ModernMusic.de

zelfvertrouwen om actie

#1 von Banning , 09.03.2020 07:16

Wat trouwens Nike Air Max 95 Femme de vrijwilligers van het hulppost mijn hele race-ervaring hebben gemaakt. Ze zorgden niet alleen super goed voor iedereen, maar ze hadden ook moordende muziek en straalden een sereen gevoel voor humor uit, wat me hielp afleiden van de niet-sensuele daad van steeds opnieuw dezelfde loops uitvoeren. Dezelfde vrijwilligers waren de hele Nike Air Max 95 Donna dag op het boshulpstation en elke keer als ik aan tafel kwam, vroegen ze me wat ik nodig had. Oogcontact, goed snoep en gelach is behoorlijk krachtig spul als je letterlijk in cirkels rent. Hun awesomeness heeft me geaard en me geholpen om me verbonden te voelen met iedereen in die race. Daar gaat het eigenlijk om.

Eerlijk gezegd ben ik altijd een trailrunner geweest, vooral op elke afstand van meer dan een halve marathon. Ik dacht dat deze keer anders zou zijn. Ik had met opzet mijn onderzoek gedaan. In tegenstelling tot eerdere races waarvoor ik me blindelings had aangemeld en al snel merkte dat ik hopeloos onvoorbereid was, had ik dit keer een doel: een race van 50 mijl zoeken die je kunt voltooien. Ik stopte met kijken naar de beschrijvingen van de trailrun die reclame maakten voor een 'super uitdagende baan' of races met de Nike Air Max 97 Damen 'meest vert'. Ik was op zoek naar een parcours van 50 mijl dat uitvoerbaar leek. Een race die ik niet alleen kon finishen, maar misschien zelfs sterk kon finishen. De beschrijving van de 50 mijl die ik koos, zei dat het een "relatief vlakke" baan was (ten opzichte van wie altijd je vraag zou moeten zijn) met "je gebruikelijke trippables". Deze beschrijving bracht me ertoe te geloven dat dit een niet-technische, redelijk obstakel- en rotsvrije trailrace was en ik ging hem doden. Die, ja, het parcours was vrij vlak en in sommige secties erg rennend, maar er waren ook tal van rots- en serpentijnsecties van het parcours die bijzonder goed waren bij mijl 8 tot 10 van de 10,3 mijl-lussen.

Voor de race was ik eigenlijk nerveus over de cut-off die de vijfde en laatste lus startte. Het leek echt agressief voor mijn typische tempo tijdens een Nike Air Odyssey Damen lange afstandswedstrijd, maar ik bleef mezelf ervan overtuigen Nike Air Max 2017 Uomo dat deze baan vlak en niet-technisch is, dus ik zal sneller zijn. Ik bleef mijn stimulatiedoelen opschrijven, maar diep van binnen wist ik dat de cut-off van 15.45 uur voor de laatste lus snel zou komen.

De eerste lus begon in het donker om 6 uur 's ochtends en ik wist niet of ik te snel begon omdat al mijn adrenaline vóór de race nergens heen kon, behalve mijn longen en mijn benen. Ik merkte dat ik andere hardlopers de berg op passeerde en het gevoel had dat ik redelijk hard duwde. Ik was blij om de eerste lus in een uur en 53 minuten te voltooien. Ik rende naar de tweede lus en zei tegen mezelf dat ik de porta-potty bij het volgende hulppost zou gebruiken en snel begon te rennen - als je begrijpt wat ik bedoel. Na een belangrijke pitstop, verliet ik het hulppost en kwam ik een vriend tegen waarmee ik naar de middelbare school Nike Air Zoom Pegasus 31 Homme ging, die onlangs met trailrunning is begonnen. Hij en ik spraken over alles onder de zon en vielen in een redelijk goed tempo - beide vloeken hetzelfde gedeelte rond de 8 mijl mark.

Vanmorgen vroeg mijn schema om 8 mijl heuvels. Ik had plannen om vanavond naar het Giants-spel te gaan, dus ik moest het vanochtend uitschakelen.

Ik was meestal aangepast aan 's morgens hardlopen, maar mijn runs blijven doorgaan en worden langer bij me. Zeven mijl een dag vorige week, series van 8, 9 en 10 in de komende weken. Domme marathon. Hoewel dat technisch gezien "middellange afstanden" is, zijn ze nog steeds behoorlijk verdomd lang voor mid-week runs die moeten worden samengedrukt met een volledige dag werken en meestal een soort van toewijding na het werk.

Ik ben nerveus over die lange midweek runs die de komende weken op komst zijn en hoe Adidas Nmd Womens ik ze binnen ga krijgen.

Maar ik heb geluk. En ik kies ervoor dit te doen. Omdat ik ervan geniet en omdat ik weet dat het zijn vruchten afwerpt op 28 oktober.

Mike is vanmorgen geopereerd. Het is het hem waard, zei hij, als hij na de operatie weer kan rennen. Hij zal een paar weken op krukken liggen en daarna wat fysiotherapie krijgen.

Dus ik rende vanmorgen voor hem.

Op pijnlijke, zware, vermoeide benen, tegen mezelf aan STFU en ren gewoon naar het park en krijg mijn hill training in.

Banning  
Banning
Beiträge: 599
Registriert am: 16.09.2019


   

unsicheres oder illegales
de domeinregistreerder waar uw domein

Erdbebenkatastrophe Haiti
Das neue Forum zum Thema modene Musik - Herzlich Willkommen
Xobor Erstelle ein eigenes Forum mit Xobor
Datenschutz