ModernMusic.de

essentielles pour rester

#1 von Banning , 19.01.2020 03:54

Jullie hebben waarschijnlijk allemaal gehoord van Brooks Nike Cortez Dames '#runhappy campagne, maar ik ben op zoek naar mijn eigen campagne: #runcrazy. Wie wil het sponsoren ??

Als je een hardloper bent, en vooral een marathonloper, heb je waarschijnlijk de #runcrazy ervaren.

Wanneer de twijfel je binnensluipt en je vastgrijpt, en je bang bent dat je je doeltijd niet zult afmaken en dat al je runs tot nu toe voor niets zijn geweest.

Zaterdag had ik een ernstig geval van #runcrazy, en gelukkig werd Jess de begunstigde van deze gekke e-mails.

Het begon allemaal helder en zaterdagochtend vroeg. Sommige vrienden hadden me overgebracht naar de NY Flyers Three Bridge Run. Deze run is geweldig omdat deze wordt georganiseerd door de NY Flyers, en het is een 20-mijl run met pacers en waterstops, en je hoeft niet eens lid te zijn om het uit te voeren. Het is $ 10 voor niet-leden, en zeker de moeite waard.

Adidas Nmd Damen We waren van plan om om 6.30 uur te vergaderen en ik moest 22 voor de dag lopen. Toen ik om 5.45 uur met Bailey liep, was het echt donker en voelde ik me niet op mijn gemak in het donker naar Columbus Circle te rennen, maar ik dacht dat ik de 2 na de 20 kon doen.

Vorig jaar liep ik de Flyers-run met de 9:30 tempo-groep, en dat is wat ik waarschijnlijk dit jaar had moeten rennen, maar mijn vrienden deden allemaal de 10:30-groep, en, nou ja, 3 uur met hen rennen klonk leuker dan rennen met andere mensen.

Je hebt zojuist je laatste lange run in je trainingsschema voltooid. Terwijl de laatste druppel zweet op de stoep komt, begint het eerste greintje angst in te kruipen. De vlinders beginnen in je buik te fladderen. Je geest wordt aangevallen met een spervuur ??van vragen, zoals "heb ik genoeg getraind" en "wat als Ik ben er niet Nike Air Max 90 Femme klaar voor. ”Je begint jezelf te raden, je afvragend waarom je je hebt ingeschreven voor de race in de eerste plaats. Het voelt alsof al je voorbereiding en zelfvertrouwen om je heen neerstorten.

Ik ben hier om je te vertellen dat het goed is. Alles wat je voelt, al die twijfels en zorgen, ze zijn allemaal volkomen normaal. Eerlijk gezegd zou ik me zorgen maken als je die gevoelens niet had. Een wijze man vertelde me ooit dat 'als je niet nerveus bent, je er niet klaar voor bent'. Ik heb altijd op dat gezegde vertrouwd, omdat ik talloze racedagen met angst en twijfel heb benaderd. Wat me ook die afgelopen week vóór een race heeft doorgemaakt, Nike Air Odyssey Womenswas een focus op voorbereiding. Volg deze tips hieronder, en hoewel ze je angst niet kunnen verlichten, zullen ze je zeker in de best mogelijke staat van paraatheid brengen die je kunt hebben op een racedag.

Maak een week na de racedag een checklist met dingen die je op de dag van de race nodig hebt. Door dit een week van tevoren te doen, heb je tijd om dingen toe te voegen als je er tijdens de week aan denkt. Het zal je ook helpen om je de avond ervoor rustig voor te bereiden op de race.

Zorg ervoor dat je je laatste geplande runs binnen krijgt, want deze zijn van cruciaal belang om los te blijven en de conditie te behouden die je de afgelopen X aantal weken van training hebt opgebouwd. De meeste trainingsschema's vragen deze week om kortere runs. Hoewel je misschien bezorgd bent over deze taper-week, doe dat niet. Je Nike Air Max 90 Mujer lichaam is zo klaar als het zal zijn en meer doen kan eigenlijk meer kwaad dan goed veroorzaken.

Net zo belangrijk is kwaliteitsslaap voorafgaand aan de race. Net zoals u later in de week koolhydraten gaat laden, moet uw lichaam energie opslaan en op het laatste moment reparaties uitvoeren. Dit kan het beste worden gedaan tijdens een goede nachtrust. Probeer te streven naar 7-8 uur slaap per nacht.

Hydrateer, hydraat, hydraat. Grijp deze laatste paar dagen de gelegenheid om uw lichaam van gifstoffen te spoelen en het voor te bereiden op wat het op de racedag zal doorstaan. Maak er een prioriteit van om de aanbevolen acht glazen water per dag te krijgen. Niet alleen zal het je lichaam verfrissen, het zal je een energieker gevoel geven en klaar zijn om de race te overwinnen.

Banning  
Banning
Beiträge: 599
Registriert am: 16.09.2019


   

entertainmentblogs dan voor elke a
selbst nicht die gesündesten

Erdbebenkatastrophe Haiti
Das neue Forum zum Thema modene Musik - Herzlich Willkommen
Xobor Erstelle ein eigenes Forum mit Xobor
Datenschutz