ModernMusic.de

het nog steeds mogelijk

#1 von Banning , 08.10.2019 10:26

Zoals vele eerste races (Hallo Hampton Court kijk ik je half) zijn er wat kinderziektes. De tas was een beetje een puinhoop, van tevoren druk, maar daarna chaotisch met hardlopers die het erg koud hadden en tot 30 minuten in de rij stonden voor hun bezittingen. De racepennen kunnen in het begin ook groter zijn.

De route is niet erg mooi en heeft wat springerige heuvels. Voor mij was het Nike Air Presto Womens tegenkomen van Wembley een groot pluspunt en zal mijn bepalende herinnering zijn. Het is niet echt een PB-cursus, maar het is een goede draf voor de vele mensen die in deze tijd van het jaar voor marathons trainen. Ik zou kunnen aarzelen om het aan te bevelen als eerste halve marathoncursus, tenzij je waarschijnlijk niet nog een andere doet en deel wilt nemen aan een sportevenement in het beroemdste stadion van Engeland.

Kun je geloven dat het al een paar dagen na 2015 is? Dit is het moment waarop iedereen aan zijn goede voornemen begint, de sportscholen vol zijn en gezinnen samen wandelen. Laten we het in beweging houden. Vanaf dit weekend wordt de Run Local Social Club gelanceerd in de Bay Area. Op de eerste zaterdag van elke maand organiseren Represent Running en hun ambassadeurs een lokaal sociaal evenement om de lopende gemeenschap Asics Gel Quantum 360 Dames samen te brengen.

Ik eet deze energieballen al een tijdje en toen ik vorige week een foto op Twitter plaatste waarin ik verklaarde dat ik de beste energieballen maak, had ik een paar aanvragen voor het recept.

'Recept' is een beetje een overdrijving voor de manier waarop je deze ballen maakt. Je gooit vier of vijf dingen in een mixer, mix en squish ze vervolgens samen. Ik meet niet hoeveel van elk item, ik doe gewoon wat er goed uitziet.

Als je zin hebt in een avontuur in de keuken, hier is de ruwe begeleiding die je nodig hebt.

Dat is het eigenlijk. Meng ze, vorm ze in ballen en zet ze in de koelkast. Ze zijn niet plakkerig, dus zullen ze samen in een boterhamzakje zitten en hun vorm behouden. Wikkel ze Nike Air Max 720 Donna in vershoudfolie om ze alleen te dragen.

Een pakje dadels kost me 59 p, een paar lepels pindakaas kan niet meer zijn dan nog Adidas Zx Flux Donna eens 50 p en de andere stukjes zitten meestal in de kast. Ik haal meestal 7-8 ballen uit een pakket dadels, dus mijn ruwe, finger in air schatting is dat deze ongeveer 15 p per stuk kosten om te maken. Niet slecht voor iets dat 10 minuten kost om te maken.

Toen we aankwamen in het laatste weekend van 2014, en met de vakantie voorbij, kreeg ik de gelegenheid om van mijn normale hardlooproutine af te stappen en mijn benen te trakteren op wat rennen in de bergen. Van tijd tot tijd gaat mijn gezin een lang weekend de heuvels in (de beste manier om het te beschrijven). Het is een rit van 3 uur ten noorden van waar we zijn en het bevindt zich in het midden van nergens, wat ons altijd wat kwaliteitstijd voor het Nike Air Max 2017 Womens] gezin biedt ... en natuurlijk een prachtig hardlooplandschap.

Ik profiteerde van een pauze van mijn typische hardlooproute en Nike Air Max 270 Womens vertrok op een afdaling van 8 mijl en vervolgens een berg op. Het is een route van 6 km heen en terug die een ommekeer presenteert bij een mini-stream-achtige waterval (nogmaals, de beste manier om het te beschrijven). Met de recente regen stroomde het behoorlijk sterk en was een deel van het gras rondom het gebied bevroren.

Banning  
Banning
Beiträge: 599
Registriert am: 16.09.2019


   

um das Studium des
wird nicht passieren

Erdbebenkatastrophe Haiti
Das neue Forum zum Thema modene Musik - Herzlich Willkommen
Xobor Erstelle ein eigenes Forum mit Xobor
Datenschutz