ModernMusic.de

cardiaque en marche et commencé

#1 von Banning , 17.09.2019 09:44

Ik kan de woorden van mijn moeder horen echo?n in mijn oren met deze keu. Ik was als kind voor altijd mijn voeten aan het puffen!

Maar serieus, terwijl je bergop rent, wordt er nog meer nadruk gelegd op de swingfase van je hardloopvorm. Verbranden je quads (dijspieren) na een paar herhalingen van heuvelopwaarts rennen?

Als dat zo is, is het mogelijk dat je een van de vele hardlopers bent die Adidas Superstar Mujer inherent Quad- en Hip Flexor-dominant zijn - met behulp van de sterke voorste kettingspieren, met name Rectus Femoris, Iliopsoas en TFL om de heup te buigen, de knie naar voren en naar boven te duwen de volgende stap bergop. Natuurlijk zijn deze voorste spieren bedoeld om veel kracht op de heup te geven en de knie naar voren te duwen. Ze zijn echter niet bijzonder effici?nt om dit te doen zonder de hulp van de Hamstrings.

In het ideale geval werken de Hamstrings om de knie een beetje te buigen (mate is afhankelijk van tempo of gradi?nt of run). Dit cre?ert een kortere hefboomarm bij de heup, wat resulteert in minder koppel dat nodig is om bij de heup flexie te produceren.

Simpel gezegd: door je voet een beetje op te tillen bij elke stap bergop - soort alsof je ergens overheen stapt - zal de belasting op je Quads en Hip Flexors verminderen, door je Hamstrings te activeren.

Probeer het zelf: zoek een stabiele heuvel en ren eerst Nike Air Max 95 Mujer naar boven met een lage voetdrager. Probeer het opnieuw en til de voet iets hoger op terwijl u deze van de grond brengt.

Bereken 80 procent van je maximum. Voor Priscilla is dat 145 slagen per minuut. Ze gaat naar de baan en rent vijf mijl met haar hartslag met een constante 145 slagen per minuut. En we timen elke mijl. Wat je gaat opmerken als je deze test elke week of om de 10 dagen of om de twee weken doet, is dat je vooruitgaat als je de hele tijd binnen de zone blijft.
Colleen Cannon, 's werelds beste vrouwelijke triatleet voor korte cursussen voor meerdere jaren, volgde het systeem van Nike Air Max Command Uomo Dave. Op een zomer gaf Dave haar een maximale aerobe tempo-test, die ze op 8:23 per mijl aflegde. Wat dat betekende, was dat Cannon niet aerobisch was ontwikkeld, ook al liep ze goed op de kortere afstanden, zei [Dave] Welch. “Als ze had getraind om een ??halve marathon te doen, zou ze zeker gebokt hebben. En binnen 8 weken was ze minder dan 6 minuten per mijl vanaf 8:23. '
Dave Welch zei dat we door te trainen op 70-80% van de maximale hartslag onze Nike Air Vapormax Herren snelheid en uithoudingsvermogen kunnen verbeteren. Als we bijvoorbeeld tijdens al onze weekdagruns op 75% van het maximum trainen, en een beetje langzamer op lange weekendweekends, dan worden we sneller en ontwikkelen we tegelijkertijd uithoudingsvermogen.
Is dat cool of zo? Nadat ik het boek van Sandrock had gelezen, zette ik de hartslagmeter op en begon ik al mijn hardlopen te doen met 75% van de maximale hartslag, behalve een tempo Asics Gel Lyte 3 Damen van 20 minuten per week met een snelheid van 85-92% van het maximum. (Ik kreeg dit cijfer van Daniels 'Running Formula van fysioloog en coach Jack Daniels, Ph.D.).
En ja hoor, mijn snelheid langzaam maar gestaag verbeterd terwijl ik trainde met dezelfde, consistente 75% hartslag. Ook merkte ik dat ik me beter voelde na mijn runs; minder moe en met een griezelig gevoel van voldoening, alsof het lichaam zijn plezier dat ik was communiceerde - eindelijk! - training in harmonie met de natuurwetten.

Banning  
Banning
Beiträge: 599
Registriert am: 16.09.2019


   

Adidas Yeezy Boost 700 Discount
développer la capacité

Erdbebenkatastrophe Haiti
Das neue Forum zum Thema modene Musik - Herzlich Willkommen
Xobor Erstelle ein eigenes Forum mit Xobor
Datenschutz