ModernMusic.de

rispetto agli sforzi di conservazione

#1 von Banning , 06.01.2020 07:51

Ons vermogen, terecht, om op wilde openbare paden door het hele land te rennen, loopt meer risico dan ooit tevoren. Dit vanwege het risico van privatisering (denk aan "GEEN TRESPASSING" -borden) en vanwege het risico van landontwikkeling of het toestaan ??van veel gebruik (zoals houtkap en voertuiggebruik) in Adidas Superstar Donna wildernisgebieden. Waarom?

Je kunt raden waarom. De man die in een wit huis woont. Nike Air Max 270 Femme] Maar meer verraderlijke, serieuze bedreigingen begonnen vóór de verkiezing van Trump. Van 2013 tot 2016 noemde een groep wetgevers de 'Anti-Park Caucus' gevormd en ze hebben aanzienlijke vooruitgang geboekt bij het stoppen van openbare landbescherming in het Congres, naast het introduceren van anti-wilderniswetten die zo fundamentele acties zouden vernietigen als de Wilderness Act van 1964. Hierover later meer.

Eerst een snelle, maar noodzakelijke sjorring.
Ik ben me er goed van bewust dat trailtijd voor velen van ons onze zorgeloze tijd is, onze vliegtuigmodus en het laatste waar we aan willen denken is politiek. Maar als we ons niet bezighouden met de politiek van openbare landbescherming, zijn we freeloading.

We zijn er allemaal schuldig aan. Adidas Zx 700 Womens Ik zou veel meer kunnen doen. Maar ik kan niet langer zeggen dat het prima is om de Nike Air Pegasus 83 Hombre inspanningen van anderen om openbare paden te beschermen freeloaden zonder iets te doen om ervoor te zorgen dat ze worden beschermd. Dit is zo eenvoudig als ge?nformeerde stemmen.

Ik lig nu op mijn bank, met mijn kleine hond en mijn ijskoffie naast me en een beetje van de koele herfstlucht die door mijn raam naar binnen komt, en ik ben INHOUD. (Hoewel ik voor het leven Team Summer ben, kan ik zelfs een mooie herfstdag waarderen ... zolang ik mijn favoriete slippers nog kan dragen.) Ik word later aangemeld voor een T-Swift vs. Katy Perry Soul Cycle ride voor herstel en voor een beetje zondagavond rocken. Ik heb een dag vol met wat mijn vriendin Karen 'Life Admin' noemt, en ik ben echt blij met een productieve kleine zondag.
Maar gisteren! Gisteren Nike Internationalist Mujer had ik het soort ochtend dat me eraan herinnerde waarom ik dit hardlopen doe.
Waarom ik ervoor kies om wakker te worden bij het krieken van de dageraad in het weekend om mijn mijlen te halen.

Waarom volg ik zorgvuldig alles op wat ik de dag ervoor eet om maagproblemen op de vlucht te voorkomen.
Waarom neem ik die rare foliepakjes suiker in en smeer ik mijn lichaam in met Aquaphor om schuren te voorkomen.

Gisteren had ik 17 mijl gepland. Ik ben nu al een flink aantal keer hardgelopen, maar het maakt me nog steeds nerveus, vooral omdat mijn training deze keer zo gecomprimeerd is. Er is zoveel dat mis kan gaan als je FOR HOURS draait. Maar na een beetje freakout in de ochtend koos ik ervoor me te concentreren op het positieve.
Ik koos ervoor om deze run te doen. Het was een mooie dag. Mijn rug genas opmerkelijk goed. Ik ontmoette Nike Air Pegasus 83 Mens Megan (ook bekend als MegaNerdRuns voor iedereen die zich haar blog herinnert!) En enkele collega's om deze stad te runnen.

Ik had sinds 2011 geen Nike Run Club meer gedaan, en toen ontmoette ik Gia! (Opmerking: ik draag momenteel hetzelfde sweatshirt als in die post.) Maar ik wist dat ik niet alleen wilde rennen, dus rende ik naar Niketown en rende toen een beetje rond in de binnenstad om er drie te krijgen mijlen voordat we begonnen.

Banning  
Banning
Beiträge: 599
Registriert am: 16.09.2019


   

absoluut moeilijk om te delen
auwkeurigheid bij het transcriptieproce

Erdbebenkatastrophe Haiti
Das neue Forum zum Thema modene Musik - Herzlich Willkommen
Xobor Erstelle ein eigenes Forum mit Xobor
Datenschutz