ModernMusic.de

des gens les plus proches

#1 von Banning , 30.03.2020 05:14

Avontuur en het verkennen van nieuwe plaatsen zijn twee van de dingen die onze liefde voor trailrunning en het buitenleven drijven. Dus natuurlijk willen we races lopen die soms ver van huis zijn en die heel andere omstandigheden bieden dan we gewend zijn om op / in te rennen. Dus hoe train je voor een race die dingen naar je toe gooit waar je lichaam niet aan gewend is?

Wonen in Central NY mijn huis is maar liefst 400 meter boven zeeniveau. Het is ook bijzonder moeilijk om van november tot maart heuvels te vinden om op te trainen, vooral vanwege sneeuw en ijs die gevaarlijke omstandigheden veroorzaken. Beide dingen kunnen het moeilijk maken om je voor te bereiden op trailraces die veel hoogteverschil hebben en / of op een veel hoger niveau liggen. De afgelopen twee jaar ben ik echter Nike Air Max 270 Herren enkele tips en trucs tegengekomen die mijn lichaam lijken te helpen voorbereiden op de verandering in omstandigheden.

Simuleer de cursus! Bestudeer de cursus, weet wat voor soort hoogtewinst u bekijkt en doe uw best om deze te dupliceren. Zoek heuvels die sterk lijken op waar je op zult zijn en ren ze zoveel mogelijk! Helaas kan dit veel trainingsruns op de loopband en / of traptreder betekenen als je in een vlak gebied woont (zoals ik in de winter). Ik ben momenteel vele uren bezig met het herhalen van heuvels op een loopband om me voor te bereiden op een race in de bergen van PA dit voorjaar. Draai de helling omhoog en graaf in! Het is ook een geweldige mentale training!

Kijk echter niet uit de afdalingen, ze kunnen het ding zijn dat je quads uit elkaar haalt tijdens een race. Als je heuvels hebt voor je herhalingen, is het Nike Air Max 270 Heren vrij eenvoudig om ze binnen te krijgen. Als je op een loopband staat die niet afneemt, wordt het een stuk moeilijker. Ik beland veel op de trappen van het plaatselijke middelbare schoolstadion en duw mijn snelheid echt naar beneden (terwijl ik mijn best doe om het niet te eten).

Groeten van Margate! (Ik heb het gevoel dat ik hier in Monopoly ben - veel van de eigendommen in Monopoly zijn vernoemd naar straten en buurten in de omgeving.)

Ik ben hier met een paar van mijn Junior League-vrienden in het huis van onze vriend Jen. Nadat we vier uur in de auto hadden gezeten die twee?neenhalf had moeten duren, waren we klaar om te smullen en de ouders van Jen stonden klaar om ons van een feestmaal te voorzien.

Een paar weken geleden sprak ik over mijn lichaamsexperiment in de zomer en ik beloofde dat ik op 1 juli, 1 augustus en 1 Adidas Zx 700 Homme september zou terugkomen om je te laten weten hoe het ging.

Hieronder staan ??mijn doelen en vetgedrukt mijn voortgang.

kies en start het trainingsschema voor de marathon voor 1 juli (Overweeg ook om met een groep te trainen. Weet iemand iets over niet-fondsenwervende marathon trainingsgroepen?) Check! Ik heb een hardloopcoach gevonden en hij helpt me met mijn schema.
Ga terug naar het hardloopschema van dinsdag / donderdag / zaterdag of zondag. Behalve wat reizen? Meestal controleren!
Maandag en woensdag zullen kracht zijn. Ik weet nog niet hoe dit eruit zal zien, want ik ben nog steeds bezig met het uitzoeken van mijn sportschoolsituatie. Oh kracht ... ja. Ik doe minstens één keer per week kracht en moet mezelf blijven pushen om het meer te doen.
Voeg wat ab-werk toe (misschien a la Angela @ Oh She Glows Whittle My Middle) om Nike Air Max Sequent 2 Femme zowel mijn buikspieren te versterken als pijn in de onderrug te verminderen. Halve check? Ik heb wat ab-werk gedaan, maar het is een beetje halfslachtig. Natuurlijk heb ik gisteren een beetje laatste slootwerk gedaan voordat ik in een bikini sprong. Mijn last-minute ab-routine: 1 minuut gewone plank, één minuut per zijplank, 20 push-ups, 100 normale crunches, 100 schuine crunches aan elke kant.
Vrijdag (en eigenlijk ook elke andere keer dat ik het kan inpassen) is voor yoga. Ernstig falen. Ik heb veel meer yoga nodig in mijn leven.
De weekenddag die ik niet ren, is een rustdag. (Eh, ja, ik heb geen problemen met rustdagen.)
Snijd ver terug op tarwe en zuivel. (Waarschuwing: zodra ik de tarweproducten die momenteel in mijn keuken zijn klaar heb). Controleren. Ik heb zelfs veganistische kaas geprobeerd. Hoewel ik wat minder op tarwe en zuivel heb gezeten, voelde ik me minder opgeblazen, maar het veranderde niet echt hoe mijn maag aanvoelt, wat me eraan herinnert dat zoveel van mijn maagproblemen te maken hebben met stress. (Zie ook: meer yoga nodig in mijn leven.)
Maar experimenteer met het opnieuw toevoegen van salades (die soms mijn maag storen) en Griekse yoghurt (die ik als een gek mis en mijn maag niet stoorde - zolang ik het niet at voordat ik ging hardlopen) probeerde ik wat Griekse yoghurt , en ik denk dat mijn maag het goed heeft gedaan. Mijn maag is behoorlijk in de war vanwege de stress van het ontslag en het zoeken naar een baan, dus ik heb niet veel ge?xperimenteerd.
Neem mijn vitamines. Eh, half mislukken. Ik ben goed geweest met mijn B-vitamines, maar New Balance 574 Womens ik moet terug naar mijn multivitaminen.

Banning  
Banning
Beiträge: 599
Registriert am: 16.09.2019


   

fungerer er enke
ennuyeux et un peu paresseux

Erdbebenkatastrophe Haiti
Das neue Forum zum Thema modene Musik - Herzlich Willkommen
Xobor Erstelle ein eigenes Forum mit Xobor
Datenschutz