Toen ik vandaag op de mat stapte, stapte ik in de weg met mijn ego. Het leed onlangs een blauwe plek en mijn bewaker ging onmiddellijk omhoog. Ik ben er vrij zeker van dat ik de vibes van "raak me niet" aan het schieten was naar de mooie instructeur.
Ik wilde laten zien dat ik precies wist wat Nike Internationalist Mujer ik deed. Ik wilde dat mijn vorm zo goed was dat het duidelijk was dat ik net een yoga lerarenopleiding had afgerond. Als ik zo hard probeer om iets goed te doen ... Dat doe ik nooit, en mijn balans was van alles, omdat ik zo gefocust was op het huisdier van een leraar en naar haar exacte aanwijzingen luisterde.
Op een gegeven moment realiseerde ik me dat ik dit aan het doen was, en ik liet het los, mezelf eraan herinnerend dat alles wat ego-gestuurd is zo contraproductief kan zijn.
Bovendien beoefen ik yoga om aanwezig te zijn, en dat was het laatste wat ik deed. Nogmaals, ik zat helemaal in mijn hoofd en verloor het feit dat het een heerlijk rustige klas was in een ongebruikelijk grote studio (Yogaworks op de UWS, die helaas bijna gaat sluiten).
En toen ik het losliet, realiseerde ik me hoeveel dieper ik kon gaan. Fysiek zakte Nike Internationalist Damen ik dieper in de poses en emotioneel zakte ik in die tijd die ik nodig had om de kalme, gelijkmatige stem van de leraar te absorberen, de tijd die ik nodig had om me geaard en gecentreerd te voelen in de energie van de andere studenten om me heen.
Hoewel ik me op een veel betere plek bevind dan ik was en was, is de waarheid nog steeds dat mijn moeder er niet is, en de feestdagen komen eraan. Ze ontving haar diagnoses ook beide keren rond deze tijd van het jaar. Hoewel niet zoveel als vorig jaar, is deze tijd van het jaar nog steeds zwaar in mijn hart, en dat zal het waarschijnlijk nog lang duren. (En mijn hart gaat uit naar iedereen die leest en die een zware vakantie voor de boeg heeft.)
Yoga heeft dit jaar zoveel voor me gedaan en ik kan niet wachten om het met meer mensen te gaan delen (en mijn eigen praktijk verder te verdiepen). Nike Air Max Command Damen Ik neem privéklanten aan in december - ik oefen op vrienden nu!
Ik ben nu al een jaar een lege nester; de meeste van mijn lopende vrienden hebben echter nog steeds jonge kinderen thuis. Ik heb extra tijd gevonden om paden te verkennen en epische runs te doen, maar kan niet altijd iemand vinden om me te vergezellen. Ik moest een keuze maken om alleen te gaan of helemaal niet. Afgelopen lente ging ik op mijn eerste solo North Rim Grand Canyon-run. Ik raad meestal niet aan om alleen de Canyon in te gaan, maar geen van mijn vrienden kon wegkomen, dus ging ik. Mijn oorspronkelijke plan was om Noord-Kaibab naar Phantom Ranch te rennen en dan terug te keren naar de North Rim (ongeveer 30 mijl). Omdat ik in het begin gekoeld ben met een jas en handschoenen, verbaast het me altijd hoe snel het opwarmt in de Canyon. Binnen anderhalve Nike Air Max Thea Mujer kilometer nadat ik was gevallen, had ik mijn korte broek en een tanktop uitgekleed. Tegen de tijd dat ik de bodem bereikte, was het ruim 90 graden en het was nog steeds vroeg op de dag. Dat was toen ik besloot om mijn doelen te veranderen. Misschien als ik niet alleen was, zou ik hebben doorgezet, maar het risico van hitte-uitputting of erger terwijl alleen is gewoon niet slim. Dus in plaats daarvan maakte ik een omweg naar de Nike Air Max 270 Womens indrukwekkende Ribbon Falls, werd ik afgekoeld en opgeladen voor mijn wandeling terug. Ik heb mijn 30 mijl doel niet gehaald, maar had een geweldige run, geweldig uitzicht en keerde veilig terug om ooit nog eens terug te komen.
Deb's bereidheid om haar doelen te veranderen stelde haar in staat om aan hitte gerelateerde ziekte te voorkomen, een probleem dat waarschijnlijk zou zijn verergerd door haar Nike Air Max 90 Dámské alleen te zijn. Deb speelde het lange spel; ze voorzag ooit het kilometerdoel en "keerde veilig terug naar huis om ooit weer terug te komen."