ModernMusic.de

auch super dehnbar

#1 von Banning , 19.03.2020 10:35

In de afgelopen 2,5+ jaar is deze blog van mij een paar keer van richting veranderd. Ik begon met het maken van foto's van alles wat ik at, wat enorm nuttig was toen ik aan het afvallen was, maar ik werd er eerder dit jaar ziek van. Toen ik ontslagen werd, las ik veel hardloopblogs en trainingen voor de NYC Marathon, dus blogde ik heel veel over hardlopen. Nu ik minder loop (voorlopig) en weer Adidas Zx 700 Homme aan het werk ga, om eerlijk te zijn, weet ik niet zeker of de focus van mijn blog überhaupt zal veranderen, maar ik ga er gewoon mee akkoord. Beschouw jezelf als gewaarschuwd.

Kari Traa is een merk "voor meisjes, door meisjes" gevestigd in Noorwegen en gemaakt door de Noorse Olympische ski?r, Kari Traa. Kari wilde vrouwspecifieke pasvorm combineren met functie en mode. De Tove Jacket is gemaakt voor hardlopers Nike Air Max Tn Donna om de barre koude omgeving aan te pakken, terwijl ze nog steeds op het hoogste niveau presteren.

Beginnend met pasvorm, heeft de Tove een beetje meer een afslankende snit. Het flatteert de vrouwelijke figuur en buigt op alle geschikte plaatsen. Het borstgedeelte van de jas heeft een hoog isolerend paneel, geconstrueerd met een steekloze quilttechniek. De capuchon, schouders en bovenrug hebben een extra isolatielaag om de warmte vast te houden. De Tove heeft een Bionic Finish ECO op de capuchon, schouders en panelen op de bovenste mouwen om je te beschermen tegen wind en water. De rest van het materiaal is behoorlijk rekbaar, waardoor je op elke manier kunt draaien en draaien zonder beperkende bewegingen. De mouwlengte is opzettelijk lang, waardoor je extra dekking over je polsen en handen hebt. Er zit ook een duimgat in de manchet! Adidas Superstar Mens Wanneer de kraag volledig is geritst, komt deze vrij hoog op en bedekt deze uw nek en kin. De capuchon heeft versteltrekkingen aan zowel de linker- als de rechterkant, zodat je hem kunt synchroniseren met je favoriete strakheid. De Tove wordt geleverd met twee standaard ritszakken, aan de rechter- en linkerkant. Ten slotte doet Kari Traa uitstekend werk met zijn reflecterende accenten en plaatst hij strips op de polsen, capuchon, rug en borst.

Met deze jas kijk je ernaar uit om de winterelementen te bestrijden, terwijl je je goed voelt over hoe je erin kijkt. Perfect voor alle winterse temperaturen en omstandigheden van de oude man.

Bekend om hun uitrusting voor warmte en koude weersomstandigheden, was Under Armour ongetwijfeld een premium stuk voor winterruns. De ColdGear Reactor Exert is het meest ademende stuk binnen deze Adidas Zx 750 Femme beoordelingsreeks, maar houdt je toch warm met de adaptieve slimme isolatie van UA.

Als het op pasvorm aankomt, kun je verwachten dat dit kledingstuk wat dichterbij komt. UA labelt het als passend, waarmee we het eens zouden zijn. De voor- en schouderpanelen bevatten lichtgewicht isolatielagen voor wat meer warmte en bescherming tegen de wind. De capuchon, mouwen en achterpaneel zijn gemaakt van UA Base 2.0, een middelzware beschermingslaag die veel ademend vermogen biedt tijdens intensieve activiteiten. Dit materiaal is ook super rekbaar, waardoor je veel mobiliteit hebt. Wanneer u taunt wordt getrokken, kunt u het unieke adaptieve warme steekpatroon zien, samen met de gebieden met ademend vermogen. De mouwlengte past goed en de manchetten zijn uitgerust met een Nike Air Max 270 React Femme elastische band om je duim door te steken voor extra mouwbedekking over de Adidas Tubular Damen pols. Er zijn twee standaard ritszakken aan de linker- en rechterkant, en een extra ritszak op de linkerborst met een elastische band om items vast te zetten. De randen van de capuchon bevatten een elastische band, wat zorgt voor een zachte stretch en een veilige pasvorm voor winderige dagen. De laatste kleine toelichting die we willen delen, is een kleine haak en lus ? vanaf de bovenkant van de jas. Dit is een geweldige functie voor wanneer je je jas wilt uitpakken voor maximaal ademend vermogen, maar het toch voldoende gesloten houdt zodat je borst niet direct wordt blootgesteld aan de elementen.

De ColdGear Reactor Exert is een geweldig lichtgewicht ademend kledingstuk voor koude, niet-regenachtige dagen. Perfect voor degenen die het warm hebben of in een Nike Roshe Run Womens milder koud weerklimaat leven.

Banning  
Banning
Beiträge: 599
Registriert am: 16.09.2019


   

download eller upload inkluderer
effettivamente essere buono

Erdbebenkatastrophe Haiti
Das neue Forum zum Thema modene Musik - Herzlich Willkommen
Xobor Erstelle ein eigenes Forum mit Xobor
Datenschutz