ModernMusic.de

meraviglioso fare un lavoro tangibile

#1 von Banning , 15.01.2020 08:04

Het is goed om je zo nu en dan te schoppen. Het houdt je geaard, en, jongen, kreeg ik de mijne Nike Air Vapormax Herren een paar weken terug op een schaal. Dit is wat er gebeurde.

In een opwelling besloot ik me aan te melden voor een race. Niet zomaar een race, maar een lange. Ik had niet getraind voor deze race, maar dat maakte het des te beter in mijn gedachten. Ik wilde mezelf bewijzen dat ik het basisniveau van fitness bezat om zoiets te doen. Je weet dat je in de problemen zit als Nike Air Pegasus 83 Womens je je begint te gedragen als een onoverwinnelijke 25-jarige.

De Santa Barbara Endurance Run biedt twee afstanden: een 100K en een 100-miler. Het zou verstandig zijn geweest om te registreren voor de 100K (iets meer dan 62 mijl). Ik ging in plaats daarvan de 100-miler in. Wat het erger maakt, is dat dit niet de 100-miler van je oma is. Het is een van de moeilijkste honderden in het land, waardoor het des te beter werd.

De race begon goed, tenminste voor de eerste twee mijl. Dat is het moment waarop een groep van koplopers een bocht miste en het platteland in de verkeerde richting op rende. Het volgen van je stappen is altijd demoraliserend, maar het zou niet mijn eerste 'creatieve cursusuitbreiding' zijn tijdens deze race.

De tweede blunder vond midden in de nacht plaats en het was een langduriger affaire. Toen ik eindelijk Nike Internationalist Hombre terugkeerde naar het knooppunt waar de fout optrad, kwam er een andere hardloper mijn kant op. Hij werd een heel coole kerel en we brachten de volgende 40 mijl samen door. In dit geval maakte die verkeerde afslag het alleen maar beter.

De zaken verslechterden echter geleidelijk in de loop van de tijd, zoals te verwachten was. Uiteindelijk werd ik in een gecompromitteerde toestand gebracht, niet langer een hardloper maar een jogger die gewoon probeerde de volgende mijl te bereiken.

Ik bereikte de 90-mijlsmarkering en daalde van een jogger naar een rollator. Ik kon het niet helpen, maar denk dat terwijl Couch-to-5K een logische progressie is, Couch-tot-100-miler niet rationeel berekent. Waar dacht ik aan? Het was duidelijk dat ik dat niet was. Dat maakte het des te beter.

Uiteindelijk bereikte ik de finish. Het was niet Nike Air Max 97 Womens mooi, maar ik heb het gemaakt. De racedirecteur en het personeel zaten te wachten, net als voor alle finishers. Ze gaven me een medaille en een mooie riemgesp, hoewel ik echt een bord verdiende waarop mijn gluteus kon worden geplaatst.

De Santa Barbara Endurance Run had mijn wezen glorieus ontmanteld, en wat in de nasleep opnieuw was samengesteld, was een betere versie van mij. Misschien ben ik een hardloper die nu ook wijzer is. Iemand die dit soort dingen niet meer doet. Of misschien niet.

Ik begon graag in Battery Park (omdat het dicht bij mijn appartement was) en liep Broadway op naar de ingang van de brug. Het was ongeveer anderhalve kilometer, dus het was de perfecte warming-up en cooldown.

Je kunt verstrikt raken in een licht dat wacht om over te steken (geen jaywalk hier! Het is een soort blind kruispunt), dus hier Nike Air Max Tn Homme is een geweldige plek om een ??beetje Propel in te sluipen voordat je aan de echte training begint. Ik ben meestal helemaal voor de fles na / tijdens een les of trainingssessie, de spuitvloeistof Liquid Enhancers op het werk en de Propel Powder-poeder-mix-ins voor een run, omdat ik ze gewoon onderweg aan mijn handheld kan toevoegen.

Vanaf het begin van de brug tot het einde van het pad in Brooklyn, het is ongeveer 2,5 km. Ren zo snel als je kunt bergop. Je raakt een plateau voor het middelste derde deel en wordt verleid om te vertragen. Niet doen! (Je wilt hier waarschijnlijk wel wat Propel slurpen.) Duw door - er komt een zoete afdaling aan. Berijd die baby bergafwaarts, draai je om en doe het helemaal opnieuw. Drink op het einde!

Banning  
Banning
Beiträge: 599
Registriert am: 16.09.2019


   

groep duursporters
This is also a famous magazin

Erdbebenkatastrophe Haiti
Das neue Forum zum Thema modene Musik - Herzlich Willkommen
Xobor Erstelle ein eigenes Forum mit Xobor
Datenschutz