ModernMusic.de

ich werde nicht mal hinsehen

#1 von Banning , 26.02.2020 06:37

Volgens de Griekse legende rende een boodschapper genaamd Pheidippides van de Slag om Marathon naar Athene om aan te kondigen dat de Perzen waren verslagen. Hij rende de hele weg zonder te stoppen, maar stortte in en stierf na het Adidas Superstar Damen uitroepen van: "We hebben gewonnen!" Het is onbekend hoe ver Pheidippides liep op die noodlottige dag, maar het is ongeveer 25 mijl van Marathon naar Athene, dus dat was de afstand die werd gebruikt toen de marathon voor het eerst de Olympische Spelen in 1896 betrad.

Voor de Olympische Spelen van 1908 in Londen, organiseerden de organisatoren een parcours van 26 mijl dat van Windsor Castle naar White City Stadium ging en eindigde met een gedeeltelijke ronde op het spoor van 385 meter. De totale afstand was 26,22 mijl. De afstand fluctueerde voor de komende 13 jaar totdat de Internationale Amateur Atletische Federatie de standaardafstand op 26,22 mijl in 1921 instelde. Dat is waar het sindsdien heeft gestaan, en dat is iets waar je aan kunt denken tijdens die lange trainingsruns.

Mentaal en fysiek was ik klaar om te worden gedaan. Nike Internationalist Homme Ik was strak en pijnlijk als de hel maar weigerde op te geven. We gingen met z'n drie?n bergopwaarts naar Riverside Park en ik vervloekte Margaret de hele weg, omdat ze ons daarheen leidde, dus ze had duidelijk ook de heuvels erin gelegd.

We hebben haar gedumpt en Morty en ik gingen naar het park. MEER HEUVELS. Owsers. Het was hier dat Morty me vertelde dat hij Wineglass in 3:35 probeerde te runnen, en ik probeerde hem me te laten dumpen, maar dat zou hij niet doen. We bereikten het park op de 96e en gingen uiteindelijk uit elkaar. Ik rende met de klok mee, tegen de Autisme-race en richting de 103e Transverse, zodat ik hopelijk mijn Junior League-hardloopgroep kon ontmoeten. Ik raakte 16ish aan de oostkant van het park en wilde nogmaals echt stoppen. De dingen deden pijn, ik had mijn vrienden niet gezien en mijn tempo daalde.

Ik Nike Free 5.0 Womens herinnerde me hier dat ik een halve mijl had gerend voordat ik satellieten kreeg, dus ik had nog maar 1,5 mijl te gaan. Dat zou ik wel kunnen. Ik schakelde mijn Garmin over naar het tempo-scherm om me te concentreren op het houden van mijn tempo onder een mijl van 10 km, waarvoor mijn benen op sterven lagen. Ik haalde er een 9:40 uit, en je zou denken dat ik een mijl van 6:00 rende zoals mijn benen voelden.

Ik eindigde net voor de Boathouse, liep en strekte me een minuut of twee uit en begon naar buiten te lopen. Als ik ging zitten, stond ik nooit meer op. Oh! Ik zag Beth ook op dit punt en draafde naar haar toe om ongeveer 10 voet met haar mee te rennen voordat hij stierf.

Koolhydraten zijn overal in gebruik, van het ritueel van carbo-laden voor de race tot de gels en energiereepjes die we eten, tot de hersteldrankjes die Nike Cortez Mens ons uitspringen vanaf de pagina's van elk lopend tijdschrift op het rek.

Koolhydraten! Koolhydraten! Koolhydraten! En gezien het feit dat koolhydraten, met name in de vorm van glycogeen, de voorkeursbron van je lichaam is voor werkende spieren, lijkt het allemaal volkomen logisch - koolhydraten zijn het beste voor hardlopers sinds gesneden brood. (Hé, er zit veel koolhydraten in brood. Laten we wat eten!)

Niet zo snel.

Koolhydraten zijn een essentieel onderdeel van het menselijke dieet, waardoor ze een zeer goede zaak zijn. Een teveel aan koolhydraten, zoals we veel te vaak zien in westerse di?ten, kan echter een slechte zaak zijn, vooral als je probeert af te vallen. Dit is wat aanleiding gaf tot de koolhydraatarme / koolhydraatarme di?ten die werden verdedigd door Dr. Atkins en andere prominente voedingsdeskundigen.

Dus, hoe kunnen we, als hardlopers, afvallen als het enige dat we doen zo afhankelijk is van dezelfde koolhydraten waarvan we geloven dat ze ons dik maken? Het antwoord ligt in het vinden van de juiste balans. En om dat evenwicht te vinden, moeten we beginnen met de basis.

Banning  
Banning
Beiträge: 599
Registriert am: 16.09.2019


   

?rgsel efter naturlige
plans ont tendance

Erdbebenkatastrophe Haiti
Das neue Forum zum Thema modene Musik - Herzlich Willkommen
Xobor Erstelle ein eigenes Forum mit Xobor
Datenschutz