ModernMusic.de

riconoscermi come un corridore

#1 von Banning , 24.12.2019 08:54

Ik en mijn vader probeerden het vrolijke front voor haar op te zetten, ik had het allebei gevraagd, en ik borrelde opgewonden over mijn training: 'Mam! Ik heb net zo'n geweldige training gehad. Ik heb kanker voor je uit elkaar geslagen. Mam, ik heb het voor je gedaan. Ik hou van jou. En toen was er yoga, en nu loop ik naar de trein. Mam, het is zo leuk buiten, laat pap je naar het terras brengen om even in de zon te zitten. Mam, heb je al gegeten? Wat had je voor ontbijt?"
Ze Adidas Zx Flux Womens vertelde me over de eieren en toast die haar verzorger voor haar had gemaakt, en dat ze goed waren, en ze at een heel stuk toast. (Haar laatste zes weken of zo,Adidas Zx Flux Herren ze had moeite met eten omdat de kanker gewoon overal was.)
We hebben waarschijnlijk niet meer dan een minuut of twee gepraat voordat ze de telefoon terugbracht aan mijn vader, en ik verloor de tel hoe vaak ik haar vertelde dat ik van haar hield, voor het geval dat een van die laatste de laatste was.
Zoals het universum zou willen, had de F-trein grote vertragingen en was het sneller voor mij om die ochtend naar huis te lopen. Terwijl ik Broadway binnenliep, herinner ik me duidelijk de enorme omvang van dat gesprek dat me raakte. Dat het heel goed mogelijk was dat ik voor het laatst een gesprek had met mijn moeder. Ik werd enigszins gestimuleerd door het feit dat we Nike Air Max Thea Mujer net een beetje als normaal hadden kunnen praten, en getroffen door de pijn van hoeveel ik die gesprekken al had gemist, en hoe ik die gesprekken voor de rest van mijn leven zou missen.
Omdat het die kleine momenten zijn die een leven maken. Dat wetende dat er iemand is die om je dag geeft, hoe banaal die ook is.

Er was een pop-up met geitenyoga in Brooklyn en we waren KLAAR om onze kaartjes te kopen. En toen werden al onze yoga-dromen over geiten onderbroken toen we erachter kwamen dat het verboden was vanwege een aantal hindernissen. Maar haar verjaardag komt eraan en ik was VASTBESLOTEN om een ??plek voor ons te vinden om geitenyoga te doen. (Alpaca yoga is iets in Cleveland en daar moet ik misschien naartoe.)

Ik wilde jaren hardlopen (voordat ik mezelf er een begon te noemen), maar wist nooit zeker hoe ik dat moest worden. Adidas Superstar Mujer Ik ben opgegroeid op een boerderij langs een onverharde weg op het platteland van Vermont en mijn alternatieve middelbare school had geen sport, dus mijn idee?n over wat het betekende om een ??hardloper te zijn, kwamen uit krantenverhalen over fenomenen op de middelbare school die 90 mijlweken liepen. De weg waar ik opgroeide was eigenlijk een lange heuvel die steeds steiler werd naarmate je verder ging. Zoals een tiener "rennen" betekende zo hard gaan als ik kon op de weg, nauwelijks het bereiken van de halve mijlstreep voordat ik zou moeten stoppen, borst opzwellen, de smaak van bloed in mijn mond en oren rinkelen. Ik begreep niet hoe mensen kilometers renden, maar ik wilde er een van zijn.

Tegen het einde van de middelbare school werden diepgewortelde onzekerheden over mijn altijd enigszins mollige lichaam eindelijk te sterk om te negeren. Ik besloot dat als ik wilde veranderen, het aan mij was om het te laten gebeuren. Ik zou een lichaam krijgen waar ik trots op was en ik zou een hardloper worden. Toen ik besloot dat ik wilde afvallen en fit wilde worden, wist ik niet hoe ik erover moest praten of om hulp van mijn familie en vrienden moest vragen. Nike Air Max Zero Homme Dus ik deed wat veel tienermeisjes doen. Ik stopte met het eten van vet, ik telde calorie?n, ik sloeg maaltijden over, ik spoelde. Ik zei tegen mijn moeder dat ik niet wilde dat ze mijn lunch meer maakte.

Banning  
Banning
Beiträge: 599
Registriert am: 16.09.2019


   

Rafa Benitez was delighted with his sides spirit after Newcastle beat Leeds 2-0 in the Sky Bet Championship on Sunday. [url=htt
cresciuto era sostanzialmente

Erdbebenkatastrophe Haiti
Das neue Forum zum Thema modene Musik - Herzlich Willkommen
Xobor Erstelle ein eigenes Forum mit Xobor
Datenschutz