ModernMusic.de

over het uitnodigen

#1 von Banning , 24.03.2020 10:20

Muir Energy is voedsel, uitsluitend gemaakt met hoogwaardige, echte voedselingredi?nten. We maken Muir Energy met de hand. Al onze producten zijn biologisch, veganistisch, paleo, glutenvrij en non-GMO. We gebruiken minder ingredi?nten (4-6 per smaak) en bieden meer voeding dan iedereen. Onze smaken zijn verfrissend innovatief en divers Nike Air Zoom Pegasus 33 Dames (scherp, zoet, hartig). Onze producten zijn veelzijdig - consumeer ze als een energiegel; verspreid ze op toast; voeg ze toe aan havermout; kook ermee, bak ermee. Eindeloze mogelijkheden!

Over welke nieuwe smaak of welk product ben je het meest enthousiast?

Blackberry Thyme, Passionfruit Pineapple Banana en Sweet Potato Oregano. We lanceren in de herfst een aantal nieuwe - ze zullen je versteld doen staan!

Wat is een creatief brouwsel dat je maakt met Muir Energy als ingredi?nt?

Goedheid. Er zijn er zo veel. Mijn vrouw en ik gebruiken MUIR Blackberry Thyme met spruitjes; we gebruiken MUIR Red Raspberry als basis van een vinaigrette en een glazuur voor vegan cheesecake.

(Als je hier nieuw bent, wil je misschien mijn nieuw bijgewerkte pagina Over of mijn pagina voor gewichtsverlies bekijken. Als je niet nieuw bent ... nou, Nike Air Max 2017 Femme ga door!)

Jess zei het het beste: "Het zijn dit soort dingen waarvan ik nooit had kunnen voorspellen dat ze zouden gebeuren als ik een blog begon te schrijven."

Wat voor soort dingen, Nike Cortez Dames vraag je?

Vanmiddag kreeg ik een e-mail over het uitnodigen van een Fitness-tijdschriftles bij Soul Cycle met Olivia en Hannah van de grootste verliezer.

Natuurlijk sprong ik hier helemaal overheen. Ik was maar één keer eerder in Soul Cycle geweest. Deze les was gratis. De winnaar van de grootste verliezer (en haar zus) zou daar zijn. Blogvrienden zouden er zijn. Gedaan.

Dus ik negeerde het feit dat ik vandaag een rustdag op mijn schema had. (Ik zweer dat ik dat nog nooit heb gedaan. Ik ben meestal zo blij om een ??rustdag te nemen, maar ik dacht dat het niet elke dag was dat ik werd gevraagd voor een klas waar de grootste verliezers zouden zijn.) Ik negeerde het feit dat mijn maag voelde alsof het zichzelf uit elkaar scheurde na het drinken van koffie en vitamines vanmorgen, wat blijkbaar een giftige cocktail is voor mijn Adidas Stan Smith Damen gevoelige maag.

De studio-opstelling in Soul Cycle is relatief vergelijkbaar met Equinox en de spinstudio's van andere sportscholen: fietsen, gericht op de instructeurs. (Baanbrekend, ik weet het.) Wat is anders: er staan ??schattige kaarsjes voor de instructeur en een van de bidonhouders, er zijn twee gewichten van één pond. Ik weet dat dat als niets klinkt, maar als je meestal door een spin-klasse gaat en je deze kleine gewichten moet oppakken en hoge herhalingen moet doen, voelt een pond als 50.

Banning  
Banning
Beiträge: 599
Registriert am: 16.09.2019


   

enorme spiergroep
We cant look too far ahead

Erdbebenkatastrophe Haiti
Das neue Forum zum Thema modene Musik - Herzlich Willkommen
Xobor Erstelle ein eigenes Forum mit Xobor
Datenschutz