ModernMusic.de

vous prépare mentalement

#1 von Banning , 02.12.2019 09:59

Besloten om uit te slapen en de hele dag met het gezin door te brengen. Er was een klein carnaval in de stad om geld in te zamelen voor het goede doel, dus we hebben lunchpakketten ingepakt en zijn op weg gegaan. De dag omvatte het uitgeven van geld aan spellen om knuffels te winnen, te ontdekken dat ik geen bal kan gooien om melkkannen drie voet voor me neer te halen, op een carrousel te gaan, rond te draaien in theekopjes, te beslissen tegen een ma?shond van $ 4,50 en veel van glimlachen. We gingen toen naar het park voor meer spelen en wat ijs. Ik had mijn Polar horloge aan en het was Adidas Superstar Femme ongeveer 7 kilometer voor het avondeten. Ik vergat te controleren hoeveel de totale dag omvatte, maar ik was blij dat ik een geweldige dag met het gezin had.

Vaak trek ik de groentelade van de koelkast open om een ??ui of een avocado te krijgen, en daar staat het: een eenzame wortel. Ik koop wortelen die ze willen eten. Ik heb grootse plannen terwijl ik aan het winkelen ben om het soort persoon te zijn dat een wortel in stokken snijdt en ze meeneemt om in een doos te werken, ze om 11 uur uit mijn tas te halen en ze als snack te nemen. Maar dit is waarschijnlijk ongeveer twee keer in mijn leven gebeurd.

Daar zijn twee redenen voor: 1) Ik kan er geen last van hebben en 2) zelfs als ik kon, is de ruimte in mijn tas schaars wanneer ik naar mijn werk ren of fiets en de wortel een niet-essentieel Nike Air Max Tavas Womens item is.

Ik eet behoorlijk goed. En omdat ik geen vlees of eieren eet en slechts af en toe vis, zit er meestal veel groente op mijn bord. Het is gewoon die eenzame oude wortel die in de bodem van de lade zit en naar me staart terwijl hij geleidelijk verwelkt en zacht wordt voordat hij in de prullenbak wordt geslingerd die me dwars zit. Het spijt me wortel. Je verdiende beter dan dit.

Ik dacht erover om een ??sapcentrifuge te kopen. Dat zou me iets te maken hebben met mijn wortels. Ik zou ze kunnen persen en ze van een onwaardig einde in de prullenbak redden. Maar ik herinnerde me dat mijn vader en moeder ongeveer 10 jaar geleden een sapcentrifuge hadden. We gebruikten het met grote opwinding en veranderden de inhoud van het gangpad van de supermarkt in groenten en fruit in vloeistoffen van verschillende kleuren (sommige aantrekkelijk, andere niet). Maar toen moesten we Adidas Nmd Femme] het schoonmaken en dat zorgde ervoor dat het ooit weer uit de doos kwam.

Toen de mensen bij Phillips aanboden me een sapcentrifuge te sturen, dacht ik hier over na. Toen dacht ik aan de eenzame oude wortel in de bodem van mijn koelkast. Ik dacht ook aan mijn keuken - de kleinste keuken in heel Londen. Als ik door zou gaan met ‘Come Dine With Me’, zou de cameraploeg buiten moeten staan ??en door het raam moeten filmen. Maar de juicer mensen vertelden me dat het erg compact was en dat het in één minuut kon worden schoongemaakt. Dus zo ben ik het type persoon geworden dat een sapcentrifuge bezit.

Het kwam echter met een voorwaarde - ik zou ermee moeten instemmen om een ??sap per week te drinken voor een week. Ik wist niet hoeveel wortels dat was, maar het klonk als een hoop tijd. Ik heb het heel druk. Ik ga van maandag tot vrijdag werken, geef twee hardloopgroepen twee avonden per Nike Air Max 270 React Womens week en help één keer per week met coaching bij mijn club. Ik train voor een ultramarathon, studeer voor een paar kwalificaties en voltooi het manuscript van mijn tweede boek. Maar toen zeiden ze dat ze me de nodige groenten en fruit zouden sturen en dat ik ‘Koop wortels die je waarschijnlijk niet eet’ zou kruisen van mijn lijst met dingen die ik die week moest doen. Dus ik ging akkoord.

Op zaterdag arriveerden de sapcentrifuge en de groenten. Ik ging die dag cross country racen, dus ik had een ‘Pre workout’ sap (rode biet, wortelen, gember, pasley - verrassend leuk) en hoopte dat ik er halverwege Hampstead Heath geen spijt van zou krijgen. Zaterdag en zondagavond verbleef ik weg van huis, dus maakte ik wat meer sap (appels, citroen, gember, komkommer), bewaarde het in een fles en nam het mee. Het smaakte de volgende dag OK. Maandagavond en dinsdagochtend volgde ik meer van de recepten die ik kreeg en slaagde erin om een ??sapje Nike Air Max 90 Damen te maken en de sapcentrifuge af te wassen voor het werk.

Vanaf donderdag ging ik een beetje bedrieglijk, ik slingerde combinaties van fruit en groenten in de machine (watermeloen, limoen, selderij, aardbei en munt - je hoorde het hier eerst) en heb al dan niet alcohol toegevoegd. Het was een leuke week. Hoewel ik misschien niet elke dag een sap voor mezelf maak, heb ik zeker een paar per week. En ik heb nu iets te maken met die overgebleven wortelen.

Banning  
Banning
Beiträge: 599
Registriert am: 16.09.2019


   

durch Dublin zu wandern
Enter the manufacturer's code

Erdbebenkatastrophe Haiti
Das neue Forum zum Thema modene Musik - Herzlich Willkommen
Xobor Erstelle ein eigenes Forum mit Xobor
Datenschutz