ModernMusic.de

bellezza della natura

#1 von Banning , 16.10.2019 07:56

Een frisse herfstochtend is goed voor twee dingen, in bed blijven terwijl je de blauwe lucht bewondert vanuit het comfort van onder het dekbed of op weg bent naar het park voor een race. Ik koos voor de laatste van die twee dingen op zaterdag en nam mijn benen (nog steeds korte broek aan) voor een 5k in Brockwell Park.
De ParkRun in Brockwell Park in Zuid-Londen was een vriendelijke partij. Ik praatte met de raceofficieren voordat we begonnen, Nike Air Max Command Uomo die me vertelden waar de heuvels op de baan waren (kilometers 1-5 bleek) en waar de finish was.

Toen gingen we weg. Het was de eerste echte kille start die ik dit najaar heb gehad en de koude lucht die mijn keel raakte en mijn longen vulde, maakte de eerste mijl ongemakkelijk. Onzeker waar ik moest plaatsen of hoe ik mezelf moest tempo, begon ik belachelijk dicht bij de voorkant van het veld en de eerste 400 meter was de hoofdvrouw. Ik besloot te tellen hoeveel vrouwen langs me heen gingen met als doel niet meer dan negen rond te laten komen voor een top 10-finish. Toen de eerste vrouw langskwam, liep een man in schoenen, een shirt en een formele broek - blijkbaar is hij ook een normale en behoorlijk snel.

Bij de eerste mijl gingen we voor het eerst de hoofdheuvel op. Mijn dijen gingen bij elke stap branden in mijn longen en Adidas Zx Flux Womens toen begon ik naar het toilet te gaan. Een toiletstop achter een struik is niet ongebruikelijk voor mij tijdens een race, maar het was misschien wel het eerste gedocumenteerde verslag van iemand die moest stoppen voor de wc tijdens een 5k. Gelukkig had ik een paar weken eerder voor deze specifieke mogelijkheid getraind toen mijn huisgenoot een bad aan het nemen was toen ik op het punt stond om een ??3-miler af te nemen.

In de tweede ronde waren nog twee vrouwen voorbij me gegaan. Ik herinnerde me waarom ik geen 5K race - omdat je snel moet rennen. Geen roddelen over jongens in deze race zoals ik het grootste deel van de halve marathon van de week ervoor had gedaan. Nog twee vrouwen renden voorbij toen we de heuvel voor de tweede keer naderden en ik hoorde een andere dicht achter me. Hoewel ik er een hekel aan heb om heuvels op Nike Air Max 90 Dames te rennen, ben ik er niet zo slecht in, dus ik wist dat ik vrouwen nummer zes achter me kon houden en degene die voor me lag niet wegliet.

Toen we de top van de heuvel bereikten, was de finish onderaan in zicht, maar mijn benen hadden niets meer over om het meeste uit de afdaling te halen. Ik overschreed de lijn die door veel mensen werd ingehaald maar alles had gegeven. Mijn tijd 23:22 en ik was de zesde vrouw thuis. Het was een PB, maar gezien het feit dat ik nog nooit eerder een getimede 5K heb uitgevoerd, zou dat altijd zo blijven.

Het was een uitdagende baan, maar een mooie route door een prachtig park. En omdat het een ParkRun is, is het volledig gratis en georganiseerd door zeer vriendelijke vrijwilligers. Vind uw lokale ParkRun en help hem te ondersteunen door hard te lopen en vrijwilligerswerk te doen.

Deze is racespecifiek. Ik heb geweldige trainingsruns gehad waarbij ik op tempo was om recordtijden in te stellen. Ik heb misschien een foto van de Garmin gemaakt en op Instagram gegooid en mijn opwinding geschreeuwd. Maar deze dag was officieel. Deze dag staat in de recordboeken als een offici?le eindtijd. Het was ook de eerste keer dat ik de 4-uurstreep brak. Gooi een bijna perfecte negatieve splitsing (2: 00/1: 54) en de meest consistente splitsingen die ik ooit in een race heb gelopen en je kunt zien waarom ik van deze run hou.

Met enkele geweldige races over de baai in San Francisco, ben ik trots om te zeggen dat mijn beste race in Oakland plaatsvond. Hoor je dat Bay Area? Kom Oakland runnen, je zult het geweldig vinden. De energie, de uitdagende baan, de boog van vuur en een gummibeertje Cadillac ... ze hebben het allemaal! (Zie deze blog voor gedetailleerde foto's) Ik heb deze volledige marathon twee keer eerder gedaan, beide keren te snel en aan het einde op. De laatste kilometers rond Lake Merritt zijn enkele van mijn moeilijkste segmenten van een race geweest. Vooral deze dag waren die kilometers erg leuk. Ik vond mijn snelheid en plaatste mijn twee snelste mijlen van de dag rond dat meer. Ik glimlachte, had een goede tijd en vond het geweldig.

Wat een run een "beste run" maakt, is voor elke loper anders. Het kan een run zijn die de stress van de dag verlicht, of een run die je de ware schoonheid van de natuur laat zien met zonsopgangen en prachtige Nike Air Max 90 Dames weiden. Maar de enige constante kan het gevoel zijn dat je jezelf 'in de zone' bevindt. De kilometers vliegen voorbij, je vindt je geest in vrede en je lichaam is vloeibaar. Dat is wat een run speciaal maakt. We vinden het niet vaak voor een hele run. We vinden het meestal in het midden van een run of voor een kort segment, maar wanneer het voor een hele run gebeurt, is het echt speciaal.

Banning  
Banning
Beiträge: 599
Registriert am: 16.09.2019


   

deciding on which name
préoccupait au sujet de la trousse

Erdbebenkatastrophe Haiti
Das neue Forum zum Thema modene Musik - Herzlich Willkommen
Xobor Erstelle ein eigenes Forum mit Xobor
Datenschutz