ModernMusic.de

attraverso la parte mediana

#1 von Banning , 18.09.2019 06:44

Dit kan een behoorlijk intu?tief punt zijn met betrekking tot een marathondoelstelling van minder dan drie, maar laten we het aan de veilige kant pakken. Als je serieus bent over het 26,2 mijl racen op Adidas Superstar Donna 6:50 per mijl tempo, moet je veel rennen! Wat 'veel' voor u betekent, begin daar en wij kunnen u helpen de rest te ontwikkelen. Ik zou degenen op een goede plek aanbevelen om een ??sub-drie te proberen best comfortabel te zijn met 5-6 uur per week lopen gedurende ten minste vijf trainingsdagen als een solide, fundamentele startplaats.

U vraagt ??zich misschien af: "Wacht, geen harde en snelle wekelijkse kilometeraanbevelingen?"

Laten we, nu deze parameters worden begrepen, wat meer praten over het belangrijkste obstakel dat we eerder hebben besproken - het toevoegen van afwisseling aan je training!

Laten we om dit te doen eens kijken naar een case study van een atleet die ik coach. We noemen hem Brandon voor referentie.

Brandon was een serieuze hardloper, bekend als "de man die altijd buiten loopt" in zijn lokale gemeenschap. Hij www.dieliseusen.de rende en rende, mijlen en mijlen, dag na dag. Hij registreerde zich ongeveer om de drie maanden voor een marathon, met grote doelen en hoopt telkens drie uur te breken voor de afstand.

Toen ik echter met hem begon te werken, was er een probleem dat me opviel na het doornemen van zijn training - zijn persoonlijke snelheden van 5K, 10K, HM en Marathon per mijl waren PRAKTISCH HETZELFDE! Ironisch genoeg waren zijn dagelijkse trainingsritten ook niet veel anders. Dit was een grote rode vlag voor mij, maar wel een die heel gemakkelijk te corrigeren was.

Brandon was overmatig comfortabel geworden met een snelheid van 40-70 min tegelijk rond doel sub-drie, maar leed in races toen hij überhaupt veel moest versnellen. Dit probleem wordt verder bevorderd door zijn ego en Strava-profiel zou hij het hem gewoon niet toelaten om op zijn Adidas Zx Flux Womens gemakkelijke dagen voldoende te vertragen om echt te profiteren van al deze mijlen rond zijn marathontempo.

Hij was een one trick pony geworden. Hij had één snelheid, en die vergelijking leverde niet de resultaten op die hij wilde.

Dus na een dag met websiteproblemen ben ik eindelijk begonnen aan de stemming voor de Nike Cortez Donna London Marathon 2010, samen met 119.000 andere hoopvolle mensen die allemaal een van de 30 oneven duizend stemmingen willen bemachtigen.

Mijn ruwe wiskunde vertelt me ??dat ik ongeveer een 1 op 4 kans heb om een ??plaats te krijgen in het evenement van 2010. Daar kan ik mee leven.

Het was ongeveer maart vorig jaar dat ik begon te rennen (waardoor dit mijn meest succesvolle hobby tot nu toe is in termen van vasthouden - maar dat is een onderwerp voor een andere blog). Tegen de tijd dat de Londense marathon van vorig jaar Nike Air Max Tavas Damen rond kwam, was ik klaar om 10 minuten non-stop te rennen. Ik herinner me dat ik na het werk in de trein stapte en tegenover twee vrouwen zat die hun racenummers hadden verzameld voor de marathon van Londen die dat weekend zou plaatsvinden.

Als ik had gesolliciteerd om te rennen nadat ik door die twee vrouwen was Nike Cortez Mujer ge?nspireerd en succesvol was geweest, zou ik waarschijnlijk de ergste zondag van mijn leven afgelopen weekend hebben gehad terwijl ik me rond de cursus worstelde. Zelfs met een jaar onder mijn riem en zes maanden om te trainen voor de marathon, weet ik dat ik er niet klaar voor zou zijn geweest.

Ik weet dat onder de 120.000 mensen die deze week aan de stemming zullen deelnemen deze week, er een behoorlijk groot aantal zullen zijn dat weinig tot geen hardlopen heeft gedaan. Ik hoop alleen dat ze weten waar ze zich voor laten en dat ze minder lui zijn dan ik, want in oktober zullen er veel mensen zijn die erg teleurgesteld zullen zijn.

Banning  
Banning
Beiträge: 599
Registriert am: 16.09.2019


   

Australia glaubt an die
The second year corner violated the league’s perform

Erdbebenkatastrophe Haiti
Das neue Forum zum Thema modene Musik - Herzlich Willkommen
Xobor Erstelle ein eigenes Forum mit Xobor
Datenschutz