ModernMusic.de

betekent terwijl ze hun lichaam

#1 von Banning , 23.10.2019 08:05

Iets anders dat ik merkte veranderde dramatisch toen ik mijn manier van rennen veranderde voor mijn gezondheid in plaats van een maat, was dat ik echt naar buiten wilde gaan om weer te rennen (let wel, ik heb nog steeds mijn dagen van willen snoozen en slapen in plaats van opstaan ??en rennen). De dagelijkse druk om naar buiten te gaan en hard te gaan was verdwenen. Plots herontdekte ik de vreugde van het wagen op een nieuwe route, wetende dat ik mijn lichaam een ??plezier deed om te zweten, mijn longen met lucht te vullen, mijn spieren te strekken, hard te rennen als ik wilde, langzaam Nike Air Presto Femme rennen als ik wilde , loop lang Adidas Nmd Damen als ik de extra tijd had, schiet tekort als ik binnenkort een vergadering had. Het zelf en de maatschappij onder druk gezet was verdwenen.

Mijn punt is dat ik niet langer gebonden was aan een schema geboren uit het hebben van hardlopen omdat ik de avond ervoor iets te veel at. Ik rende voor mijn plezier en voor het verbeteren van mijn gezondheid voor nu en de toekomst. Een andere grote verandering was de transformatie van mijn manier van denken. Ik voelde dit overweldigende vertrouwen in mijn eigen lichaam en zijn mogelijkheden. Ik voelde me nu zo'n slechte ezel en begon zelfs alleen in mijn sportbeha te rennen! Heb ik een sixpack? Zelfs niet in de buurt, maar kan het mij schelen? Zelfs geen beetje! Omdat ik weet waartoe mijn lichaam in staat is, en dat gevoel van Nike Air Max Command Herren vrijheid echt ongelooflijk is. We moeten onszelf allemaal belonen met onze eigen badassary.

Ik laat je hiermee achter, vrouwen zijn sterk als de hel, we zijn serieus BADASS Nike Air Max 270 Donna en we geven onszelf niet genoeg krediet. Wij zijn moeders, dochters, zussen, vriendinnen, vrouwen, CEO's, Executives, ondernemers, atleten, artiesten ... en nog veel meer. We multitasken als kampioenen! Maar bovendien vergeten we van onszelf te houden en het meest ongelooflijke van alles te koesteren ... ons lichaam. Ik moedig je aan om wat tijd door te brengen met het complimenteren van je lichaam en alles wat het voor je doet, onthoud dat we zonder onze eigen gezondheid niet voor anderen kunnen zorgen. Wanneer we ziek worden, of gewond raken en niet in staat zijn om de dingen te doen waar we van houden, worden onze hersenen een beetje gek (vooral als we niet in een Adidas Zx 750 Femme paar mijl kunnen komen om te decomprimeren). Dus laten we niet vergeten voor onszelf te zorgen, ons lichaam te respecteren en weer aan het rennen te zijn voor de lol en vooral onze GEZONDHEID!

De La Sportiva Xplosive-rok is volledig gemaakt van nylon en biedt overal een consistente pasvorm. Dit materiaal geeft een ander uiterlijk en gevoel dan de andere spandex-gerichte rokken. Over het algemeen is het een ademende en functionele hardlooprok omdat La Sportiva hun body-mapping ventilatiesysteem heeft ge?ntegreerd. De brede tailleband biedt een comfortabele en flatterende pasvorm met een ritsvak aan de achterkant.

De binnenbroek heeft een binnenbeenlengte van 2 ", maar is bijna net zo lang als de rok van 14". Dit betekent dat de binnenbroek ofwel heel losjes zit of in het kruis ophoopt. Omdat het gemaakt is van een zeer lichtgewicht nylon, had ik hier eerlijk gezegd geen last van toen Nike Cortez Herren ik op pad was ... maar ik merkte het toen ik stopte met bewegen en ging zitten om te stretchen. Toch is dit een go-to-rok voor dagelijks gebruik geworden (ik ben niet erg damesachtig als het gaat om rokken, dus ik * hou * van skorts in mijn reguliere garderobe-rotatie).

Banning  
Banning
Beiträge: 599
Registriert am: 16.09.2019


   

mejor opción para aumentar
para la investigación social

Erdbebenkatastrophe Haiti
Das neue Forum zum Thema modene Musik - Herzlich Willkommen
Xobor Erstelle ein eigenes Forum mit Xobor
Datenschutz