ModernMusic.de

sauf pour le million de touristes

#1 von Banning , 14.04.2020 10:56

Ik berg mijn telefoon op en rijg mijn gymschoenen aan. De zon komt uit de ramen, ook al is het vroeg in de ochtend. Het is lente. Het is een prachtige dag van half maart. Niets spreekt op dit moment Nike Air Max 2017 Womens tot de paniek en chaos waarin de wereld zich bevindt. Ik glip de frisse lucht in, dankbaar voor de kans om mijn lichaam te bewegen, voel de wind tegen me aan duwen en de ritmische beweging van mijn adem. Ik heb geen idee of dit mijn laatste run zal zijn of niet. Het nieuws over het coronavirus is van kwaad tot erger gegaan en elke keer als ik erover nadenk, verstrakt mijn borst van paniek. Dit is waarom ik ren. Elke voetstap verjaagt de paniek weg naar het praktische - de ene voet voor de andere.

Ik denk terug aan mijn laatste race, gelukkig dat ik hem twee weken had gelopen voordat de races werden geannuleerd. Destijds was de race zelf het grootste waar ik nerveus over moest zijn. En ik was van tevoren zo nerveus. Ik was nog nooit zo ver gelopen - 40 mijl. Het leek haalbaar, een korte ultra, tot de avond ervoor. Plots voelde Nike Air Zoom Pegasus 31 Herren de afstand onoverkomelijk. Alleen zittend in mijn hotelkamer bleef ik de mantra herhalen die mijn coach me gaf: 'Je kunt moeilijke dingen doen.' Dit, samen met haar wijze advies, "Ren gewoon de hulppost naar de Nike Air Vapormax Damen hulppost." In sommige opzichten hadden de omstandigheden van mijn training het voor mij mogelijk gemaakt om dit advies al als diep waar te voelen.

Ik heb drie kleine kinderen, één met speciale behoeften, wat betekent dat niet rennen een garantie is. Deze trainingscyclus, elke trainingscyclus, ik ben gestrest. Krijg ik mijn runs binnen? Elke week moest ik ze inplannen, rondsluipen rond gevallen van roze ogen, buikpijn en melt-downs. Ik moest vroeg opstaan, babysitters krijgen en gewoon het beste hopen. Elke lange run was moeilijk - ze betekenden gemiste verjaardagsfeestjes en uitstapjes naar de speeltuin, thuiskomen in Adidas Tubular Femme een huis dat door mijn kinderen door mijn afwezigheid was verwoest, honden die niet werden gelopen, gerechten die niet werden gedaan. De prijs van mijn mijlen steeg naar de koude duisternis en rende letterlijk de deur Nike Air Max 720 Femme in om kinderen naar school te haasten. Op sommige dagen waren mijn benen moe en wilden kinderen meer glazen water, de trap op en extra boeken voor het slapengaan. Ik keek naar de klok die berekende hoe snel de nacht zou veranderen in het gedreun van mijn alarm en mijn voetstappen in de stilte van de ochtend. Er was niet genoeg tijd. Ik heb nooit de luxe gehad om aan een heel blok training te denken - het was maar één run tegelijk. Hulppost naar hulppost. Maar uiteindelijk zijn al die trainingsruns opgebouwd tot die startlijn. En ik wist al dat ik moeilijke dingen kon doen.

In deze ervaring ben ik niet de enige. Zelfs Nike Air Force 1 Dames vóór de pandemie, voor zo velen van ons, was onze volgende run geen garantie voor factoren waar we geen controle over hebben. En nu heeft het universum ons allemaal in realtime in deze les gebracht. We hebben Nike Air Max Command Herren geen controle over onze omstandigheden, of onze paden open zullen zijn, of we in onze buurten zullen worden afgesloten. We hebben alleen controle over hoe we reageren, hoe we plannen, wat we vervolgens doen. Onze training is nu hulppost naar hulppost, in plaats van een race naar de finish. Maar ik heb hiervoor getraind sinds ik begon met hardlopen. Voor mij hebben mijn kinderen me die les geleerd. Niet wetende of ik mijn volgende run zou krijgen, een les die elke dag naar huis werd geslagen, veranderde in een zegen, niet alleen van mijn training, maar nu van de chaotische tijd die we doormaken. En een les waar ik al lang boos op ben.

Banning  
Banning
Beiträge: 599
Registriert am: 16.09.2019


RE: sauf pour le million de touristes

#2 von locas2019 , 18.04.2020 10:07

cheap air max 97 、Selling Nike shoes, such as Basketball Shoes,Lebron James Shoes 17,Nike Running Shoes.Take the goods directly from the factory, the most favorable price.Free shipping.Cheap Nike Basketball Shoeshttp://bit.ly/shoessale2020Snowman Shower Curtainhttp://bit.ly/cheapairmax97

locas2019  
locas2019
Beiträge: 14
Registriert am: 06.04.2020


   

defined a lot of terms there
Air Jordan 5 Alternate Bel-Air to Release on August 2020

Erdbebenkatastrophe Haiti
Das neue Forum zum Thema modene Musik - Herzlich Willkommen
Xobor Erstelle ein eigenes Forum mit Xobor
Datenschutz