ModernMusic.de

sentito in montagna sembra

#1 von Banning , 08.01.2020 08:50

En ik besefte dat ik gewoon over mijn (domme?) Angst heen moest. Weet je niet waar de kleedkamer is? Je vraagt. Weet je niet waar de klas is? Je vraagt. Je bent er nog nooit geweest, het is prima. En zelfs Nike Cortez Womens als je er bent geweest, en je bent gewoon vergeten of een beetje omgedraaid, dat is ook goed.

Ik denk dat het gedeeltelijk leeftijd is (het kan me niet echt schelen als mensen naar me kijken, en ze zijn het waarschijnlijk ook niet) en gedeeltelijk geen angst willen laten stoppen, maar het grootste deel van die gym-timidatie is verdwenen, zelfs wanneer Ik probeer nieuwe boetieklessen. Ik vraag waar ik heen ga of welke apparatuur ik nodig heb, en 99% van de tijd zijn mensen aardig. Als ze dat niet zijn, ga ik waarschijnlijk niet gewoon terug naar die studio, tenzij de training de beste ooit was.

Ik heb ook geaccepteerd dat, ja, ik me altijd zal omdraaien in kleedkamers van een sportschool, wat er ook gebeurt, en als ik een klas met collega's volg en zij de elektronische sloten hebben, zal ik op de een of andere manier mijn slot Nike Air Presto Damen breken en hulp nodig hebben. Ik heb in het leven ontdekt dat als je eerst om jezelf kunt lachen, het over het algemeen veel gemakkelijker wordt.

Mijn man zegt graag "alles gebeurt met een reden." Ik stel me graag voor dat hij hem in het gezicht wordt geslagen, want dat gezegde is het MINST BEHULPIGE DING OOIT wanneer de tijden raar zijn. Ik zeg niet 'stoer', omdat mijn leven nooit echt 'stoer' is geweest, ik heb hier en daar gewoon wat 'wat de hel?'

Ik moet echter toegeven (braakt een beetje in mijn mond), mijn man heeft gelijk. :: huivert :: Die woorden vonden ik vreselijk om te typen. Mijn man heeft gelijk, maar je kunt alleen erkennen dat alles om een ??reden gebeurt nadat de storm is verdwenen en je in de zon van de reden wandelt. Er zijn de afgelopen jaren een paar gebeurtenissen geweest die tot voor kort onverbonden en onschadelijk Nike Air Max 270 React Damen leken. Terwijl ik opgewarmd zit door de stralen van 'het plan', realiseer ik me hoe doelgericht het lot is en hoeveel rennen ons be?nvloedt en voorbereidt op tijden van 'gebeuren' en tijden van 'reden'.

Drie jaar geleden, in januari, vroeg een vriend me om slechts 5k meisjes met haar te runnen. Ik zei ja, wetende dat ik geen ? mijl kon rennen, laat staan ??3,1 mijl. Ik ben nooit atletisch geweest (lees: band kid, Latin Club President, Model UN). Mijn Nike Air Max Tavas Dames familie rent niet. Mijn man wist dat ik de 5k zou benaderen met een "houd mijn bier" -houding en zou waarschijnlijk falen. Opnieuw (braakt) had hij gelijk. Hij stelde voor dat ik de C25K-app probeerde, en het werkte. Eigenlijk is het meer dan gelukt. Het werkte als hero?ne en sindsdien heb ik het niet meer gehad. Ik eindigde mijn eerste marathon in december. Sindsdien heb ik 3 wegmarathons en 2 trail 50k-races voltooid.

Dus, vanmorgen werd ik ALLEN SPANNEND over het warmere weer en ging op weg naar mijn Starbucks, in de hoop een lekker klein ijsje met soja te krijgen om mijn dag te beginnen. Ik hou van hun sojamelk omdat het een vleugje vanille heeft, dus het smaakt de bittere espresso smaak. Ik ging aan het werk, begon te nippen en merkte dat mijn latte in feite nogal bitter smaakte.

Ik ben semi-lactose-intolerant. Ik kan veel Adidas Zx 700 Femme harde kaas eten, maar de zachtere en smeltere kazen hebben een aantal op mijn spijsvertering en melk (anders dan een scheutje koffie) en yoghurt zijn volledig verboden.

Dus ik werd super ziek van mijn buik en moest van huis naar mijn werk komen met mijn kleine puppernutter naast elkaar.

Ik had naar Hallie's Soul Cycleclass in Tribeca moeten gaan, maar ik heb morgen ook echt een vroege ochtend voor een speciale shoot met StitchFix. Ik kan niet wachten om de details met je te delen ... maar voor nu heb ik een doos op mijn keukentafel die ik nog niet mag openen. Geen druk. (P.S. Ze doen nu ook zwangerschaps- en petite kleding!)

Banning  
Banning
Beiträge: 599
Registriert am: 16.09.2019


   

eines anstrengenden
unten aufgeführten Websites und

Erdbebenkatastrophe Haiti
Das neue Forum zum Thema modene Musik - Herzlich Willkommen
Xobor Erstelle ein eigenes Forum mit Xobor
Datenschutz