ModernMusic.de

pendant sept milles

#1 von Banning , 09.04.2020 10:13

Gelegen in het hart van Redmond is Bridle Trails State Park, een prachtige kleine ontsnapping in de bossen. Het park biedt ongeveer een lus van 5 mijl aan de buitenkant en tal van opties voor paden die binnen zigzaggen. Het is groot genoeg om erin te verdwalen, maar niet zo groot dat je je ooit onveilig voelt (wat geweldig is voor solo-hardlopers zoals ik), en de paden zijn erg niet-technisch. Mijn favoriete ding over ruiterpaden is de gemakkelijke toegang - het is een gemakkelijke mijl van mijn appartement. Als u echter op zoek bent naar een grotere speeltuin, ligt Squak Mountain op ongeveer 25 minuten afstand in Issaquah en biedt veel grotere (6-15 mijl lusvariaties) met meer Nike Air Presto Mens hoogte en ruimte. De paden zijn nog steeds grotendeels niet-technisch en bieden een geweldige uitlaatklep voor trailrunners bij mooi weer. Als je op zoek bent naar een grotere uitdaging, probeer dan Mt. Si! Het is meer een wandeling, maar de lus van 7,6 mijl biedt ongeveer 3300 voet hoogte. Het is een geweldige plek om te rennen / wandelen, en het heeft een geweldig uitzicht vanaf de top als je er een heldere dag voor kunt vinden! Geloof me, het is de drukte naar de top waard.

Als je een koffieliefhebber bent zoals ik (en de meeste andere Seattle-ites) voor pre-runs, raad ik Down Pour Coffee aan. Ze hebben een grote selectie aan gebakken producten en bieden glutenvrije en veganistische opties en bevinden zich direct aan de weg van de ingang naar Bridle Trails. Waar niet te eten is meer de vraag ... Als ik het zou moeten beperken, zou Adidas Gazelle Mujer ik moeten zeggen dat HomeGrown mijn favoriete maaltijdplek is, vooral na een lange run. Het restaurant is biologisch, lokaal en hip en biedt een groot aanbod aan sandwiches en salades. Pro-tip: Verkrijg de BLT. Ik bedoel, alles met spek is altijd een goed idee. Als je van happy hours (en de beste nacho's die je ooit hebt gehad) houdt, ga dan naar The Matador in Redmond Town Centre.

Road Runner Sports heeft mijn hart op het gebied van hardloopuitrusting in de omgeving. Ik ben dol op de VIP-beloningen en schoenenselectie, evenals het vakkundig opgeleide personeel dat ter plaatse hardloopanalyses kan uitvoeren om u te helpen de beste schoenen te vinden. Daarnaast neemt REI de kroon op het gebied van uitrusting. Ik koop al mijn hardloopbenodigdheden (packs, Nuun, etc.)

Dus bakte ik wat broccoli, champignons en kippenworst Nike Air Vapormax Womens met een beetje Adidas Stan Smith Damen knoflook en olijfolie en serveerde ze (voor mezelf) over volkoren spaghetti voordat ik naar Liz's verjaardag ging. De bar zat bomvol, maar het gezelschap was geweldig - vooral een ontmoeting met een bepaalde fantastische zwangere dame die zich verzamelde aan de bar.

Na vier fantastische bieren gisteravond (en een stuk pizza op weg naar huis ... oeps?), Pufte ik wat water toen ik thuiskwam. Het ontbijt van vanmorgen bestond uit een boterham met bananen en zonnebloemzaadboter op een volkoren Engelse muffin.

Ik had vandaag 8 mijl op mijn schema staan, maar mijn benen vermoordden me van de bootcamps van gisteren en maandag, en het was ijskoud, dus ik sloeg de drie mijl over die ik moest doen voordat ik mijn lopende handlanger ontmoette. Het was koud en winderig en de zware, vochtige lucht maakte elke ademhaling een Nike Air Max Classic Bw Femme beetje moeilijker. Het Adidas Zx 750 Hombre gesprek was geweldig, maar de daadwerkelijke run? Meh, niet zozeer. Ik kan morgen de extra drie doen - ik weet het nog niet zeker.

Banning  
Banning
Beiträge: 599
Registriert am: 16.09.2019


   

du huske de specifikke
einverstanden waren

Erdbebenkatastrophe Haiti
Das neue Forum zum Thema modene Musik - Herzlich Willkommen
Xobor Erstelle ein eigenes Forum mit Xobor
Datenschutz