ModernMusic.de

libero di aggiungere altro

#1 von Banning , 14.01.2020 09:10

Oh ja, het klinkt belachelijk! Maar ... het werkt. Ik viel een paar weken geleden per ongeluk in dit perspectief toen ik het huis uit wilde en een aantal nieuwe paden wilde verkennen. In die tijd woonde ik in Monterrey, Mexico - een enorme Nike Air Max Thea Damen stad die ik niet zo goed kende. Er is heel weinig trailinformatie online en de paden zijn erg slecht gemarkeerd, maar er was een berg uit mijn achterdeur dus ik pakte mijn UD Wink-pack, ingezeept op wat zonnebrandcrème en ging naar buiten. Ik had 3 uur voordat ik terug moest zijn voor mijn werk. Ik vond de uiterlijk-achtige trailhead en begon mijn tocht omhoog, omhoog, omhoog, omhoog.

Het pad was krankzinnig - ik heb meer gekrabbeld dan dat ik rende. Het was een mistige dag, dus alles was nat, modderig en glad. Ik bracht iets meer dan een uur bergop klimmen voordat ik besloot het een dag te noemen. Ik was terug op de trailhead 2 uur nadat ik begon. Mijn benen waren gekrast en bedekt met modder. Mijn handen bloedden van de grillige rotsen waar ik overheen was geklommen. Alles was kletsnat van de regen en plakkerig, vochtig zweet. Nike Air Max Jewell Mujer Niets aan die run was glorieus of sierlijk, maar het was ongelooflijk ... volgens mijn gekke grijns.

De nummers? Ze zeiden dat ik minder dan 1,5 mijl had afgelegd ... in twee uur. Toegegeven, mijn verticale winst was bijna 2.000 voet [in slechts 0,75 mijl, dat is legitiem!] Maar dat tempo was nog steeds een beetje pijnlijk de blik op. Mijn grijns vervaagde een beetje toen ik mijn horloge uitschakelde.

?toen ik door de foto's bladerde die ik bij die "run" maakte, realiseerde ik me dat die nummers het kunnen opeten! Wat maakt het uit wat ze zeggen? Ik niet, niet na terugkijken op het plezier dat ik had en de willekeurige dingen die ik heb geleerd over gekke steile paden! Ik beheerste de kunst van het inklimmen van grillige rotsen zonder mijn korte broek te scheuren. Ik werd veel kalmer van spinnenwebben in mijn gezicht. Ik Nike Air Pegasus 83 Herren overleefde een klasse 3-4 klauteren op natte rotsen zonder te flippen. Ik rende gladde onverharde paden af ??terwijl Tarzan me een weg baant tussen de bomen. Het was geweldig, het was opwindend, het was opbeurend ... ongeacht wat de cijfers erover te zeggen hebben.

Sindsdien heb ik de "wel, ik oefen _____" manier van denken om mezelf buiten te krijgen wanneer het idee om te concurreren met de versie van gisteren van mij gewoon te veel is om mee om te gaan. Het werkt. Ik heb mezelf zelfs verrast door mijn vorige opstijgtijd te verpletteren tijdens een klim van 3,5 mijl / 4.100 voet in 90 graden hitte later die week. Het brengt me naar buiten en beweegt zonder mijn breekbare spoor ego te breken. Ik neem het en ik zal ervan genieten!

Hamptons! Ik had deze zomer naar Frankrijk moeten gaan, maar het lukte niet, dus ik doe een paar Nike Air Presto Damen weekenden met een zomers aandeel daar. (Als ik ooit 'uit het oosten' zeg, heb je volledige toestemming om me te meppen.) Ik ben van plan het een belachelijke hoeveelheid plezier te geven.

20 juli: Ik ga gewoon zwemmen in de Atlantische Oceaan voor wat open-water zwemoefeningen met JackRabbit. Ik heb het nodig. Het is een kliniek, dus we zullen allerhande waardevolle vaardigheden leren, vooral, hoe we ontspannen in het water kunnen blijven. Ik ben niet de beste zwemmer, maar ik weet dat ik fysiek de afstand kan doen. Maar gooi me in het open water en mijn hartslag escaleert. Welke ... kan niet goed zijn voor mijn tijd. Of, weet je, kalm blijven voor de komende 5+ uur van mijn race.

Banning  
Banning
Beiträge: 599
Registriert am: 16.09.2019


   

der er viet til en bred vifte af emner
cet énorme engagement sportif

Erdbebenkatastrophe Haiti
Das neue Forum zum Thema modene Musik - Herzlich Willkommen
Xobor Erstelle ein eigenes Forum mit Xobor
Datenschutz