ModernMusic.de

randonnée pour pouvoir

#1 von Banning , 17.03.2020 09:48

Vanmorgen heb ik per ongeluk 8 mijl gelopen en het was geweldig.

Hoe rijd je per ongeluk 8 mijl?

Ik was van plan lid te worden van mijn hardloopgroep Junior League voor vier mijl in het park, maar had geen andere hardloopplannen. Ik sprak mijn vriend / buurman / covoorzitter / partner-in-awesomeness, Shannon, om met me mee te doen voor de hardloopclub. Ze woont een weg van me vandaan, dus liep ze naar mijn huis om samen te vertrekken. Ik vroeg haar of ze wilde rennen om de groep te ontmoeten of de metro te nemen, en ik wilde eerlijk gezegd geen van beide antwoorden, maar Shannon stemde ermee in om naar het park te rennen. Waar ik Adidas Superstar Damen stiekem op hoopte dat ze dat zou doen.

We hebben de 2,5 mijl naar het Boat House gereden om de groep te ontmoeten. Shannon had gezegd dat ze zich niet in vorm voelde, maar ze vertrok met de snellere groep. Ik begon met de langzamere groep, maar besloot na 2,5 seconden dat ik SNEL WIL! (Ricky Bobby is mijn geestdier.) Ik haalde Shannon in en we renden samen voor de rest van de 4 mijl. We eindigden bij het Boathouse en begonnen terug te lopen naar Columbus Circle. Na een paar minuten stelde Shannon voor dat we weer zouden gaan rennen, en wie was ik om tegen te spreken? Ik had haar verteld over mijn gekke vriendin die deze winter protesteert tegen broeken, en toen kwamen we haar tegen. Ze droeg geen broek. Shannon en ik renden de hele weg terug naar huis, en het was geweldig.

Ik doe morgenochtend de Gridiron Classic en daarom was ik Nike Air Max Command Hombre zo flexibel met de run van vandaag. Ik dacht dat ik morgen wat kilometers zou kunnen toevoegen als dat nodig was, maar ik was blij dat ik vandaag mijn lange run kon afmaken, zodat ik morgen hopelijk voor een PR kan gaan. Het is mijn laatste race als jonge, levendige 28-jarige voordat ik volgende week 29 word.

Vorig jaar heb ik me aangemeld voor een virtuele uitdaging van 1.000 mijl. Om mezelf aan te moedigen, contact te maken met degenen die van hardlopen houden en mezelf te belonen met een medaille en een t-shirt. Ik liep / liep meer dan 1.300 mijl.

In de afgelopen 3 jaar mocht ik deelnemen aan evenementen die mijn ziel met vreugde vervulden: Color Run, RAGNAR Adirondacks, Saranac Lake 6er Relay, Lake Placid Classic Half Marathon en 10K. Het beste evenement van vorig jaar was een 6/12/24/48 uur ultra in Dorset, VT opgezet door Nike Air Pegasus 83 Femme Northeast Trail Runs. Ik heb me aangemeld voor het 24-uursevenement. Het was mijn 1e Ultra. Ik vertelde het alleen aan mijn man en een vriend. Ik was opgewonden en hield van het gemak van een lus van 0,87 mijl op een kleine boerderij. Ik wilde dit voor mezelf doen. Ik heb 3 paar schoenen ingepakt die ik om de paar uur heb gewisseld om blaren te voorkomen. Ik had een plan en het werkte. Ik rende / liep elk uur 4-5 mijl, zorgde ervoor dat ik elk uur rustte en tankte en genoot ervan. Ik eindigde 50 mijl in minder dan 11 uur en reed naar huis om die avond bij mijn familie te zijn. Het was geweldig. Ik was blij en trots.

In de loop der jaren werd ik een hardloper. Misschien niet een hardloper die veel of geen races zal winnen, maar een sterke. Eentje die kan blijven bestaan. Maar alleen wanneer en als ze dat wil. Ik had een paar slechte hardloopdagen. En ik had er een paar die ik nooit zal vergeten. Ik heb veel geleerd over mezelf en over de hardloopsport. Ik heb geleerd dat ik van paden houd. Ik loop graag bergop en geniet van het uitzicht vanuit de bergen. En ik geniet er echt van om bergafwaarts te rennen! Ik heb geleerd dat goede kleding / uitrusting belangrijk is. Draag wat je comfortabel maakt, zelfs als het er niet geweldig uitziet. Niemand geeft er echt om. En als ze dat doen, laat ze er dan mee omgaan. Ik draag een speciale band die helpt om mijn 34DDD-borsten op hun plaats te houden tijdens het hardlopen. Na veel paar schoenen weet ik dat mijn voeten het veel beter doen in brede schoenen. Ik weet dat ik niet van grijze schoenen hou. Ze inspireren me nooit om te rennen. Dus ik koop kleurrijke schoenen.

Mijn auto zit altijd vol met extra hardloopschoenen (spikes en sneeuwschoenen in de winter) en kleding voor het geval Nike Air Max Command Dames ik besluit om op avontuur te gaan. Ik heb reservebatterijen / koplampen, elektrolyttabletten / eiwitrepen in mijn tas die ik mee naar het werk neem. Ik loop graag zowel alleen als met anderen. Wat mij het gelukkigst maakt, is om iemand kennis te laten maken met het plezier van wandelen of hardlopen en om mensen naar buiten te krijgen. Ik maak foto's tijdens het hardlopen of wandelen, zodat ik ze met anderen kan delen.

Dit jaar heb ik mijn man laten rennen. We hebben ons aangemeld om 2019-mijlen in 2019 te voltooien. Met mijn hardlopen begon ik ook een fondsenwerving om diegenen te ondersteunen die op zoek zijn naar verslavings- / herstelservices in een faciliteit waar ik werk. Dit geld zal een beurs helpen voor degenen die de behandeling die ze nodig hebben niet kunnen betalen. Ik hoop ook te focussen op stretchen, versterken, Nike Air Max 2017 Mujer mindfulness en voeding. Mijn ultieme droom is om mijn passie voor hardlopen, schrijven / fotografie en reizen te verbinden. Ik hoop in mei 2020 te reizen en naar de Schotse Hooglanden te rennen.

Banning  
Banning
Beiträge: 599
Registriert am: 16.09.2019


   

erzeugt werden
Blogspot ist zu einem der

Erdbebenkatastrophe Haiti
Das neue Forum zum Thema modene Musik - Herzlich Willkommen
Xobor Erstelle ein eigenes Forum mit Xobor
Datenschutz