ModernMusic.de

ma quando ho deciso di affrontare

#1 von Banning , 30.10.2019 08:01

Twee weken na het afronden van de Old Dominion 100 voel ik me verrassend chipper. Mijn benen voelen sterk aan, zonder aanhoudende pijn. Ik heb met mijn Crozet Trail Sisters en de Australische Shepherd pup van mijn zoon, Cooper, gemakkelijk over de paden kunnen rennen. De teleurstelling na de race die ik in het verleden heb meegemaakt, Nike Internationalist Hombre moet nog naar boven komen. Huh. Ik heb me veel slechter gevoeld na het voltooien van Hellgate 100k! Maar ik wacht nog steeds tot de andere schoen valt ...

Terugspoelen terug naar vrijdag 1 juni. Mijn vrienden Keith Knipling, John Andersen, Greg Loomis en ik zitten ineengedoken in een hokje in een lokaal restaurant in Woodstock, Virginia, na de briefing van de OD voor de race. Keith heeft zijn OD zilveren gesp meegebracht die hij in 2007 won (in OD taalgebruik was hij de 'First to Finish') en heeft hem op tafel gelegd zodat iedereen hem kon aanraken en bewonderen. Het is mooi, zwaar, sterling zilver - een kleinere gesp volgens Nike Air Max 270 Herren de huidige standaard, gewoon stijlvol en eenvoudig. Ik heb nooit een 100 ingevoerd vanwege de gesp - ik heb zelfs zelden de gespen gedragen die ik heb verdiend door het afwerken van Massanutten, Western States of Grindstone - maar ik moet toegeven dat ik deze keer "gespkoorts" heb. De OD-gesp vertegenwoordigt iets anders: om het te verdienen, moet men veel en sneller lopen dan in de meeste andere 100 milers om in minder dan 24 uur te eindigen. De lijst met sub-24 finishers van OD is indrukwekkend en ontmoedigend. Namen en helden voor mij zoals David Horton, Dennis Herr, Eric Clifton, Mike Morton, Frank Probst, Megan Stegemiller, Janice Anderson, Rebekah Trittipoe, Kathleen Cusick en Sabrina Little. Keith en Greg ook. Hoorde ik bij deze groep? Dat is de vraag die ik probeer te beantwoorden.

Als OD-veteranen gaven Keith en Greg Nike Air Max 90 Damen John en ik wijs advies, zoals: "Als je negatieve gevoelens begint te krijgen en de wereld gaat haten, is tijd voor een gel!" En "de eerste 50K is zo hard, je MOET langzaam lopen." Ik nam het allemaal op en voegde het toe aan mijn lijst met dingen om te doen en te vermijden, die ik voor dit raceverslag heb gewijzigd in "Wat werkte" en "Wat niet". Omdat we altijd leren en groeien als ultralopers , Ik hoop dat deze lijsten nuttig zijn.

Voeding. Ik nam ongeveer 7000 calorie?n in de loop van de race in de vorm van GU's Roctane sportdrank in Lemon Berry (250 cals per fles), EFS Vanillegel (400 cals per fles), Clif Bloks, avocadoplakken op Pringle-chips, en twee hamburgers. Dit kwam uit op ongeveer 240 calorie?n per uur, met niet één bonk of energiezuinig moment de hele race, wat ik de belangrijkste factor in mijn finish beschouw Adidas Superstar Mujer (samen met # 2 hieronder). In tegenstelling tot mijn vriend John Andersen, die schreef over zijn worsteling om zijn voedingsplek hier te vinden, kon ik de hele dag een mix van gels, vloeistoffen en vast voedsel verdragen. Dit is een enorm verschil met de vorige 100's voor mij, en een totale game-wisselaar. Ik oefende met de Roctane, gels en echt eten tijdens trainingsruns, evenals hardlopen in een tempo waarvoor ik was getraind. Maagproblemen treden meestal op als ik sneller ren dan ik zou moeten.

Banning  
Banning
Beiträge: 599
Registriert am: 16.09.2019


   

laisser descendre
mange tilknyttede netværk

Erdbebenkatastrophe Haiti
Das neue Forum zum Thema modene Musik - Herzlich Willkommen
Xobor Erstelle ein eigenes Forum mit Xobor
Datenschutz