ModernMusic.de

devais compartimenter

#1 von Banning , 05.03.2020 10:08

De menstruatiecup wordt geleverd met een handleiding [en vaak ook een website voor videogidsen]. Verwijs absoluut naar deze bronnen wanneer u uw menstruatiecup voor het eerst probeert. Ik zou het ook aanbevelen om het de eerste paar dagen thuis of in een toilet te gebruiken. Dit geeft u toegang Nike Internationalist Femme tot een wastafel in de badkamer en meer bewegingsvrijheid bij het legen van de kop.

Ik zou het ten zeerste aanbevelen om je op je gemak te voelen met het legen van je menstruatiecup in je eigen huis en openbare toiletten voordat je deze probeert te veranderen op de route. Dat gezegd hebbende, het proces verandert niet echt wanneer je je kopje onderweg leegmaakt.

De grootste verandering zit in de manier waarop je de inhoud van de beker weggooit - giet hem niet gewoon op de grond! In plaats daarvan, graaf een gat van 6-8 inch en begraaf het net zoals je elk ander vast menselijk afval zou doen. Als u uw beker wilt wassen voordat u deze opnieuw plaatst, kunt u dit doen met babydoekjes of Handzies [maar niet met handdesinfecterend middel, het zal de siliconen langzaam eroderen]. Deze doekjes zijn ook ideaal voor het wassen van je Adidas Eqt Support Adv Donna handen voor en na het legen van je kopje. Zorg ervoor dat u alle doekjes of wc-papier verpakt die u wilt gebruiken, zelfs als het technisch gezien "biologisch afbreekbaar" is. Een herbruikbare Ziploc-zak gewikkeld in ducttape is geweldig voor het opbergen van toiletpapier en dergelijke wanneer je onderweg bent.

Op zoek naar meer informatie over menstruatiecups? Ik zou het sterk aanbevelen om deze YouTube-video te bekijken! Deze YouTube'er, Gittemary Johansen, legt fantastisch uit hoe hij een menstruatiecup moet gebruiken met een handvol tips en trucs om menstruatiecups het beste voor jou te laten werken. Ze behandelt hoe je de stengel kunt instellen, hoe je het beste een kopje kunt verwijderen en hoe je een kopje voor je lichaam kunt kiezen.

Ik wist dat dit gebied behoorlijk heuvelachtig was, zowel door het bestuderen van de Nike Air Pegasus 83 Uomo cursuskaart als vanaf toen ik in D.C. woonde, dus ik was een beetje nerveus, maar het was minder heuvelachtig dan ik had verwacht. Totdat we een haarspeld namen slaan we naar Reservoir Road. (Ik zag Anne vlak voor kilometer 7, en ze eindigde het in 3:51!) De baan vlakte op dit punt en ik voelde me bedrogen uit de afdaling die ik verwachtte! We renden langs het Georgetown Reservoir en Ericka en ik hadden het erover hoe graag we een afdaling www.etoiledemere.fr wilden. Vlak voordat we onze afdaling bereikten, nam ik mijn eerste Gu.

We vlogen naar Foxhall en ik was opgewonden voor meer drukte toen ik door Georgetown rende. Ik was psyched om door Georgetown te rennen. Ik kende het gebied goed, ik wist dat het druk zou zijn en ik hoopte mijn ouders te zien.

Er zijn ik en Ericka, zij aan zij! We hadden elkaar eigenlijk maar één keer eerder ontmoet, maar kenden elkaar goed van elkaars blogs, dus het was geweldig om elkaar drie uur te leren kennen.

Ik voelde me op dit moment zo sterk en voelde me zo opgewonden en trots op mezelf dat ik eigenlijk deze race racete, niet alleen maar. Ik deed alles wat ik had in de race en mijn tijden weerspiegelden dat.

Ik zag mijn ouders hier, aan het einde van M Street, en ik was gelukkig. Terwijl we renden, herinnerde ik me zoveel wazige nachten in Nike Air Max 2017 Femme de bars van Georgetown en vertelde Ericka hoe deze marathon zo speciaal voor mij was. Hoe mijn leven zo anders was toen ik in D.C. woonde, en ik was zo blij om terug te zijn en een marathon te lopen in deze stad waar ik zo lui en inactief was. We wezen Wisconsin af en renden onder de Whitehurst op K Street. Ik herinnerde me dat ik in 2005 met een vriend voor de Dublin Marathon wilde trainen en mijn IBS ontspoorde me volledig. Ik herinnerde me dat ik probeerde een mijl te rennen en in plaats daarvan terug moest rennen voor een badkamer.

Banning  
Banning
Beiträge: 599
Registriert am: 16.09.2019


   

Where buy discount Air Jordan 1 Hi 85 Red Black ?
pensato che più maratone

Erdbebenkatastrophe Haiti
Das neue Forum zum Thema modene Musik - Herzlich Willkommen
Xobor Erstelle ein eigenes Forum mit Xobor
Datenschutz