ModernMusic.de

Ziele zu hoch erscheinen

#1 von Banning , 09.01.2020 08:17

Het was misschien het rillen dat John # 1 ertoe bracht om verdere hulp te bieden. Hij heeft een vrachtwagen met een verlengde cabine en campershell. Het heeft net genoeg vuil op zijn vloer en in zijn bed dat we het gevoel hebben dat we zijn aanbod kunnen accepteren om ons de 13 mijl naar Cannon Beach te rijden, zodat we ergens binnen kunnen wachten, warm en met eten. Terwijl we in zijn vrachtwagen klimmen, leent hij Sara een sweatshirt (dat ze bekent "ruikt naar paard, en heeft zakken gevuld met zonnebloempitten", maar omdat we letterlijk bedelaars zijn, zullen we geen kiezers Adidas Nmd Donna zijn), Kodiak gaat achterin zitten en John brengt ons naar Fresh Foods in Cannon Beach. Ik ben zo dankbaar dat ik kon huilen. Ik ben verrast dat er vóór dit punt geen tranen zijn geweest.

We slopen in de supermarkt. We zijn ons er terdege van bewust hoe vies we zijn, maar we zijn zo dankbaar dat we ergens warm en droog zijn dat we ervoor kiezen om er niet om te geven. Het is waar dat ik dol ben op het vuil en gruis van de paden, maar er zijn momenten dat je gewoon weer warm en droog wilt zijn.

Het café in de supermarkt is in eerste instantie verlaten, maar dan vraagt ??een vriendelijke vrouw met een komkommer en een zachte stem of ze ons iets kan halen. Het is bijna alsof ze niet eens het spoor van modder opmerkt dat onze exacte route van deur naar toonbank volgt. Naast het serveren van warme soep, bier en wijn, vindt ze ons Nike Air Force 1 Mujer geweldig en houdt ze van ons verhaal, omdat ze het meteen ziet als een puur verhaal van avontuur en vriendelijkheid. Ze trekt geen wenkbrauw op als we overal modderbrokken achterlaten.

Twee bier later stelt ze ons voor aan een lokale man, 'een schrijver die Prefrontaine kende. Deze dames liepen vandaag slechts 16 mijl! 'In haar inleiding delen we hetzelfde ruimtelijke vlak als Pre. Ik grinnik naar binnen, maar ik zal het nemen, alleen voor dit moment, omdat elke daad van vriendelijkheid de golf van schuld tegenhoudt die ik voel voor elke minuut die is verstreken sinds we voor het eerst terugkeerden naar mijn auto. We leren de naam van de man niet (misschien John?) Maar genieten van zijn verhalen over het rennen door een kazerne in Cambodja tijdens Vietnam. Toen hij thuiskwam, woonde hij bij Pre's trainer, en zo leerde hij Pre kennen. Nike Air Max 90 Hombre Hij huilt alleen maar over zijn naam, verontschuldigt zich en gaat dan verder met de tranen en de verhalen.

Ik liet me meeslepen door zijn verhalen over Pre en oorlog en vriendelijkheid. De tijd lijkt te verdwijnen. Wanneer hij zichzelf verontschuldigt om naar de 'Screw' n Brew 'te gaan, een lokale spookachtige bouwmarkt, deels brouwerij, keren we terug naar onze eigen gesprekken.

Het gesprek eindigt wanneer Sara roept: "Hij is hier!"

John # 2, met een zichtbare glimlach, gaat de parkeerplaats op. We proberen ons gebied in het café zo goed mogelijk op te ruimen (dat wil zeggen, echt vreselijk!) En rennen de parkeerplaats op. Ik pak Kodiak en we stapelen voorzichtig in de auto (de schonere auto maakt ons veel meer bewust van hoe vies we nog steeds zijn). Ik voel me zo gewoon gelukkig. Ik word overspoeld door de endorfines Nike Air Max Command Hombre van uren gesprek vergroot door de wetenschap dat het wachten voorbij is.

Met reserve sleutel in de hand komen we terug bij mijn eenzame auto. Sara geeft John # 1's sweater terug, die gelukkig geen seriemoordenaar was, maar in plaats daarvan een vriendelijke vreemdeling was, een van de velen die onze dag zo perfect maakten; die een routine-avontuur (zeker een oxymoron!) transformeerde in een episch verhaal over vriendschap en de reflexieve kracht die we ervaren als we wat meer op elkaar moeten leunen.

Het is vrijdagavond en ik zit hier op mijn bank met Bailey. Hoewel dat eigenlijk mijn favoriete manier is om vrijdagavond door de week heen af ??te wikkelen, komt het vandaag omdat ik een freaking sinusinfectie heb en als de dood voel. Twee keer ziek in één maand? Schroef dit gezonde levende spul, het doet niets voor mij. In alle Nike Air Pegasus 89 Femme ernst, het is een teken voor mij om te vertragen. de. eff. naar beneden.

Vorige week was er VEEL gaande op het werk, ik had veel persoonlijk gaande, en toen sprong ik op een vliegtuig om van klimaat te veranderen en een half te rennen waar ik niet op voorbereid was voordat ik terug in een vliegtuig sprong, 7 uur in de tussenstop doorbracht uit de hel Nike Air Max Command Hombre in Miami en terugkomend op vriestemperaturen. GEEN WONDER Ik ben ziek.

Ik heb sinds een DB Yoga-video op maandag niet meer gewerkt en ik krijg antsy. Ik ben van plan morgen nog een volledige rustdag te nemen en hoop op zondag aan het ski?n te zijn ...

Banning  
Banning
Beiträge: 599
Registriert am: 16.09.2019


   

moda è solo per le donn
sinus flippante et que je me sens

Erdbebenkatastrophe Haiti
Das neue Forum zum Thema modene Musik - Herzlich Willkommen
Xobor Erstelle ein eigenes Forum mit Xobor
Datenschutz