ModernMusic.de

vaseline avant de partir

#1 von Banning , 11.10.2019 10:48

Races? Slechts een paar. Dit weekend doe ik een Olympische triatlon op afstand waar ik me echt niet op voorbereid ben. In juli doe ik een halve marathon met Liz en Katie. In augustus doe ik Ride London 100, Adidas Zx 750 Damen gevolgd door een ijzeren afstandstriatlon in september waar ik doodsbang voor ben. Om alles af te ronden, gaan Liz, Katie, Jen en ik allemaal naar Frankfurt voor een marathon in oktober.
Mijn racebrandstof om te rennen is SiS Go Gels. Ik heb vijf in een marathon. Ik vind nog steeds mijn weg in triatlon, maar ik had een Snickers-balk op het fietsgedeelte van mijn eerste triatlon en het ging goed.
Ik loop ongeveer 3 jaar samen met mijn man en we hebben allebei onze derde halve marathon voltooid. Na het voltooien van de laatste helft besloten we om de week daarna vrij te nemen om ons lichaam de tijd te geven om te herstellen en te rusten, helaas na die week rust kreeg ik een nare verkoudheid die me opzij heeft geslagen en als gevolg daarvan bijna drie weken niet hardlopen nu. Ik fiets de meeste dagen, maar zelfs dat is niet gebeurd Adidas Stan Smith Mujer omdat ik geen werk had.
Heb je iets soortgelijks meegemaakt en moet ik me zorgen maken? Het voelt alsof alle training en inspanningen die ik de afgelopen maanden heb gestoken gewoon verloren gaan.

Maak je geen zorgen, alles komt goed. Weet je nog dat ik zei dat ik nauwelijks vier maanden heb gelopen en daarna een marathon heb gelopen na zes weken training? Spitsperioden voor marathons zijn ongeveer drie weken. Voor Edinburgh (dezelfde sub-4 race) heb ik mijn Achilles pijn gedaan tijdens mijn laatste lange Adidas Superstar Mujer run. Ik heb nauwelijks gerend in die laatste drie weken voor de race. Ik denk dat ik twee kilometers van 3 mijl heb gedaan. En je weet nu hoe de race is verlopen. Maak je geen zorgen, drie weken is niets, alles komt goed, kom er gewoon weer bij.

Een van mijn favoriete mensen op de interwebz. Haar racefoto's doen me zo glimlachen omdat ze er altijd uitziet alsof ze de beste tijd ooit heeft ... TIJDENS HET LOPEN! Ze racete op zondag een halve marathon (serieus, verwachtte iedereen dit racen dit weekend?) En benaderde de race met de gedachte plezier te hebben ... een van de beste manieren om het te doen. Bekijk hier de samenvatting en wens haar alle felicitaties voor een sterke, leuke race.

Toen ik in maart de ASICS LA Marathon liep, had ik het geluk dat ik een NutriBullet mee naar huis kon nemen, omdat ik lid was van de ASICS www.pepegrafie.de Blogger Challenge. Ik zie altijd foto's van andere hardlopers en fitnessmensen die hun smoothies en shaker-koppen schommelen op Instagram, dus ik ben super enthousiast om te zien wat ik kan mixen ... maar één probleem, ik weet niet hoe ik iets moet maken.

Ik reikte naar een paar vrienden op de interwebs om te zien of ze een aantal "koffiegerelateerde" recepten hadden. Mijn eerste gedachte was om de ochtend te beginnen met iets thuis maken. Omdat ik meestal de dag begin met een Starbucks, dacht ik dat we het dicht bij de routine zouden houden voordat we groene boerenkool-smoothies gaan mengen met eiwit en poeder (is dat echt?).

Banning  
Banning
Beiträge: 599
Registriert am: 16.09.2019


   

SarkariResult.
sentiment de progresser

Erdbebenkatastrophe Haiti
Das neue Forum zum Thema modene Musik - Herzlich Willkommen
Xobor Erstelle ein eigenes Forum mit Xobor
Datenschutz