ModernMusic.de

vagues et de nous hisser

#1 von Banning , 29.09.2019 05:32

Voordat je je Asics Gel Lyte 5 Dames motivatie kunt vinden, moet je weten waar het vandaan komt. Wat vond je opwindend aan rennen? Wat wil je bereiken? Waarom doe je het? Vind wat je opwindt en je echt enthousiast maakt om je trainers aan te trekken en je blijft ze aantrekken.

Als je traint voor een race die je echt wilt doen en je bent niet opgebrand, zou ik geld (wel 50 p) inzetten voor het feit dat je trainingsplan je ongemotiveerd maakt om te trainen. Als het begon met een te hoge kilometerstand of intensiteit, waren de eerste paar weken misschien goed, maar in week drie of vier had je misschien moeite om de snelheid of kilometerstand te halen. Dit kan ertoe leiden dat je jezelf onnodig neerslachtig voelt, waardoor je minder gemotiveerd bent om te trainen.

Een ander veel voorkomend gebrek met trainingsschema's is niet genoeg Nike Air Max Thea Mujer variatie. Ik eet niet hetzelfde voor het avondeten, week in, week uit, omdat ik me stijf zou vervelen. Hetzelfde geldt voor training. Je hebt een beetje afwisseling nodig om je ge?nteresseerd te houden - dit kan zo simpel zijn als 400m herhalingen deze week doen en 600m herhalingen nog een week (het aantal herhalingen aanpassen en het tempo daarop Nike Air Vapormax Donna aanpassen) of hill reps doen in plaats van speedwork een week.

Dus voordat je begint met trainen voor je volgende race, denk erover na waarom je het doet, of je hersteld bent van je laatste race en plan je training zorgvuldig. Hopelijk komt u net zo goed aan het einde van uw trainingsplan als op die eerste dag.

Een nieuw soort nervositeit overviel me de avond voor London Triathlon. Ik maakte me geen zorgen over mijn eigen ras. Ik zit midden in de marathontraining en op punten dacht Nike Internationalist Homme ik dat ik de start van de Olympische afstand tri helemaal niet zou maken, wat de kwestie van snel gaan uitsluitte en de druk wegnam.

Wat me de avond ervoor gespannen maakte, was dat ik me verantwoordelijk voelde voor het team van beginnende triatleten die op het punt stonden aan de race te beginnen. Ik maakte me geen zorgen dat ze het niet zouden voltooien - Nike Internationalist Homme ik wist dat ze het allemaal konden doen - maar ik wilde dat ze een goede racedag zouden hebben en van triathlon zouden genieten.

Enkele maanden geleden rekruteerden Katie en ik een team van mensen die nog nooit eerder een triatlon hadden gedaan, maar die het leuk vonden om het eens te proberen. We hebben hen waar nodig door hun training geholpen, maar meestal hebben we een stap terug gedaan terwijl ze elkaar hebben ondersteund door de hoogtepunten en dieptepunten van de Nike Air Zoom Pegasus 33 Femme voorbereiding op een triatlon.

Op de ochtend van de race waren we daar helder en vroeg om Becca in haar wetsuit te ritsen en haar naar haar start te zwaaien. We hebben onze eigen fietsen gestald en vonden Kat die in dezelfde Olympische golf begon als ik. Kat en ik trokken onze wetsuits aan en voordat we het wisten, begonnen we onze race.

Twee jaar geleden had ik mijn Nike Air Max 90 Womens eerste Olympische triatlon gedaan, veel water ingeslikt, elke 10 meter buiten adem gestopt of bang gemaakt door iets dat tegen mijn been streek en op de laatste plaats uit de Theems kwam. Zaterdag was een heel andere race. Ik zwom rond met mijn grootste zorg dat mijn bril misschien een beetje lek was en dat ik op de steiger stond, heel dicht bij iemand die nogal lange teennagels had en ik hoopte dat de voeten niet vrij dicht bij mijn gezicht kwamen .

Banning  
Banning
Beiträge: 599
Registriert am: 16.09.2019


   

hardlopers haten deze race vanwege
The Pittsburgh Steelers’ season is over

Erdbebenkatastrophe Haiti
Das neue Forum zum Thema modene Musik - Herzlich Willkommen
Xobor Erstelle ein eigenes Forum mit Xobor
Datenschutz