ModernMusic.de

tidligere blev send

#1 von Banning , 27.02.2020 04:51

I “Tak for alt” deler Stan et bitters?tt ?jeblik, da han antyder, at det er hans sidste Adidas Tubular Herren indl?g. Nike Air Max 270 Femme Det var Nike Air Max Thea Mens dateret 25. september 2015. Dette er den dag, showet blev pensioneret, det bedste, vi kan fort?lle. Showet med den samme titel, "Hund med en blog" k?rte i 3 ?r (fra 2012-2015). Der er en video p? YouTube af Stan, den hund, der kr?niker slutningen af ??showet og den blog, der bar dens navn.

I den sidste del af videoen (og bloggen) siger Stan: "Intet betyder mere for mig i slutningen af ??dagen end et knus fra de mennesker, jeg elsker."

EN BLOG ER FOREVER
Den sentimentale afslutning p? det unikke Disney TV-show huskes l?nge af fans af "Hund med en blog" i ?rene fremover. Det fantastiske ved en blog er, at selvom tv-showet er afsluttet, kan fans af det popul?re tv-show n?r som helst vende tilbage til Stans blog og huske de episoder, der blev fanget via Stans indl?g.

Selvom bloggen ikke l?ngere er aktiv og opdateret, Nike Air Force 1 Womens er Nike Air Force 1 Donna der stadig masser af "Hund med en blog" -videoer, der kan findes gennem en simpel Google- eller YouTube-videos?gning. Dette giver mulighed for, at fans af showet stadig finder v?rdi i b?de bloggen og episoderne, der tidligere blev sendt. Der er noget ved det skrevne ord, der varer evigt. Mens verden har konverteret n?sten 90% til det digitale format, elsker folk stadig b?ger, der er lavet af h?rde omslag og papir. Selvom folk stadig ser tv, kan de altid g? til YouTube eller et online websted og se videoer, som de elskede ”anden gang”.

Derfor er en blog vigtig for at bevare ideer eller minder. Ligesom en dagbog eller en journal, kan du registrere alt hvad du g?r, som du vil huske og registrere det i din blog til senere henvisning.

Banning  
Banning
Beiträge: 599
Registriert am: 16.09.2019


   

Responsive web design services india
deres succes med over

Erdbebenkatastrophe Haiti
Das neue Forum zum Thema modene Musik - Herzlich Willkommen
Xobor Erstelle ein eigenes Forum mit Xobor
Datenschutz