ModernMusic.de

signifie que vous pouvez parler

#1 von Banning , 17.04.2020 10:07

Ik ben bijna 30 jaar lang hardloper geweest en het grootste Nike Air Max Tn Donna deel van die tijd ben ik overwegend solo-hardloper geweest. Natuurlijk heb ik op teams gelopen en met een vreemde trainingspartner, maar nooit voordat www.cafeverhoeff.nl ik naar BC verhuisde en de paden had ik zo'n solide groep trailzusters. Ik heb nu het geluk vrienden te zijn met talloze geweldige vrouwen, met wie ik op een bepaalde dag kan rennen, en het is me talloze keren opgevallen hoeveel zegen dat werkelijk is (zie punt 3 hieronder). Hier is mijn poging om die dankbaarheid in een lijst te zetten waarom het hebben van Trail Sisters de beste is, en waarom je zo snel mogelijk je eigen zou moeten vinden:

Ik breng meer "quality time" door met deze vrouwen dan wie dan ook in mijn leven, afgezien van mijn partner. Buiten de paden jongleren we allemaal met zoveel dingen, en ons leven lijkt soms op goederentreinen die de dag door haasten (en we weten niet altijd zeker of we de dirigent zijn). Maar als Nike Air Max 270 Dámské je uren achter elkaar in de wildernis rent, moet je volledig aanwezig zijn. Er zijn geen afleidingen; het zijn alleen jij, je vrienden en het pad onder de voeten. Lange runs zijn de momenten waarop ik de beste, meest intieme gesprekken heb - en er is een begrip dat wat er op het pad wordt gezegd, op het pad blijft (een beetje zoals Vegas, maar met meer modder). Ik heb voor het eerst met vrouwen gelopen, waarbij ik ze meer over mijn leven heb verteld dan mensen die me al jaren kennen. Ik denk dat het een combinatie is van endorfine, kwetsbaarheid en de kennis dat ik deze meisjes volledig kan vertrouwen.

Over gesprekken gesproken, hardlopen met vrouwen betekent dat je over alle dingen kunt praten (knik naar mijn vriend Tory die deze term heeft bedacht). Periodes, zwangerschap, ouderschap, kak (waarom beginnen deze allemaal met "p"?), Seksuele gezondheid, mentale gezondheid, fysieke Nike Air Max 1 Heren gezondheid, voedsel, voedsel, voedsel ... noem maar op. Het enige dat het gesprek nooit met mijn trailzusters is? Negatief. Natuurlijk, er is soms wat ontluchting, maar een van de dingen die ik leuk vind aan deze vrouwen is dat ze een overweldigend positieve groep mensen zijn.

Na een geweldig weekend (lees deze berichten om te zien waarom!), Ben ik terug in NYC, cafe?nehoudend en klaar om deze week op te pakken. Ik zal waarschijnlijk geen directe samenvatting van het weekend meer maken - je kunt hier veel van die berichten lezen), maar ik zal zeker enkele berichten hebben ge?nspireerd door dit weekend. Als je hier nieuw bent, wil je misschien mijn nieuwe pagina met de beste berichten bekijken.

Ik ging duidelijk niet boodschappen doen toen ik gisteravond om half tien terugkwam, dus hier is nog maar één dag gekocht ontbijt: een kalkoenworst flatbread van Dunkin ’Donuts zonder de kaas.

Banning  
Banning
Beiträge: 599
Registriert am: 16.09.2019


   

output close to each other
tutti al loro posto

Erdbebenkatastrophe Haiti
Das neue Forum zum Thema modene Musik - Herzlich Willkommen
Xobor Erstelle ein eigenes Forum mit Xobor
Datenschutz