ModernMusic.de

hatten eine hervorragende

#1 von Banning , 29.10.2019 09:23

Ik was niet altijd een hardloper. Ik begon zelfs aan mijn eerste run ooit in mei 2017, hijgend en puffend na een beschamende lage afstand. Klimmen was mijn grootste druk, maar na een traumatische aanval in de stad met gebroken ribben en jukbeen, had ik gewoon mijn tijd buiten nodig om alleen te zijn. Mijn man, blijf thuis papa extraordinaire, overtuigde me om mijn beide banen in de nood- / wildernisgeneeskunde op te geven, terug te gaan om thuis te blijven mam, en wat tijd voor mezelf te nemen. Zoals je je kunt voorstellen, was tijd alleen moeilijk met een tweeling thuis, maar elke week gaf hij me een hele dag om er alleen op uit te gaan.

In het begin bracht ik het door met het verkennen van Nike Air Max Tn Damen nieuwe paden en het genieten van de tijd om gewoon te zijn. Ik realiseerde me snel dat het lopen van de paden mijn uitzicht en tijd zou maximaliseren. Ik werd verliefd op de volledige lichaamservaring van hardlopen (niet zozeer de volledige lichaamssteken). Het leerproces heeft www.paragraphen-lounge.de iets betoverends; het uitzoeken van je lichaam, de bewegingen en leren hoe je vorm en vorm kunt geven aan een nieuwe omgeving. Alleen rennen was cathartisch, geen druk om het gevoel te hebben dat ik beter moest presteren dan het niveau waarop ik was. Ik kon lopen wanneer ik moest, rennen en me krachtig voelen, en het beste van alles was verfrist thuiskomen.

Onbedoeld groeide mijn solo-hardlopen naar langere en langere afstanden en ik werd op de maan gestookt toen ik zes maanden later deze nieuwe liefde vond op een dag, solo-runs van de Four Pass Loop, Teton Crest Nike Air Pegasus 83 Femme Trail en mijn beste vriend Raquel sloot zich aan bij mij voor de Zion Traverse. Mijn favoriete herinneringen aan deze paden zijn niet de "sexy". Het is de misselijke, pijnlijke, vermoeide, die geen andere spier kan bewegen, maar op de een of andere manier is het gruis er Nike Air Zoom Pegasus 36 Damen om door te gaan. Kwetsbaar, verslagen, ontmoedigd en volhardend is iets dat me heeft geholpen door enkele van de moeilijkste momenten in het leven en het is interessant om te zien hoe deze geestestoestand zich vertaalt naar verschillende media.

Raquel, die met me mee ging op de eerste Zion Traverse, plantte het zaad van mij dat het iconische Wonderland-pad van 93 mijl liep. Ik herinnerde me lachend: "Ik bedoel, hoewel ik loop ben ik niet echt een hardloper." Ik heb me nooit de titel waardig gevoeld ... Ik ben geen gesponsorde atleet dus ik kan mezelf niet echt als een hardloper beschouwen, toch? Als ik het schrijf, klinkt het gek. Hardlopen heeft me de duidelijkheid en het zelfvertrouwen gegeven om mijn dromen na te streven, mijn eigen filantropische wildernisgeneeskundebedrijf te starten, me verjongd te voelen en een beetje te Nike Air Pegasus 83 Femme leven.

Het pad was uitdagend. We verspreiden ons onderweg, vallen in natuurlijke roedels en houden een informeel gesprek. Er was geen race, geen jockey voor positie, geen competitie. Het was een heel andere ervaring voor mij en een echte "no-drop" -groep. Uiteindelijk bereikten we allemaal de piek in onze eigen tijd. We zaten allemaal in hetzelfde zonlicht. We zagen allemaal hetzelfde ongelooflijke uitzicht. Levensles: niemand wacht op de top van een berg.

De rest van het weekend was vol energiek gesprek over hardlopen (natuurlijk), vrouwelijkheid, definities van familie en liefde, roeping, risico's nemen en "goede keuzes maken" (in de wijze woorden van Courtney Dauwalter). We spraken over het belang van gemeenschap, van je squadron, je BFF's en je trailzusters om je te machtigen. Ik had er overal voor kunnen kiezen. Ik dacht dat ik Adidas Zx Flux Womens gewoon op zoek was naar een beetje kleur in mijn leven. In reflectie denk ik dat ik inspiratie zocht. Ik vond dat en een paar nieuwe vrienden.

Banning  
Banning
Beiträge: 599
Registriert am: 16.09.2019


   

werden daran erinnert
som hun brænder

Erdbebenkatastrophe Haiti
Das neue Forum zum Thema modene Musik - Herzlich Willkommen
Xobor Erstelle ein eigenes Forum mit Xobor
Datenschutz