ModernMusic.de

sind viele meiner engen

#1 von Banning , 28.10.2019 09:49

Ik wilde jaren hardlopen (voordat ik mezelf er een begon te noemen), maar wist nooit zeker hoe ik dat moest worden. Ik ben opgegroeid op een boerderij langs een onverharde weg op het platteland van Vermont en mijn alternatieve middelbare school had geen sport, dus mijn idee?n over wat het betekende om een ??hardloper te zijn, kwamen uit krantenverhalen over fenomenen op de middelbare Nike Roshe Run Damen school die 90 mijlweken liepen. De weg waar ik opgroeide was eigenlijk een lange heuvel die steeds steiler werd naarmate je verder ging. Zoals een tiener "rennen" betekende zo hard gaan als ik kon op de weg, nauwelijks het bereiken van de halve mijlstreep voordat ik zou moeten stoppen, borst opzwellen, de smaak van bloed in mijn mond en oren rinkelen. Ik begreep niet hoe mensen kilometers renden, maar ik wilde er een van zijn.

Tegen het einde van de middelbare school werden diepgewortelde onzekerheden over mijn altijd enigszins mollige lichaam eindelijk te sterk om te negeren. Ik besloot dat als ik wilde veranderen, het aan mij was om het te laten gebeuren. Ik zou een lichaam krijgen waar ik trots op was en ik zou een hardloper worden. Toen ik besloot dat ik wilde afvallen en fit wilde worden, wist ik niet hoe ik erover Nike Air Max 180 Dames moest praten of om hulp van mijn familie en vrienden moest vragen. Dus ik deed wat veel tienermeisjes doen. Ik stopte met het eten van vet, ik telde calorie?n, ik sloeg maaltijden over, ik spoelde. Ik zei tegen mijn moeder dat ik niet wilde dat ze mijn lunch meer maakte.