onderkant van je schoenen ge?nspecteerd? Draai ze om en controleer ze snel. Als die luggy's versleten zijn door duidelijke slijtage of ongelijk lijken ten opzichte van de andere lugs, is het tijd om uw geld in een nieuw paar trappen te stoppen. De meeste trailschoenen moeten opnieuw worden ge?valueerd tussen 250 - 300 km gebruik. Het kussen in geselecteerde merken kan soms wat langer meegaan, maar we nemen ongeveer nokken mee. Die zullen aanzienlijk schuren, ongeacht het binnenkussen. Dit is belangrijk omdat je bij elke stap / stap gelijke versterking Adidas Zx Flux Heren moet hebben en vooral, goede tractie.

Wat zijn schoenenschroeven?
Veel mensen kunnen de hele winter door sneeuw, ijs en knapperige rotzooi rennen zonder enige tractie. Dat is prima. Niet ik. Ik blijf graag doorgaan met trainen, wat in mijn comfortzone de behoefte aan extra grip cre?ert. Toen ik begon met trailrunning en de herfst veranderde in de winter, herinner ik me een paar vrienden die hun liefde voor verschillende schoenenmerken deelden die daadwerkelijk schroeven in zich hadden voor de wintertraining. Ik was altijd te goedkoop om een ??"winterloopschoen" te kopen en ik wilde niet veranderen van het merk of model waar ik al heel comfortabel mee aan het rennen was. Nog een zorg, hoe ter wereld kon ik kilometers hardlopen met schroeven die erin staken? mijn voeten? Hoe volkomen ongemakkelijk zou dat zijn? Al die gedachten Asics Gel Lyte 3 Womens en vragen zaten dat jaar gewoon in mijn achterhoofd, terwijl ik me door de besneeuwde maanden in opgerolde toestand voortbewoog. Opgerolde tractie was prima, maar ik had bijna het gevoel dat ik mezelf ervan overtuigde om die optie leuk te vinden, omdat ik niets anders wist. Toen, ongeveer drie jaar geleden, vond ik antwoorden op elk van die vragen.

Schroeven voor schoenen zijn meer algemeen bekend als plaatschroeven en kunnen worden gekocht bij de meeste bouwmarkten of Amazon. Koop de schroeven met maat 3/8. Je wilt niet dat ze te klein zijn - ze zullen niet of te groot zijn - je wordt in de voet geprikt. Deze hebben een "zeskantige kop" met een lip erop waardoor ze gemakkelijk op het ijs en in de sneeuw kunnen worden gegrepen. Wat nog belangrijker is, houd er rekening mee dat het scherpe uiteinde in de onderkant van de schoen Adidas Ultra Boost Dames wordt gestoken en deze "hex-head" is wat dan de stabiele tractie zal zijn. Er is geen goed of fout patroon bij het plaatsen van de schroeven. Breng de schroeven ruim aan in het bovenste en onderste deel van de schoen. (Ik heb de neiging om ongeveer 14 in elke schoen te hebben.) Deze kunnen worden toegevoegd met een schroevendraaier of boor. Steek ze er gewoon in totdat de kop van de schroef het rubber raakt. Soms vallen deze na verloop van tijd uit of gebruiken. Ik voeg meestal gewoon een nieuwe toe precies waar de oude eruit viel. Sommige mensen smeren de schroeven voor met superlijm om ervoor te zorgen dat ze goed blijven zitten voor de lange termijn. Geweldig idee, maar als de sneeuw smelt, houd ik mijn opties open om de schoenen weer zonder schroeven te blijven gebruiken.

Je kunt schroeven toevoegen aan de schoenen die je draagt. Nike Air Vapormax Hombre Ze zijn goedkoop en effectief op ijs, sneeuw en knapperige gesmolten rommel. Schroef ze rechtstreeks in de buitenzoollippen, niet naast of tussen de nokken. Je kunt met vertrouwen op besneeuwd terrein klimmen en nog beter rennen. En het belangrijkste voor mij, je kunt ze niet voelen en je draagt ??geen extra gewicht in je schoenen. Persoonlijk, op volle sneeuw en gemengd sneeuw / vuil terrein, voel ik me zeer comfortabel en kan ik op typische "trainingstempo" spijkers dragen.

Ik koop mijn schoenenschroeven van goatheadgear.com. Deze 3/8 "enige spikes" komen in een container van 30 met een inbrenggereedschap voor Nike Air Max Command Donna ongeveer $ 25. Gebruik de code TRAILS2018 voor 20% korting. Deze schroeven hebben niet alleen één lip voor het opnemen van tractie, maar meerdere om een ??goede grip te garanderen.

Banning  
Banning
Beiträge: 599
Registriert am: 16.09.2019


   

Phillip Lindsay and the Denver Broncos got
Stollen flach aus und bieten

Erdbebenkatastrophe Haiti
Das neue Forum zum Thema modene Musik - Herzlich Willkommen
Xobor Erstelle ein eigenes Forum mit Xobor
Datenschutz