ModernMusic.de

moi avons fait son premier

#1 von Banning , 10.04.2020 10:29

Het is iets na 5 uur 's ochtends en ik ben Adidas Gazelle Mujer halverwege mijn eerste set burpees. Terwijl ik mijn push-up afdaal, zie ik een stofkonijntje verder naar de ruimte tussen de boekenplank en de kuip rennen die verschillende trainingsapparatuur voor het gezin bevat. Vanuit dit gezichtspunt zie ik ook kruimels onder de tafel van een van de recente maaltijden van de jongens. "We zullen de vloeren dit weekend schoonmaken", denk ik, mezelf Nike Air Max 90 Damen terug duwend in een plank, maar diep van binnen weet ik dat ik tegen mezelf lieg. Met twee jongens en een man, alle vier actief, is de kans groter dat vrije tijd wordt gevuld met atletiek dan met schoonmaken.

Noch mijn man, noch ik waren betrokken bij typische teamsporten op school, maar ik zat in het langlauf- en trackteam van de middelbare school tot de universiteit en bleef daarna rennen. Mijn man is opgetild en getraind, en doet dat nog steeds. www.rochisabell.de Ik heb mijn beide zwangerschappen doorlopen, tot het laatste trimester, toen mijn zware buik me nerveus genoeg maakte om te vertragen tot een dagelijkse wandeling. Ik was weer aan het rennen en duwde een jogging-wandelwagen binnen 2 weken na levering. Onze beide jongens hadden dus vanaf het begin de invloed van beweging. Nu zijn mijn jongens 7 en 9 en actief in basketbal, voetbal en vlaggenvoetbal. Ik ben betrokken geraakt bij de ultra- en trailrunning-gemeenschap. We nemen alle vier deel aan verschillende niveaus van Spartaanse races.

Persoonlijk vind ik het heerlijk om moeder te zijn in een actief gezin. De kinderen staan ??vaak vroeg op voor school om mini-workouts met mij te doen nadat ik mijn eigen training heb afgerond. Ze gaan met mijn man naar de sportschool en komen dan thuis en scheppen op over hoeveel gewicht ze konden Adidas Superstar Homme tillen. Afgelopen Memorial Day hebben we allemaal samen de 21 Guns-training gedaan, een AMRAP-training van 21 minuten (zoveel mogelijk rondes) met 21 herhalingen van elke beweging, bedoeld om een ??saluut van 21 geweren te betekenen voor de takken van het leger. Het was een geweldige training en een leerzaam moment over service en opoffering. Het is leuk om mijn kinderen aan te moedigen tijdens hun races en om hen en mijn man aan de finish van mijn races te hebben.

We inspireren elkaar. Ik speelde altijd met het idee om ultra trail races te lopen, sinds de middelbare school toen ik las over Ann Trason die een 100 mijl trail race won met een losse quadspier. Ik hou van het bos, ik hou van de uitdaging van een lange race en ik ben niet bang om aan het werk te gaan, dus het leek een goede match. Zoals met zoveel dingen gebeurt het Nike Air Max Zero Femme leven en glippen de dingen weg, maar toen mijn toen 6-jarige me aankeek en zei: "Mama, je moet een race van honderd mijl rijden, ik weet dat je dat kunt!" het wakkerde het ontzag aan dat ik als jong meisje had gevoeld en ik begon plannen te maken voor mijn eerste ultra race. Mijn man en ik deden zijn eerste Spartaanse samen en moedigden elkaar aan door elk van de obstakels. Medailles en trofee?n zijn talrijker dan prullaria en foto's in ons huis, en ze hebben veel betere verhalen achter de rug.

Dat wil Nike Air Max 90 Damen niet zeggen dat onze levensstijl zonder worstelingen en nadelen is; Ik noemde de stofkonijntjes al. Vaak heb ik het gevoel dat onze huishouding meer een oefening is in het balanceren op de rand van anarchie dan het daadwerkelijk bereiken van reinheid. Terwijl we samen aan het sporten zijn, bereiken we zelden het felbegeerde familiediner. Adidas Tubular Damen De meeste nachten zijn van tevoren zorgvuldig gepland om in de trainingen en praktijken te passen.

Ik geloof echter dat beweging een essentieel onderdeel is van mens zijn. Ik ben ook van mening dat atletiek ons ??veel lessen leert die van toepassing zijn op het leven, en ik ben elke dag dankbaar dat ik dat met mijn familie kan delen. En het goede nieuws is dat, in het geval van een opstand van een stofkonijntje, we goed uitgerust zijn om ze af te weren.

Banning  
Banning
Beiträge: 599
Registriert am: 16.09.2019


   

mens du skriver med
reden und durch

Erdbebenkatastrophe Haiti
Das neue Forum zum Thema modene Musik - Herzlich Willkommen
Xobor Erstelle ein eigenes Forum mit Xobor
Datenschutz