ModernMusic.de

simplement que cela peut sembler

#1 von Banning , 25.12.2019 09:28

Mijn moeder was enkele maanden vrij van een grote noodoperatie die ze in december had ondergaan, en ze had het nog steeds moeilijk, maar ze was de eerste keer zo veerkrachtig dat ik zeker wist dat ze weer aan de andere kant zou komen.
Ik hoopte dat haar bellen en vertellen over de marathon haar zou opwinden, haar iets zou geven om naar uit te kijken, zich te verzamelen, haar energie te kanaliseren om beter voor te worden.
Terwijl ik op dat zonnige zitje op het werk Nike Cortez Damen zat, wachtte ik om een ??glimp te horen van de moeder die ik kende die naar buiten kwam, om te zeggen dat ze natuurlijk bij de marathon zou zijn. Het maakte me bang om te denken dat ze dat misschien niet zou doen, maar ik heb nooit gedacht dat het zou komen omdat ze niet lang genoeg leefde om het te zien. Dat gebeurt met oude dames, toch? Nee, kanker kent geen leeftijd. Mijn moeder was 72. Twee jaar geleden rende ze door de stad met mijn vrienden, zelfs toen de kanker in haar groeide.
Naarmate ze meer en meer ziek werd en het einde in zicht kwam, duwde ik de gedachten naar beneden dat ze er niet was wanneer / als ik ooit trouwde (die zijn te pijnlijk om over na te denken). Maar het werd duidelijk dat ik dit jaar de marathon zou lopen en dat ze er niet zou zijn, en dat maakte me harder aan het huilen dan de meeste andere scenario's Nike Air Pegasus 89 Damen die ik met vrienden of mijn therapeut besprak.
Ik begon voor me te rennen, maar op sommige manieren denk ik dat ik de marathon heb gelopen om haar trots te maken, voor dat moment dat ik haar vanaf de zijlijn zag stralen, een heel re?el en tastbaar vertoon van haar liefde en trots. In een wereld waar zoveel onzeker is, dacht ik dat mijn moeder aan de zijlijn op me wachtte, zeker was en niet zoiets groots om te vragen.
Ze stierf op 8 juli en na een zomer van verdriet en pogingen tot zelfbehoud begon ik pas met 'trainen' tot de dag van de Arbeid. Toen de race ongeveer 8 weken uit was, besloot ik dat ik een beslissing moest nemen. Ik was op wonderbaarlijke wijze via de loterij binnengekomen en had me verbonden om geld in te zamelen voor de Junior League. Het is voor mij moeilijk om in de meeste jaren buiten de race te zitten, Adidas Zx 750 Donna en ik wist dat ik me op nogal wat niveaus vreselijk zou voelen als ik niet zou rennen.
Dus "trainde" ik heel nonchalant, gewoon om te proberen ervoor te zorgen dat ik in dubbele cijfers liep, en ik deed mijn best om de kilometerstand te verhogen. Ik heb het nooit meer dan 17 mijl gehaald, hoewel ik dat twee keer heb gedaan.
Een deel van mij weet dat ik het goed zou moeten vinden om door te komen (dat is mijn enige doel); een deel van me denkt dat ik een idioot ben omdat ik dit op zo'n beperkte training probeer te doen. Ik probeer me te herinneren "of je denkt dat je het kunt of niet, je hebt gelijk." Eerlijk gezegd is een deel van mij niet zo opgewonden en wil het nu zelfs niet echt uitvoeren.

Bij aanvang van de luteale fase neemt progesteron ongeveer 5 dagen vóór het begin van de menstruatie toe met de hoogste niveaus van progesteron en oestrogeen. Hoewel beide hormonen toenemen, is progesteron gedurende deze periode dominant. Kun je PMS zeggen?!?

Dus je denkt waarschijnlijk: "WIE ZORGT?!?" Dat zouden we allemaal moeten doen, want deze kleine edelstenen zijn de sleutel tot hoe we ons voelen! Er zijn veel implicaties voor deze schommelingen in hormoonspiegels, en in staat zijn om deze veranderingen te detecteren zal de vrouwelijke duursporter helpen om trainingen beter te plannen en onze reactie op bepaalde soorten inspanningen beter te begrijpen en te voorspellen, die allemaal de training en race-dagprestaties.

Steek je hand op als je van trailrunning houdt met een pak vol tampons en je saaie zwarte shorts draagt, omdat de schattige gele degenen misschien net een beetje te riskant zijn? Nee? Je bent niet alleen! Het alternatief is gewoon te beschamend om te overwegen, Nike Air Max 97 Mujer maar als we eerlijk zijn, is het ons allemaal minstens een keer overkomen. Helaas is dat het leven, dus hoe begrijpen en omzeilen we die vervelende ergernissen?

Oestrogeen en progesteron hebben een aantal behoorlijk interessante effecten op bepaalde lichaamssystemen, afgezien van het ongemak van vrouwelijke producten onderweg. De scherpzinnige duursporter kan tijdens de verschillende fasen van haar cycli enkele verschuivingen en schommelingen opmerken, en sommige vrouwen brengen deze veranderingen in kaart om inzicht in persoonlijke patronen te vergemakkelijken, wat kan helpen bij de planning (en ons in staat stelt onszelf gemakkelijker te maken wanneer onze prestaties kunnen minder dan optimaal zijn).

Dus wat zijn de praktische effecten van onze hormonen op onze training en races? Er zijn er veel, maar we zullen even ingaan Nike Air Max 97 Damen op enkele van de belangrijkste overwegingen die mogelijk een grote impact kunnen hebben op onze dagelijkse schema's. Het kan zeer nuttig zijn om uw cyclus bij te houden en hoe u zich van dag tot dag voelt om uw specifieke patroon te helpen vaststellen, omdat de patronen en reacties van iedereen sterk kunnen vari?ren, maar vaak van maand tot maand consistent zijn.

Banning  
Banning
Beiträge: 599
Registriert am: 16.09.2019


   

INAWASHIRO, Japan -- Montreals Justine Dufour-Lapointe is getting used to sharing the podium with her siblings. [url=https://ww
cambiamenti e voglio condividere

Erdbebenkatastrophe Haiti
Das neue Forum zum Thema modene Musik - Herzlich Willkommen
Xobor Erstelle ein eigenes Forum mit Xobor
Datenschutz