ModernMusic.de

farbenfrohen Stoffen

#1 von Banning , 09.10.2019 10:04

Je hebt misschien nog nooit gehoord van de Moji-lijn, maar als je veel reist om te racen, heb ik misschien net je wereld veranderd. Ze hebben verschillende opties. De 360 ??Massager werkt op dezelfde manier als de stok, maar is bekleed met, wat ik zal beschrijven, kleine knikkers (massagebollen) die langs de spieren rollen terwijl u druk uitoefent. Je kunt het over je hele lichaam gebruiken, van je kuiten, tot je ITB, tot je nek, dus het geeft veel bewegingsvrijheid en neemt niet teveel ruimte in beslag. Ze hebben ook een 360 voetmassager, die ik niet heb gebruikt, maar deze lijkt hetzelfde type massage te bieden dat op de voet is gericht en die tijdens het zitten kan worden gebruikt. Ik denk aan verlichting van plantaire fasciitis, maar zoals ik al zei, ik heb het Nike Air Zoom Pegasus 34 Damen niet geprobeerd.

Ik denk dat de 360 ??Mini Massager de manier waarop je herstelt zal veranderen als je vaak in andere steden racet. Ik gebruikte dit toen ik de SA2LV-uitdaging deed en wanneer je een halve marathon rent en vervolgens op een vliegtuig naar Vegas springt, is dit Adidas Superstar Dámské kleine ding perfect om in een vliegtuig te gebruiken. Het neemt niet zoveel ruimte in beslag (iets langer dan een iPhone 5) en stelt u in staat een gebied nauwkeurig te bepalen. Je weet hoe je dat ene strakke punt op je benen hebt, DAT. Met deze kleine handmassage kun je diep graven op een heel specifiek punt. Omdat ik de neiging heb om dezelfde dag na een race in een vliegtuig te springen, glijdt dit ding in mijn hand en kan ik dingen in mijn stoel masseren.

Daar heb je het. Een algemene blik op enkele van de herstelinstrumenten op de markt. Er is absoluut een kans voor ons allemaal om erachter te komen wat het beste werkt voor onze persoonlijke behoeften. Van eenvoudig tot persoonlijk tot aanpasbaar, u hoeft alleen maar uit te zoeken wat het beste voor u werkt. Misschien ben je zoals ik en gebruik je een combinatie die past Adidas ZX 700 Mujer bij jouw behoeften ... hoe dan ook, herstel is absoluut iets dat hardlopers allemaal zouden moeten doen, inclusief mezelf.

Er was eens een hardloopkit zwart. Het was een verstandige keuze, het liet geen vlekken van vuil en zweet zien en, nuttig, alles klopte. Je droeg het totdat het uit elkaar viel, de moddervlekken zouden er niet meer uit spoelen of het stonk zo erg dat het zijn weg naar de prullenbak kroop en zichzelf eruit gooide.

Toen werd hardlopen een beetje populairder en begonnen mensen eerder ongehoorde vragen te stellen in hardloopwinkels zoals: "Komt dit in andere kleuren?" Vrouwen kregen roze hardloopbovenkleding aangeboden en een paar dappere zielen staken hun handen op en zeiden: "Eh, eigenlijk , Ik weet dat ik eierstokken heb en zo, maar ik hou eigenlijk niet van roze. Heb je nog iets voor ons? '

Kitmakers Nike Air Zoom Odyssey Femme krabden hun hoofd, raadpleegden hun kleurstalen en dachten na. Ongetwijfeld zat er een slimme ziel in een directiekamer ergens met: 'Wat als we hardloopkleding zouden maken zoals gewone kleding die je tegenkomt. We zouden ze in alle verschillende kleuren kunnen hebben zodat mensen die zouden kunnen dragen die hun eigen smaak en stijl weerspiegelen? En het beste van alles is dat we om de paar maanden nieuwe kunnen uitbrengen, zodat mensen niet wachten tot hun kleding uit elkaar viel voordat ze nieuwe kochten. "

Het was een sluw plan. Een die geschikt is voor de fabrikant die meer spullen wil verkopen en de consument die er minder uit wil zien als een extraatje van de Death Star.

Het duurde niet lang voordat een kleur niet genoeg was en dus werden er meer kleuren toegevoegd. Consumenten slikten paars en groen en oranje en blauw Nike Air Max Thea Womens en geel op en begonnen ze samen te dragen. "Geef ons alle kleuren en we zullen ze allemaal tegelijk dragen!" Riepen ze terwijl ze brutaal door de straten renden, niet beschaamd door hoeveel verschillende tinten neon ze waren versierd.

“Patronen! Laten we een set in patronen maken! ' En zo was het dat je nu je benen kunt versieren met allerlei psychedelische en kleurrijke stoffen. Dames en heren, we leven in een caleidoscopische utopie van kleurrijke uitrusting vanwege de visie van onze ge?nspireerde voorouders.

Niet alle patronen of heldere kits zijn gelijk gemaakt en de slimme consument moet hier verstandig mee omgaan. De zeer vriendelijke en kleurrijke mensen van Onzie stuurden me de set zoals hier afgebeeld en de legging hierboven. Ze zijn gemaakt om in te zweten, voorover te buigen, in te rennen en in te fietsen. Ze zijn Nike Air Max 97 Femme door mij op de proef gesteld en hebben me niet teleurgesteld.

Banning  
Banning
Beiträge: 599
Registriert am: 16.09.2019


   

conocido por sus videos y transmisiones
COLORADO SPRINGS

Erdbebenkatastrophe Haiti
Das neue Forum zum Thema modene Musik - Herzlich Willkommen
Xobor Erstelle ein eigenes Forum mit Xobor
Datenschutz