ModernMusic.de

verbazingwekkende tempo nog een paar mijl langer

#1 von Banning , 12.10.2019 10:53

Een ding dat opviel vanaf Londen 2012 was vrij hoeveel medailles Yorkshire atleten verzameld. De provincie eindigde Adidas Zx 750 Femme met zeven gouden medailles, twee zilveren en drie bronzen, die het twaalfde in de medailletafel zouden hebben geplaatst als het als een onafhankelijk Nike Air Max 2017 Herren land werd beschouwd.

"Er zit iets in het water", kwamen de krantenkoppen. Maar was er - of staat er iets in de geografie? De heuvels, de heidevelden, de wijd open ruimtes. Het gebied van het VK waar ik vandaan kom, is vrijwel net zo verschillend van het landschap van Yorkshire als je maar kunt krijgen. De Venen is plat, vlak en meer plat.

Mijn hoop op triathlon-succes leek onderbroken voordat ze zelfs maar begonnen waren - Yorkshire is tenslotte de oefenspeeltuin van de Brownlees en ver verwijderd van waar ik fiets. Maar The Fens hebben hun eigen triatlonkampioenen in de vorm van Chrissie Wellington (Norfolk) en Leanda Cave (Lincolnshire). Mijn dijen, geboren en getogen op vlakke Nike Internationalist Damen grond, kunnen nog wat potentieel in zich hebben.

Maar atleten blijven niet allemaal om te trainen waar ze vandaan komen. Trainingsgemeenschappen in Adidas Zx Flux Womens plaatsen zoals Boulder, Oregon en Iten zien allemaal atleten samenkomen om te profiteren van de geografie of faciliteiten van een bepaald gebied.

Als het ging om recentelijk verhuizen, is mijn gebruikelijke evaluatieproces van onroerend goed of heeft het een dak, is het in de buurt van een metrohalte en is er een goede lokale pub in de buurt, werd het nog ingewikkelder door de behoeften van de verschillende sporten die ik probeer te krijgen minder afval bij.

Wonen in het centrum van Londen is prima om thuis te komen van een avondje uit in West End, maar kom zondagochtend wanneer je je trainers aantrekt om op weg te gaan voor je lange run, er is een heleboel toeristen te ontwijken kan een beetje open ruimte krijgen.

Daarnaast heeft het constante beuken op beton en keien de afgelopen jaren tot twee kleine verwondingen geleid. Het Nike Air Max 97 Femme was tijd om een ??beetje grasachtig te vinden.

De wielen beginnen langzaam te vallen. Ik weet dat mijn tempo is vertraagd. Miles 13-18 zijn de 'uit' van een heen en terug segment en het voelde alsof het voor altijd duurde. Ik ben nooit een fan van heen en terug, maar ik zal het nooit als excuus gebruiken. Mijlen zijn mijlen, ongeacht hoe ze eruit zien, deze voelden gewoon alsof ze voor eeuwig duurden.

Mijn tempo gaat snel uit het diepe. Ik denk dat mijl 19 het eerste punt was waar ik langere tijd stopte om te lopen. Emz wist dat ik aan het vertragen was en ze zou me later vertellen dat ze iets veranderde in mijn pas vóór kilometer 10. Ze zei dat ze mijn voeten anders op de grond hoorde slaan. Dat was rond de tijd dat mijn benen "zwaar" begonnen te voelen, dus het is logisch. Verdomme, ze is goed. Ik was geschokt om de dag langzaam Nike-Air-Max-95-Damen-c-79_80.html uit elkaar te zien vallen. Ik had echt het gevoel dat ik Emz in de steek liet. Ik was opgewonden om na sub 3:30 te gaan en zij was de perfecte persoon www.smaarttalent.co.uk om mij te inspireren om daar te komen.

Op dit moment weet Emz dat ik toast heb en laat ik haar weten dat mijn benen voelen alsof ze gaan verkrampen. Ik ben bovenop mijn hydratatie en brandstof gebleven, ik ren gewoon op vermoeide benen. Niets is gegrepen, maar ik kon zien dat het zou gebeuren. De volgende 6 mijl ren ik zo snel als ik kan in een tempo dat me naar de finish brengt zonder krampen of crashen. Soms betekent het een pauze van 30 seconden lopen, andere keren gaat het in een mini-shuffle. Ik zeg steeds "sorry" tegen Emz elke keer als ik moet stoppen om te lopen

Banning  
Banning
Beiträge: 599
Registriert am: 16.09.2019


   

Switzerland has announced its 25-man roster for the 2014 Winter Olympic Games in Sochi Russia. [url=https://www.cheapredsox.com
anwerfen und einen

Erdbebenkatastrophe Haiti
Das neue Forum zum Thema modene Musik - Herzlich Willkommen
Xobor Erstelle ein eigenes Forum mit Xobor
Datenschutz