ModernMusic.de

verrez probablement pas autant

#1 von Banning , 07.04.2020 10:11

Prachtige Fish Creek! Als je dit gebied van de prachtige Fish Creek Falls nog niet hebt bezocht, maak er dan een punt van. De watervallen waren zelfs te zien op de originele Coors-bierblikjes! Je kunt vanaf de parkeerplaats een halve mijl naar beneden wandelen en de watervallen zien. Fish Creek is een spectaculaire afdaling met een mooie steile en technische start. De eerste 2-2,5 mijl van het pad is rotsachtig, geworteld en steil en kan ervoor zorgen dat die klim naar de bovenste watervallen veel langer lijkt. Onze Continental Divide Trail Run 16M en 50K beginnen bij Fish Creek. Als je een van die runt, raad ik je aan om wat energie te besparen tijdens de eerste klim naar de Adidas Ultra Boost Hombre bovenste watervallen. Het pad verzacht een beetje na de tweede val en is een glooiend, stil singletrack helemaal tot aan Long Lake, in totaal 6 mijl. Vanuit Long Lake kun je naar Rabbit Lake Ears (onderdeel van de RRR50M) rennen naar Dumont Lake, naar het skigebied op de Mountain View Trail gaan of naar Summit Lake gaan en naar Spring Creek rennen. Die bieden u allemaal lange runs van 16-26 mijl. Fish Creek is ook geweldig voor een 5 mijl uit en terug naar de Upper of Second Falls of een 12 mijl uit en terug naar Long Lake. Ik heb wel vaker beren gezien op dit gebied, maar ik heb gemerkt dat als u zich met uw eigen zaken bemoeit, zij dat ook liever doen. Er zijn volop mogelijkheden voor elke vorm van ontmoeting met dieren in het wild, hoewel ze meestal ongezien blijven. De bodem van het pad tot aan de 2e waterval is het meest bereisde Nike Blazer Basse Womens deel van het pad, dus verwacht Nike Air Max Tn Herren veel toeristen. Daarna vind je eenzaamheid tot aan Long Lake en verder. Fish Creek is een betaald gebied voor parkeren en kost $ 5. Er zijn badkamers, een fontein en verschillende uitkijkpunten direct vanaf de parkeerplaats.

Als dessert hadden we een special die niet op het menu stond met noten, kokosijs, agavenectar en bessen. We hadden een ijsparfait met muesli in de gaten, maar ze wisten niet zeker of de muesli pinda's bevatte of niet, en ik ben allergisch voor pinda's. Tussen mijn pinda-allergie en de glutenallergie van mijn vriend waren we onder de indruk van hoe gemakkelijk het was om een ??dessert te vinden om ons allebei te huisvesten.

Dit pad samen met Spring Creek is vaak het eerste pad dat in de late lente opdroogt en Mad Creek heeft in de winter dezelfde natuurafsluiting als Spring Creek, hoewel het hele pad hier is Nike Air Max 200 Womens gesloten. Mad Creek is een juweel van alsem, espen, bloemen, wijd open valleien, de prachtige Mad Creek-kloof en toegang tot de verbazingwekkende Mt Zirkel Wilderness. Lopers hebben beren in het gebied gezien, evenals veel elanden en soms bergleeuwen, hoewel je ze waarschijnlijk niet zo vaak zult zien als zij jou! Dit is ook een van de weinige gebieden in Steamboat met een paar ratelslangen, terwijl er niets lijkt op de voorkant van Colorado, deze slangen zijn gezien op de paden, vooral halverwege de late zomer. Mad Creek ligt op ongeveer 7 mijl rijden van de kruising van Hwy 40 in westelijke richting en RCR 129. Er is voldoende parkeergelegenheid en badkamers bij de TH. Mad Creek biedt een heleboel mogelijkheden van een geweldige lus van 6 mijl vanaf de parkeerplaats, een 3- ~ 5 mijl uit en terug naar de poort of brug over de kreek en Adidas Zx Flux Dámské een prachtige lus van 15 mijl die de wildernisgrens binnengaat. Je hebt ook toegang tot Mt Zirkel Wilderness vanuit Mad Creek en gaat voor ontelbare kilometers.

Banning  
Banning
Beiträge: 599
Registriert am: 16.09.2019


   

sourires de chaque volontaire
Det er ikke kun en gratis indholdsstyringsl

Erdbebenkatastrophe Haiti
Das neue Forum zum Thema modene Musik - Herzlich Willkommen
Xobor Erstelle ein eigenes Forum mit Xobor
Datenschutz