ModernMusic.de

quindi ho avuto un ottimo

#1 von Banning , 25.09.2019 07:07

Om het licht uit te drukken, Jared Campbell is een productieve, inspirerende en ingenieuze duursporter en milieuactivist. Onder zijn prestaties is Campbell de enige drievoudige finisher van de Barkley Marathons, hij richtte een Nike Cortez Donna trailrunning-evenement op dat Asics Gel lyte 3 Damen schone luchtinitiatieven ondersteunt, en hij heeft een huis herbouwd om netto positief te zijn en leert anderen ook hoe het betaalbaar te doen . Als het niet om zijn nederigheid was, zouden misschien meer mensen de breedte van het filantropische klimaatwerk van Campbell kennen, evenals zijn avonturen met zelfdruk.

“Jared werkt op een ander niveau dan de rest van de wereld. Hij balanceert een zeer veeleisende carrière als ingenieur, een niveau van uithoudingsvermogen atletiek van wereldklasse en werk in natuurbehoud en het milieu. Hij slaagt er op de een of andere manier in om dit allemaal te bereiken op dezelfde 24-uur dag waarin de rest van ons leeft, "zei Campbell's vriend en avontuurlijke partner, Luke Nelson. “Jared staat erom bekend dat hij op vrijdag het werk verlaat en op tijd een enorme prestatie Adidas Ultra Boost Dames uitschakelt om op maandag aan het werk te gaan, niet slechter voor de slijtage. Ik zou zeggen dat hij waarschijnlijk meer mijlen en verticaal heeft afgelegd via het licht van een koplamp dan zowat iedereen op de planeet terwijl hij elk beetje leven uit de dag knijpt. "

Ik verwachtte nu zeker weer terug te zijn. Niet lang nadat Miles was geboren, schreef ik me in voor de maart-editie van de zwemmer (zwemmen / rennen door Londen), maar al snel bleek dat het niet realistisch zou zijn. Ik heb momenten waarop ik het vreselijk mis, vooral nu ik weer aan het werk ben en niet kan RUNch maar dan herinner ik me dat ik waarschijnlijk niet de energie zou hebben om het te doen naast het zwemmen, pilates, werk en moeder zijn, dus zo zal het zijn.

Het is gemakkelijker geworden nu ik niet permanent op oproep hoef te zijn voor borstvoeding. Het tijdbeheer dat nodig was om ervoor te zorgen dat ik beschikbaar was voor het voeren was militair-esq. Ik miste bijna het begin van Coniston terwijl ik Miles aan het voeren was in de auto vlak achter de startlijn. Ik wilde dat hij het zo beu was dat hij geen voer nodig had terwijl ik aan het zwemmen was en ik had kleinere borsten nodig om in mijn wetsuit te passen! Ik zal me in zijn latere leven mijn excuses moeten aanbieden voor alle koude melk die hij kreeg toen ik rilde nog steeds na het zwemmen terwijl ik hem voedde. Ik wilde borstvoeding geven, dus ik moest het gewoon laten werken voor mij en hem.

Ik vertelde mijn werk niet dat ik zwanger was tot vijf maanden en er waren opmerkingen die niemand wist omdat ik "gewoon doorging". De mensen die mij het beste kennen waren geweldig en weten dat zwemmen niet alleen fysiek, maar ook mentaal voor mij is en het ergste wat ik mogelijk had kunnen doen was stoppen. Een van mijn collega's is Chinees en in de Chinese cultuur is het de norm dat je 30 dagen na de geboorte in je huis rust, dus het feit dat ik na 12 weken 8 + km zwom, was enigszins verwarrend voor hem.

Alle medische professionals die ik tijdens mijn zwangerschap heb behandeld, hebben nooit problemen met mijn activiteitsniveau aan de orde gesteld en ze waren er altijd enthousiast over, dus ik had nooit het gevoel dat ik iets verkeerd Nike Air Max Tavas Femme deed, ik deed het beste door mij en de baby. Katie, de andere helft van Team Zeemeerminnen, had haar zoon 18 maanden voordat ik Miles had, dus ik had een geweldig rolmodel om actief te blijven tijdens de zwangerschap en het vervolgens voor jou als een nieuw gezin te laten werken.

Ik denk dat het net zo cliché is als het klinkt, iedereen is anders en iedereen moet naar zijn lichaam luisteren. Vrouwen moeten de mogelijkheid krijgen en verstandige informatie krijgen om te doen wat goed voor hen is, als dat meedoet in een grand slam-finale dan geweldig, als het rust en iets meer Netflix * kijkt dan ook geweldig.

Banning  
Banning
Beiträge: 599
Registriert am: 16.09.2019


   

schwierige und abgelegene
Twins introduced Hall

Erdbebenkatastrophe Haiti
Das neue Forum zum Thema modene Musik - Herzlich Willkommen
Xobor Erstelle ein eigenes Forum mit Xobor
Datenschutz