ModernMusic.de

wartete aber darauf

#1 von Banning , 13.03.2020 09:55

Het vrouwelijke geslacht maakt zich zo vaak schuldig aan het vergelijken Nike Air Max Tavas Femme van onszelf met anderen. Het is een bekend fenomeen onder Kardashian-volgers, Instagram-modellen, Pinterest-moeders, en ik zou zeggen dat het waarschijnlijk waar is voor velen van ons Trail Sisters. We weten dat het gek is. Toch openen we Instagram en zien we de avonturen van Anna Frost op het lagere halfrond, we zien Krissy Moehl (een van onze eigen!) Gelukkige vrouwen door besneeuwde bergen leiden met haar schattige hoedende pup. Ik stal persoonlijk mijn coach terwijl ze reist van Itali?, naar Alaska, naar de Mont Blanc, naar HutRunHut. Ik juichte toen ze een video postte van haar eerste hardloopstappen na een volledige tib-fib-snap.

Voor ons Weekend Warriors, brengen we onze maandag tot en met vrijdag door met plaatsvervangend door wereldreizende Insta-hardlopers, terwijl we 3 schoollunches inpakken, de was opvouwen, Nike Internationalist Herren groenten hakken voor de pot, bijwonen van bestuursvergaderingen, lesplannen afmaken, grade papers, plan professionele ontwikkeling voor collega-leraren, conferenties bijwonen, een andere vergadering bijwonen, vrienden van metaforische richels afpraten, koeien naar een nieuw weiland verplaatsen, kuikens voeren, eieren controleren, honden en katten verzorgen, luisteren naar liefdesdrama voor tieners, naar de supermarkt gaan voor de derde keer omdat we ons nog steeds niet kunnen herinneren om friggin sinaasappelsap te kopen ... Of, weet je, wat je ook doet als werkende galrunner.

Jack en ik met onze vrienden, Paige en mevrouw Penny, op bezoek bij RMNP.
Ik ben een fervent voorstander van het ondersteunen van andere vrouwen. Ik kijk graag naar een krachtige vrouw die iets domineert waar ze van houdt. Als we willen zijn, zijn we Nike Blazer Low Mujer allemaal Gal Gadot met die gouden lasso. Maar hoe brengen we, voor ons stervelingen, die '2,5 en een witte piket' in evenwicht met onze behoefte om de paden te verpletteren en die zoete verbranding in onze longen te voelen? Ik moet toegeven dat ik de slechtste ben om consistent te zijn in mijn training. Ik ben een back-of-the-pack hardloper die veel loopt en een paar DNF's onder mijn riem heeft. Toch meld ik me aan, ik sluit me aan en ik glimlach. En ik vertel elke persoon die me passeert (of, zelden, ik passeer) dat ze een bomwerk doen.

Dit is hoe ik een weekendkrijger ben:
1. Wakker worden om 04:45 uur om een ??paar dagen per week naar de bootcamp te gaan. Er zijn er een paar die het er niet mee eens zijn, maar de meeste hardlopers met wie ik heb gesproken, stellen in een of andere hoedanigheid crosstraining voor. Mijn tijd is Nike Air Zoom Pegasus 36 Mujer beperkt en ik vind bootcamp de beste waar voor mijn geld. Het hebben van een sterke kern, stevige rug, stevigere armen en een buit die weigert in jeans te passen, heeft mijn hardlopen enorm verbeterd. Ik ben bezig om mijn tempo weer op peil te krijgen, maar mijn uithoudingsvermogen en herstel van langere runs is dag en nacht vanaf het moment dat ik alleen aan het hardlopen was.

2. Rennen wanneer ik kan, met wie ik kan. Ik loop met een begeleidingsgroep voor jongeren. We komen twee keer samen tijdens de schoolweek voor kortere runs en op zaterdag voor langere runs. Ons doel is om kinderen te trainen om een ??halve marathon te lopen. Het is helaas de norm dat dit mijn enige loopkans voor de week is. Deze mijlen worden besteed aan een andere atleet, afgestemd op hun tempo, hun hydratatiebehoeften, hun humeur, enz. Het heeft me Adidas Zx 750 Damen geleerd om me meer bewust te zijn van kleine tekenen, en ik kan dat vertalen naar mijn eigen lichaam.

Ik had van de NYJL kunnen houden of ik had er een hekel aan. Gelukkig vond ik het geweldig.

Ik kwam in het voorjaarssemester van 2009 bij de commissie externe communicatie en dook er meteen in. Aan het eind van dat jaar werd ik benoemd tot vice-voorzitter van mijn commissie en vervolgens een jaar later tot voorzitter. Twee jaar later, en mijn termijn is voorbij. Een paar maanden geleden heb ik verzocht om vervanging van mijn "baas", Julie, die in de Raad van Bestuur zit als hoofd van de Raad Public Affairs. Haar voorwaarden zijn op, en ze moet er vandoor.

Vandaag kwam ik erachter dat ik volgend jaar inderdaad zal proberen haar schoenen te vullen! Julie is een van de slimste mensen die ik ken en een van de mensen die ik het meest bewonder, dus ik moet hier een paar behoorlijk grote schoenen vullen. Het zal veel werk worden, maar ik ben zo opgewonden om door te gaan met het verspreiden van het goede werk dat de NYJL doet in de gemeenschap. Dit werk dat ik doe met de NYJL kost veel tijd, maar het is zo ontzettend bevredigend.

Banning  
Banning
Beiträge: 599
Registriert am: 16.09.2019


   

Biology Research Paper Services
modder om doorheen

Erdbebenkatastrophe Haiti
Das neue Forum zum Thema modene Musik - Herzlich Willkommen
Xobor Erstelle ein eigenes Forum mit Xobor
Datenschutz