ModernMusic.de

meer mensen te inspireren

#1 von Banning , 06.12.2019 09:24

Zoals ik hierboven al zei, ik ben geen liefhebber van een loopband. Ik stelde onlangs de vraag op Instagram “hoeveel mijl” konden mensen op Nike Air Max 95 Mujer een loopband rennen en was verbaasd over de antwoorden. Ik ben nog nooit meer dan 90 minuten op een loopband geweest, maar ik weet dat het merendeel van mijn runs buiten gaat gebeuren - ach, er is een reden waarom deze blog wordt genoemd wat het is - maar ik weet ook dat om bepaalde factoren te beheersen, hoort het in een goed doordacht trainingsplan. Je workout mixen is altijd een goede zaak, en als het je mentale vermogen kan versterken om vooruit te blijven gaan (zelfs als je op zijn plek loopt), kan het zelfs nog beter zijn. Probeer het gewoon.

De spectaculaire openingsceremonie op de Olympische Spelen in Londen 2012 was een viering van alles wat Brits was. Maar het liet een zeer kenmerkende Britse eigenschap over: die van het neerslaan van onze helden.
Paula Radcliffe is de snelste vrouw ter wereld ooit tijdens de marathon. Nike Air Max Command Womens Ze heeft sinds 2003 het wereldrecord voor de afstand en heeft twee London Marathons en twee New York Marathons gewonnen. Tijdens de Londense marathon in april 2002, haar eerste race op afstand, eindigde ze in 2:18:56 - een wereldtop voor vrouwen, een Europees record en het snelste debuut ooit over de 26 mijl.

Bij twee gelegenheden zijn haar races echter niet gepland en is ze gedwongen om uit een race te stappen of in een teleurstellende tijd te finishen. Beide keren waren in een Olympische spelen en beide keren is ze geschilderd als een opgever of een mislukking door de Britse pers en internetcommentatoren.

Gisteren kondigde Paula haar terugtrekking uit de Olympische marathonploeg aan. In een verklaring zei ze: “Vanaf de dag dat werd aangekondigd dat Londen het bod had gewonnen, was deelname aan en goed presteren op de Adidas Yeezy Boost 350 Femme Olympische Spelen in Londen een belangrijk doel in mijn leven. Het doel van een vijfde Olympische Spelen, in mijn thuisland, wat is er beter?

“De kans om mezelf goed te maken voor bittere teleurstellingen bij de vorige twee Olympische Spelen. Door veel moeilijke tijden heeft het me gevochten, gemotiveerd en gefocust. Dat is waarom het zoveel pijn doet om eindelijk bij mezelf toe te geven dat het niet gaat gebeuren.

“Mijn sport is een prachtige sport, het geeft zoveel plezier en plezier, ik geloof dat het me helpt een beter persoon te zijn en ik heb het geluk gehad om een ??groot succes te ervaren en zoveel mooie en gelukkige herinneringen te hebben. Het nadeel is echter dat het je hart en geest vaak kan breken wanneer je lichaam gewoon niet kan evenaren wat je hart en hersenen willen. "

Het is verpletterend voor elke sporter om Nike Air Pegasus 83 Hombre uit een race te moeten komen waar ze zo hard voor hebben gewerkt - zelfs op het niveau van de ammunitie voelen we de frustraties van een blessure en kunnen we niet concurreren. Maar om je hele leven en de afgelopen vier jaar voor een schot op Olympisch goud te hebben gewerkt en je vervolgens te laten ontsnappen vanwege ziekte of letsel is iets dat ik me niet kan voorstellen.

Ik hoop dat lurkers op het internet commentaar zullen stoppen met het schrijven van hatelijke, onwetende en slecht ge?nformeerde afwezigheid over Paula. Ik hoop dat mensen zich herinneren dat Paula Radcliffe de snelste vrouw ooit over de marathonafstand blijft. En ik hoop dat ze zich realiseren dat zelfs wanneer ze niet met Paula racet, een positief rolmodel heeft geholpen om dit voormalige luie meisje en meer mensen te inspireren, om meer te bereiken dan ze Nike Air Pegasus 83 Mens ooit voor mogelijk hadden gehouden.

Banning  
Banning
Beiträge: 599
Registriert am: 16.09.2019


   

angeschrien und ich wusste
Converse All Star Günstig

Erdbebenkatastrophe Haiti
Das neue Forum zum Thema modene Musik - Herzlich Willkommen
Xobor Erstelle ein eigenes Forum mit Xobor
Datenschutz