ModernMusic.de

zouden op pad gaan zonder

#1 von Banning , 26.03.2020 09:57

Het is de droom van een hardloopmoeder (althans die van mij) dat uw kinderen uw passie voor hardlopen delen en dat het 'uw speciale ding' wordt naarmate ze groeien. Dus hoe zetten we ze op voor de grootste kans op succes?

Lange afstanden afleggen kost veel moeite, tijd en toewijding; vooral bij het toevoegen van kinderen aan de jongleeract. Dit betekent voor mij veel wekkers van 2:00 uur of 3:00 uur om mijn piekafstand binnen te laten www.lacloseriedessaveurs.fr lopen en toch het grootste deel van de dag met Vera terug te zijn (ze is 4 jaar oud). Ze merkt absoluut hoe belangrijk hardlopen voor mij is en raakt enthousiast over mijn races. Ze vraagt ??me hoe ver ik loop tijdens de week, en 'ohh en ahhs' tijdens mijn lange runs in het weekend. Ze is mijn grootste kleine cheerleader en rent met mij over de finishlijnen van mijn races. Kinderen kijken automatisch op naar hun ouders en willen met ons doen wat we leuk vinden. Als je kind een brandende passie ziet om in je te rennen, zullen ze een beetje daarvan zelf branden door alleen maar naar je te kijken. Als ze zien hoe trots en opgewonden je bent over je runs, zullen ze hetzelfde denken.

Dus toen vierde ik met Shannon en haar man tijdens een brunch (inclusief bodemloze mimosa's ... beste manier om te hydrateren?) In HK. En kreeg toen het meest Nike Tanjun Dames epische dutje ooit, wat veel zegt voor dit meisje dat meestal moeite heeft met slapen.

Wat heb je dit weekend gedaan? En ben je een napper of heb je ook overdag moeite om in slaap te vallen? (Champagne kan helpen.)

Begin ze jong, voordat ze zelfs maar kunnen lopen. Vera ging meestal met me mee op 2-4 runs per week toen ze klein genoeg was om in een kinderwagen te passen (en accepteerde dat ze zo lang vastzat). Ik had een dubbele kinderwagen die we bij Goodwill hadden gevonden, dus ik had Vera aan de ene kant en onze oude blinde speelgoedpoedel aan de andere kant. Het was echt een leuke hechtingstijd, ze heeft de wereld voorbij zien komen en met mij verkennen, en ik kreeg het extra trainingsvoordeel door het extra gewicht rond te duwen! Toegegeven, die runs konden niet op Asheville's prachtige single-track zijn, maar de pluspunten Nike Air Max 270 Heren wogen nog steeds op tegen de nadelen.

Zodra ze ouder zijn, kun je beginnen met het uitvoeren van 'vrije vorm-runs'. Ik zou Vera meenemen naar het lokale routesysteem en we zouden op pad gaan zonder een bepaalde afstand, tijd of tempo in gedachten. Als ze wilde lopen, liepen we. Als ze de bloemen wilde ruiken, de rots wilde onderzoeken of in de kreek wilde spelen; we hebben het gedaan. Het ging erom hardlopen leuk te maken, dus ze vond het geweldig en wilde het keer op keer doen.

Zodra de runs uniformer worden en ze graag langer doorgaan zonder afleiding, zoek dan kleine races om voor te trainen en samen te rennen. De meeste steden hebben een soort 5k-raceserie die goedkoop, gemakkelijk en super relaxed is. Er is meestal ook een overvloed aan gratis of op donatie gebaseerde 5ks Adidas Zx 700 Hombre in de buurt als je het niet erg vindt om een ??beetje te reizen. Afgelopen zomer vonden we een goed doel 5k dat werd gedoneerd in een van de nabijgelegen staatsbossen. Vera was zo opgewonden om haar eerste echte race met mij te lopen, en (onverwacht) liep ze het hele gebeuren in een tempo dat niet veel langzamer was dan ik tijdens mijn lange runs. We zijn van plan er deze zomer nog een paar te lopen!

Banning  
Banning
Beiträge: 599
Registriert am: 16.09.2019


   

pourquoi le trajet au travail
Dentist In Hyderabad

Erdbebenkatastrophe Haiti
Das neue Forum zum Thema modene Musik - Herzlich Willkommen
Xobor Erstelle ein eigenes Forum mit Xobor
Datenschutz