ModernMusic.de

plans ont tendance

#1 von Banning , 26.02.2020 06:27

Hoewel de lage intensiteit hardlopen meer netto calorie?n per uur verbrandt in ons Adidas Zx Flux Herren voorbeeld, is het verschil in de echte wereld misschien niet zo merkbaar. Hardlopen met hoge en lage intensiteit hebben beide hun eigen voordelen en moeten deel uitmaken van uw hardloopplan. Je zult dagen hebben waarop je meer tijd hebt of vermoeide benen. Deze dagen zijn perfect voor een langere, gemakkelijkere training. U zult dagen hebben waarin u weinig tijd heeft, u goed voelt of gewoon de voldoening wilt die voortkomt uit het voltooien van een zware Nike Air Max 97 Womens training. Deze zijn perfect voor tempo- en intervalruns. De mix maakt je een gelukkiger hardloper en helpt de natuurlijke neiging van je lichaam om je aan te passen je fitheid en hardloopdoelen niet in de weg te staan.

Serieus over het runnen van voeding? Bekijk ons ??programma "Run Lean, Run Strong". Uw definitieve gids voor hardloopvoeding, krachttraining en letselpreventie / -behandeling.

Het is ongetwijfeld een serieuze uitdaging, maar er is meer dan dat. De marathon biedt een verleidelijke combinatie van haalbaarheid en opscheppen die moeilijk te vinden is voor amateursporters elders.

Het biedt ook een rijke internationale geschiedenis met een heel begin omringd door mythe en legende. Kortom, de marathon is een unieke race. En ongeacht uw motivatie om het uit te voeren, dit is wat u kunt verwachten wanneer u de uitdaging Nike Air Max Jewell Dames aangaat.

Door met succes een halve marathon te trainen en te voltooien, heb je het meeste geleerd van wat je moet doen voor marathontraining. De frequentie van uw runs neemt toe, net als het totale aantal kilometers dat u per week rent. (De eerste stap is het vinden van een trainingsplan dat voor u werkt. Het goede nieuws: het internet zit er vol mee.)

U zult bijna elke dag rennen en zult veel minder hersteltijd hebben tussen sessies. Als zodanig zal het volume dat u toevoegt aan uw training bijna volledig bestaan ??uit eenvoudige tot matige aerobe afstanden. (Zone 2 in een hartslagmodel met 5 zones).

Uw plan zal waarschijnlijk nog steeds temporuns en een vorm van interval- / snelheidswerk omvatten, maar de primaire focus zal uw lange runs zijn. Hier verschillen de plannen meestal. Traditionele plannen lopen geleidelijk op Adidas Zx 750 Mens tot het 20-23 mijl bereikt. Andere plannen beperken wekelijkse lange runs op 16 mijl maar richten zich op het rennen van die kilometers terwijl ze nog niet volledig hersteld zijn van je vorige sessies. Beide benaderingen hebben bewezen te werken. Welke je kiest, is aan jou.

Gisteravond had ik een rare golf van misselijkheid, zowel voor het avondeten als midden in de nacht (NIET ZWANGER), en ik werd wakker met mijn buik en voelde me helemaal ongemakkelijk en dacht erover om de run tot morgen te stoppen. Maar ik had plannen om Margaret en een Twitter-buddy te ontmoeten, en ik heb plannen vanavond, dus ik wist dat het wegzuigen tot morgen zou zuigen. Ik zei tegen mezelf om gewoon de deur uit te gaan en dat ik me altijd kon omdraaien als ik moest.

Banning  
Banning
Beiträge: 599
Registriert am: 16.09.2019


   

ich werde nicht mal hinsehen
Eksklusivkonturer Bravos masses

Erdbebenkatastrophe Haiti
Das neue Forum zum Thema modene Musik - Herzlich Willkommen
Xobor Erstelle ein eigenes Forum mit Xobor
Datenschutz