ModernMusic.de

geloof en de vreemde

#1 von Banning , 14.10.2019 10:25

Omdat het herenjack niet beschikbaar was in mijn maat voor deze review, moest vrouw het jack een draai geven. Nike Air Max Command Damen Ze neigt meer naar de donkere kleuren, dus de vurige koraalkleur was iets anders voor haar en shhhh ... Ik denk dat ze het leuk vond. De kleur zag er heel mooi uit en ze merkte meteen op hoe het voelde "comfortabel en gemakkelijk om in te trekken."

De eerste keer dat ze het droeg, was tijdens haar lunchpauze een wandeling met vrienden.
Hier is hoe ze het verhaal vertelt:

Ik liep misschien 20 minuten buiten met mijn vrienden. Toen we naar de parkeergarage gingen, zei mijn vriend: "Wist je dat je gloeit?" En ik keek naar beneden en dacht "dat is cool."

Wifey ontving ook een opmerking van een Adidas Zx 700 Womens fietser in de trant van: "Je jas ziet er cool uit. Het is zeer reflecterend ... ik fiets en het ziet er niet zwaar uit. en atleet) zou kennis nemen van de jas.

Ze hield ook echt van de ritsen op de zakken. In haar woorden:

Ze zijn perfect voor mijn telefoon of sleutels. Het is ook perfect voor het vasthouden van het speelgoed van de First Lady ... ze konden worden dichtgeritst en veilig worden bewaard.

Erger dan een verloren speeltje. De zakken hebben ook een klein gaatje aan de binnenkant zodat je door de draad van je hoofdtelefoon kunt glijden. Ideaal om je geen zorgen te maken dat de kabel Nike Air Max 90 Femme van de hoofdtelefoon aan de buitenkant van je jas flopt of vast komt te zitten als je met je armen zwaait.

Een paar jaar geleden liet hardlopen me zien dat dingen waarvan ik eerder dacht dat ze onmogelijk waren, daadwerkelijk binnen handbereik Nike Air Max 95 Womens waren met een beetje hard werken en toepassen. Wanneer ik geconfronteerd word met een bakstenen muur, denk ik terug aan de dagen dat ik geen kilometer kon rennen zonder te stoppen en in een grote hoop in te storten. Destijds leek het lopen van een marathon onmogelijk. Nou, we weten allemaal hoe dat afliep.

Ik herinnerde mezelf hieraan omdat ik gefrustreerd raakte omdat ik me niet volledig onder water kon beheersen. Terwijl ik naar de bodem van het zwembad zonk in plaats van soepel door het water te glijden, zei ik tegen mezelf dat ik geduld moest hebben en het zou komen.

Maar rennen is iets Nike Air Vapormax Womens wat je zelf kunt doen, uit het zicht van andere, snellere hardlopers. Bij het zwembad werd ik geconfronteerd met die visachtige mensen die lengte na lengte door het water leken te glippen, nauwelijks schijnen te komen voor lucht. Ik wilde een Nike Air Vapormax Femme van die vissenmensen zijn. Ik vergeleek mezelf met hen en werd nog gefrustreerder.

De wijsheid van mijn zwemcoach, om geduldig te zijn en het zou gebeuren, de hoop te laten varen maar het geloof en de vreemde zwemoefeningen te behouden, begon langzaam maar zeker te werken. Week na week bracht ik minder tijd door op de bodem van het zwembad, dronk ik minder water en werd ik meer visachtig.

Gisteravond schudde mijn coach mijn hand en zei: "Gefeliciteerd, je bent klaar voor de gevorderde klas." Ik zwom gewoon twee stukken van de kruipgang aan het zwembad. Dit was de test die moest worden voltooid Nike Air Max 90 Donna voordat ik verder kon gaan. Het was slechts 50 meter in totaal, maar ik was zo blij alsof ik gewoon naar het Kanaal had gezwommen.

Banning  
Banning
Beiträge: 599
Registriert am: 16.09.2019


   

Dishonored 2
Kontinente zusammenbring

Erdbebenkatastrophe Haiti
Das neue Forum zum Thema modene Musik - Herzlich Willkommen
Xobor Erstelle ein eigenes Forum mit Xobor
Datenschutz