Rennen is riskant. Nike Air Max Command Damen Rennen in de bergen is riskant. Rennen als je weet dat er beren zijn (of je hebt geen idee wat er is) is riskant. Dus wat doe jij? U krijgt de informatie, minimaliseert uw risico en neemt het avontuur wetende dat u er alles aan zult doen om er een goede van te maken. Het ding is, je kunt de berg op en af ??rennen met een klein beetje angst als bewustzijn, of je kunt het je laten stoppen met het starten van de race. Je kunt de steun om je heen opmerken, op zoek naar een andere manier als dingen gevaarlijk worden, en je kunt het nog steeds allemaal doen - ook al moet je een risico nemen.
Avontuur, risico en angst maken allemaal deel uit van het pakket als je ervoor kiest om uit te gaan - buiten, buiten je comfortzone en weg Adidas Superstar Herren van de menigte. De beste praktijk is om angst te herkennen voor het verschijnen en proberen je veilig en in leven Nike Cortez Donna te houden. Bedankt voor de angst dat u eraan bent herinnerd dat er een risico aan verbonden is. Ga dan verder en doe het allemaal. Omdat angst ons vermogen om te bewegen kan blokkeren en het ons perspectief verblindt. Het beschermt ons (soms) tegen schade, maar andere tijden staan ??tussen ons en een vreselijk groot avontuur.
Ik riskeer te simplistisch te zijn om te zeggen dat je nooit weet wat morgen zal brengen. Dit is de reden dat je vandaag op avontuur moet. Zelfs als dat het ene moment betekent dat je van plan bent om in de bergen te rennen (met de beren), en het volgende moment sta je oog in oog met een. Zelfs als het betekent dat je op een dag kunt rennen, eten, slapen, werken en leven zoals gewoonlijk, en de Adidas Superstar Heren volgende dag staat je leven op zijn kop. Hoe dan ook, je hebt een keuze - ga je het avontuur aan? Ga je de race nog lopen? Ga je het allemaal doen, wat er ook gebeurt?
Zoals ik het zie, kan ik erbij zitten en kijken hoe iedereen het allemaal doet, of ik kan de stroom van adrenaline, dankbaarheid, pijn, liefde en angst voelen en het allemaal toch doen. In het geval van ziekte, teleurstelling of veranderingen in het leven, kun je je concentreren op je omstandigheden en verslagen leven of ... je kunt de race rennen.
Wat zou je doen als je ervoor koos om de race te rennen en er het perfecte avontuur van te maken - ook al is het misschien niet "perfect"? Als je rondkijkt, sta je niet alleen. Er zijn andere risiconemers die het allemaal doen. Ze overleven kankerbehandelingen. Ze gaan verder na een levensveranderende gebeurtenis. Ze Nike Air Max 97 Womens cre?ren iets uit niets om werk te doen waar ze van houden. Ze hebben de adrenaline gevoeld, ze vechten een paar dagen, ze avontuur enkele dagen, en ongetwijfeld doen ze het de meeste dagen.
Jenni Hulburt: De kloof rennen op haar thuispaden in Portersville, Pennsylvania.
Voor de meesten van ons is het gemakkelijker om elke dag op te staan ??en de bewegingen te doorlopen. Het is gemakkelijker om geen risico's te nemen. Het is nog eenvoudiger om langs een handvol kansen te lopen en nooit te durven vragen, gaan, spreken, veranderen, wandelen, verkennen of rennen. Maar hier is de vraag: weerhoudt het 'waarschuwingsteken' u van rennen of draait u uw grootste risico om in uw grootste krachtopbouwende avontuur?
Toen ik de finishlijn Nike Air Max 720 Womens van die trailrace met de grizzlybeer op de baan overschreed, vroegen ze: "Hoe was de race?"